• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [OMFG LAAT JOSH MARCELL NIKS AANDOEN!
    Les besef plz hoe lief hij voor je is :Y)]

    Marcell/Man
    "Je wordt nog wel wakker" Zeg ik geruststellend. "Een slaapmiddel werkt ook weer uit, en dan word jij weer wakker. Tenzij.. We zien zometeen wel" Opnieuw kijk ik naar het meisje en til Sam dan op de brancard. "Even blijven liggen. Zometeen gaat het beter" Zeg ik weer tegen hem.

    [Sorry dat ik Nala ff speel :S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mag Joshy nu marcel in elkaar gaan slaan Nowwiiii? :Y) En laten we dan ook meteen even doen dat Joshy sterker is.. Haha! BAM! ;) Pas op Marcel woedende Josh komt eraan!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nein nein nein! Hij is Sam aan het verzorgen :S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua

    Ik luister naar haar verhaal en woede overvalt me en ik bal mijn handen tot vuisten. 'Les, wacht maar beter even hier.' zeg ik dan en druk een kort kusje op haar lippen en loop terug naar de slaapzaal en zie de man waar Leslie het over had al snel staan en loop naar hem toe en trek hem weg van een paar anderen en duw hem hard tegen een mur aan en geef hem een klap in zijn gezicht en pak hem dan bij zijn kraag vast. 'Eikel!' sis ik dan in zijn gezicht en kijk hem woedend aan, hij is nog lang niet van mij af.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jammer, it just happened, haha, sorry arme Marcel, Joshy is nou eenmaal niet zo lief....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wayo XD
    Moet eten :S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Haar woorden doen me glimlachen. ik wrijf troostend over haar rug en druk een kusje op haar voorhoofd. 'Het spijt me. Ik dacht...' Ik sla mijn ogen neer en kijk haar dan aan. 'Ik dacht dat dit het beste was, maar niet dus...' Ik glimlach even en geef haar een zachte liefdevolle en tedere kus op haar lippen. Ik til haar op en zwaai een rondje met haar. 'Ik heb je gemist. En ik houd ook nog steeds van jouw.'


    Naomi Micheal

    Ik glimlach even waterig en veeg nog een paar laatste tranen weg en sla dan mijn armen rond zijn nek en lach als hij een rondje met me draait. En mijn glimlach word nog groter als hij zegt dat hij ook nog steeds van mij houd en druk weer mijn lippen op de zijne en laat kort mijn handen door zijn haar gaan en ze dan weer in zijn nek rusten en glimlac kort tegen zijn lippen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Mijn hart klopt luid tegen mijn Borstkas. Ik bijt op miij lip en kijk hem aan. Nof nooit had een jongen dat tegen me gezegd en het deed wat met me. Ik druk een lange kus op zijn lippen. 'Ik ook van jouw,' fluister ik en kijk hem recht aan. Een glimlach speelt om mijn lippen, waarna ik mijn lippen weer op de Zijne druk. Dit voelt gewoon goed. Ik houd echt Van Luke. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en lever me aan hem over. Mijn hele lichaam leg ik tegen de zijns aan.


    Luke Moore

    Wow, die had ik niet zien aan komen.
    "ik dacht dat je niet graag in het openbaar zoende?" zeg ik en grinnikte. Ze nestelde zich tegen me aan. Een vertrouwd gevoel overspoelde me.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [moet tennissen. Reageer saarna]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er heel ff. Dan moet ik aan mijn hw -,-]

    Marcell/Man
    Het ene moment ben ik samen met Nala bezig om de jongen naar de ziekenzaal te rijden, het andere moment knal ik hard tegen de dichtstbijzijnde muur en krijg ik een klap in mijn gezicht. De persoon die me tegen de muur aan duwde pakt mijn kraag vast en maakt ademen moeilijker, sist tegen me dat ik een eikel ben, en kijkt me met woeste, grote, bruine ogen aan. Een jongen. Dat weet ik inmiddels. Maar ik ken hem verder niet, en ik heb hem ook niks gedaan. "Wat-" Ik stop even om adem te halen, want van de schrik zijn heel mijn longen leeggeblazen. "Laat me los. Nú!" Mijn houding wordt ook hard en ik maak me sterk, al schelen we niet heel erg veel in lengte denk ik. In kracht.. Hij danst, ik heb goede trainingen. Ik weet tactieken. Dus ik stap heel simpel op zijn teen zodat hij achteruit deinst en ik weer fatsoenlijk kan ademen. Ik blijf koel, niet echt boos of agressief. Ik hou er niet van om hem pijn te zien lijden. "Wat-" Begin ik opnieuw, maar dan zie ik Leslie in de deuropening staan. Ik snap meteen dat ze hem vertelt heeft wat ik met haar gedaan heb. "Dat had je nou net niet moeten doen. Leslie weet hier namelijk de gevolgen van"

