• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [SuperMars :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua

    Ik kijk haar aan en pak haar voor ze kan weglopen bij haar bovenarm vast en trek haar een stukje de kamer uit en sta dan stil, maar blijf haar vasthouden. 'Waarom wil je weg, wat is er aan de hand?' vraag ik dan bezorgd en bijt op mijn lip. 'En niet liegen.' zeg ik dan en kijk haar dan serieus aan. Als het om iemand ging heef die nu zo'n groot probllem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ij val bijna in het zwart als ik wieltjes zachtjes hoor. Ij open moeizaam mijn ogen en zie de man aankomen, Marcell. 'I-ik wil niet slapen,' zeg ik met een zwakke stem. 'Anders word ik niet meer wakker.' ik kijk de man aan en mijn ogen vallen af en toe voor een langere tijd dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Of ik kan Naomi nu naar Sam laten komen, want nu is deem weer off. :(]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 16:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [OMFG LAAT JOSH MARCELL NIKS AANDOEN!
    Les besef plz hoe lief hij voor je is :Y)]

    Marcell/Man
    "Je wordt nog wel wakker" Zeg ik geruststellend. "Een slaapmiddel werkt ook weer uit, en dan word jij weer wakker. Tenzij.. We zien zometeen wel" Opnieuw kijk ik naar het meisje en til Sam dan op de brancard. "Even blijven liggen. Zometeen gaat het beter" Zeg ik weer tegen hem.

    [Sorry dat ik Nala ff speel :S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik kijk de jongen aan. Ik moet hier nu weg voordat ik weer in een huilbui uitstort en ga vlug weg en in mijn haast knal ik weer tegen iemand op en val weer op de grond. 'Auw. Niet alweer.' mompel ik dan en wrijf weer over mijn hoofd terwijl er neg steeds tranen over mijn wangen en kijk dan met betraande ogen omhoog en kijk dan in zijn ogen.

    [B.t.w het is Ian, als je dat nog niet doorhad. :Y)]


    [Ian? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk geschrokken op als ik iemand tegen me aanvoel botsen. Ik kan mijn evenwicht bewaren, maar zij valt om. Ik kijk nu pas naar wie het is en slik moeilijk. Ze ziet er net zo slecht uit als mij. En weer vraag ik me af of ik er wel goed aan heb gedaan. ik pak haar hand en trek haar overeind. Ik kijk haar even zwijgend aan, laat haar hand los en loop vlug langs haar heen. Ik kon niks tegen haar zeggen, ik kon zo ie zo niet praten, want de brok in mijn keel dwarsboomde, maar toch. Ik sluit mijn ogen, terwijl ik verder loop. Kon ik het Naomi aandoen? Kon ik dit Naomi aandoen? Ik dacht dat ik iets goeds deed. Ze kan nu gewoon nadenken toch? Waarom is zij er dan zo aantoe? Ik bijt op mijn lip en loop met gebogen hoofd door. ik ben radeloos. Weet niet meer wat te doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik ga vlug achter Ian aan en pak zijn hand vast zodat hij nietverder kan lopen. 'Ian, alsjeblieft.' komt er dan zacht uit mijn mond en weer stroomt er een traan langs mijn wang en kijk naar hem en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik draai me om en zie weer een traan over haar wang stromen, die ik met mijn duim wegveeg. 'Ja, wat is er?' Het komt er schor en zacht uit, doordat ik niet heb gepraat. Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. 'Ik heb dat alles niet gezegd voor mij Naomi. Ik heb het gezegd voor jouw, zodat je eerlijk kan nadenken.' Ik kijk haar aan. 'Ik wil gewoon dat je zeker bent van wat je doet. Dat ik zeker weet waar ik voor je sta en wat het nou precies is.' Ik kijk haar aan en zou willen zeggen; 'Ik houd nog steeds van je.' Maar ik zeg het niet. Het zou haar in verwarring of iets kunnen breken. bovendien wilde ik niet valsspelen tegen over Sam. Geen idee waarom ik nog aan hem dahct...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zucht en bijt op mijn lip en zet een stapje naar voren waardoor ik vlak voor hem sta en bijt alweer op mijn lip. 'Ian, ik kan niet zonder je, ik hou van je.' zeg ik dan zacht en buig een stukje naar vuren druk mijn lippen op de zijne, zijn lippen die inmiddelsa zo vertrouwd voelde.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zoen even gewillig terug en stop dan. Ik trek haar in een knuffel en klem haar dicht tegen me aan. 'En Sam dan,' fluister ik zachtjes. Ik kan haar niet aankijken, omdat ik haar dicht tegen me aan heb gedrukt. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd op haar kruin rusten. Misschien had ik het nooit moeten zeggen. Had ik het moeten laten gaan en Naomi die keuze nooit voor moeten stellen. Toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zucht en bijt op mijn lip 'De enige aan wie ik kan denken ben jij Ian, Sam is nog geen een keer door mijn gedachten gegaan, Ian, alsjeblieft, ik hou van je, ik wil bij jouw zjn.' zeg ik dan zacht en leg mijn hoofd neer tegen zijn borst.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 17:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Haar woorden doen me glimlachen. ik wrijf troostend over haar rug en druk een kusje op haar voorhoofd. 'Het spijt me. Ik dacht...' Ik sla mijn ogen neer en kijk haar dan aan. 'Ik dacht dat dit het beste was, maar niet dus...' Ik glimlach even en geef haar een zachte liefdevolle en tedere kus op haar lippen. Ik til haar op en zwaai een rondje met haar. 'Ik heb je gemist. En ik houd ook nog steeds van jouw.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Josh trekt me mee een stukje van de zaal af en hij kijkt me aan. Ik sla mij blik neer. 'Je zag de man die er was?' vraag ij dan aan hem. 'Somehow kom ik hem altijd tegen. Hij is degene die me toevallig altijd gestraft heeft.. Hij weet mijn grootste angsten.' ik kijk nog steeds naar beneden. 'En hij dreigt met mijn grootste angst als ik van de slaapzaal af ga, als het niet is om te dansen, of naar de badkamer te gaan.' ik slik een keer. Ik vervolg op zachte toon, 'De ene keer is hij zowat melevend, bij mij, maar de andere keer is hij zo emotieloos. Wreed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [LES! Foei foei foei foei foei!
    Hi Jaims :D]


    Stop acting normal. It gets bored.