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 18:44 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik hoef niet te reageren op zijn vraag of ik verkracht was en daar was ik maar al te blij over. Maar om dan Sam daar zo te zien... Het was alsof iemand een mes door mijn hart geboord had.
    Ik liet het praten aan Marcell over, aangezien ik toch niet wist wat ik moest doen. En omdat het vast nog verwarrender voor Sam zou zijn, als ik hier half huilend zou zitten. Alleen nog door te zwijgen, kon ik de tranen binnenhouden.
    Sam... de jongen die voor mij zorgde, waar ik zo naar opkeek... Hoe kon het zover gekomen zijn? Hij wist zelfs niet meer wie ik was...
    En toen leek hij te merken dat ik zijn hand vast had en hij trok hem voorzichtig los.
    Maar hoe voorzichtig het ook was... Hij zou nooit weten wat voor een gevoel het mij bezorgde. Alsof het mes dat net al in mijn hart geboord was, nu even werd heen en weer gedraaid. Alsof er in de verse wonde zout werd gestrooid.
    Ik beet op mijn lip, proberend niet te laten zien hoe hard dit aan kwam. Hoe onmogelijk dit voor mij was... Maar dit ging niet over mij... het ging over Sam.
    Toen hij, wanneer Marcell weg was, zijn vraag stelde knikte ik gewoon. Ik kon niet meer aan. Als ik mijn mond zou openen, zou het waterpeil in mijn ogen overstromen.
    Daarna stond ik op op Marcell het helpen hem op de brancard te leggen. Ik handelde automatisch. Als een robot. Ik had het nodig emotieloos te zijn... anders zou ik instorten. In elkaar zakken... dood gaan.
    Wat klonk dat plots zo fijn... Terwijl Sam bang was om de duisternis toe te laten, zou ik niets liever willen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik kijk met grote ogen toe, maar dit kon niet. Niet nu!
    Sam had Marcell nodig. Die jongen moest er maar een andere keer mee vechten.
    Ik ging tussen hen in staan, met mijn gezicht naar de vreemde jongen. Ik moest bijna kaarsrecht omhoog kijken aangezien ik zo klein was.
    "Ga, weg!" sis ik. "Ik heb hem nodig ja! Sam mag niet dood gaan en hij is de enige die hem kan helpen. Dus rot op en vecht dit een andere keer uit!" riep ik kwaad.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua

    Ik kijk naar de man en dan naar het kleine meisje en geef de man nog een harde klap en kijk hem weer aan. 'Je hebt nu geluk, later kom ik hier nog op terug.' sis ik dan duw hem nog eens met een klap tegen de muur aan en loop dan naar Les en sleep haar mee de kamer uit. 'Wat een eikel.' sis ik dan en blijf strak voor me uit kijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Loser." mompel ik zacht. Even het hele gedoe om me heen vergeten.
    "Hij doet stom... Ok, jij bent... en je zal vast wel... maar hé, das nog altijd geen reden." zei ik nu tegen Marcell.
    "Ah laat ook maar." zuchtte ik triest. Me plots weer van alles bewust. "We moeten hier weg."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    Ik val van de ene verbazing in de andere. Dat de jongen ineens stopt -aangezien ik verwacht had helemaal in elkaar getrapt te worden-, dat Nala ineens tussen ons in staat. Dat überhaupt een danser het voor me opneemt.. Dat de jongen weer weggaat, dat Nala zich weer op mij richt. Ik herstel me snel weer en knik kort. "Inderdaad" Ik til samen met Nala -het kleine, jonge meisje die net voor me op kwam- de brandcard weg, richting de uitgang van de slaapzaal. Daarmee komen we ook langs Leslie. "Jij komt nog wel" Sis ik naar haar. Boos dat ze me verraden heeft. Dat ze mijn vertrouwen alweer misbruikt heeft. Ik let er niet te lang op en geef Nala hier en daar aanwijzingen hoe we moeten lopen, voer codes in en ga deuren door, tot we bij de ziekenzaal aan komen. We leggen de brandcard en de jongen -die kennelijk Sam heet- op een bed die eenzaam in een witte kamer staat, en halen dan de brandcard onder zijn rug weg. Hij ligt hier goed bewaakt en bovendien heel rustig. Ik geef hem een kapje over zijn mond, aangesloten op verschillende dingen die hem zuurstof toedienen, maar ook op een ding waar ik gasvormig slaapmiddel in kan doen. Ik geef hem een hele lichte dosis -bang dat als hij nu al aangeeft dat hij niet meer bijkomt als hij moet slapen, het anders te veel is- slaapmiddel, waarna ik rustig toekijk hoe hij wegzakt in een diepe slaap waarin zijn lichaam kan genezen. Als hij wakker wordt moeten we proberen hem weer dingen te laten herinneren. Zijn danstalent terug te vinden. Want anders.. Nee, niet aan denken Marcell. Ik richt me weer op Nala. "Je.. moet terug naar de slaapzaal. Het komt goed met hem, dat beloof ik"

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:34 ]


    Stop acting normal. It gets bored.