• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh drukt nog een kus op mijn lippen en loopt dan weg. Ik wil hem tegenhouden, maar ik weet dat het niet kan bij Josh. Ik zag namelijk de woede in zijn ogen. Maar toch vind ik dat Bob het niet verdiend. Ik knijp mijn ogen dicht als Bob zegt dat ij weet wat de gevolgen zijn. Josh komt weer naar me terug en trekt me mee. Ik kijk naar Josh. 'Dankje,' zeg ik zacht. 'Dat had je niet hoeven doen. Hij is nog aardig tegen me, tenminste. Eigenlijk geeft hij me altijd minder straf dan ik verdien volgens hier..' ik doe Josh stoppen en dwing hem mij aan te kijken. 'Beloof me dat je hem niet in elkaar gaat slaan.' dan komt hij voorbij met de brandcard en hij sist dat hij me nog wel krijgt. Ik kijk hem met grote ogen na. Hij neemt het me kwalijk. Natuurlijk doet hij dat. In zijn ogen heb ik zijn vertrouwen beschaamd. Maar dat heb ik niet eens gedaan. Ik heb alleen gezegd dat hij mijn twee grootste angsten kent. En dat dat de reden os dat ik niet bij hem in de buurt wil zijn.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:52 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Oh, niet te hard van stapel lopen xD
    Nala laat haar niet zo snel wegleiden van bij Sam! ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Aja. Das waar ook. Ik pas wel ff aan]

    Amor8 schreef:
    Marcell/Man
    (....) Nee, niet aan denken Marcell. Ik richt me weer op Nala. "Je.. moet terug naar de slaapzaal. Het komt goed met hem, dat beloof ik"

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:36 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik schud koppig mijn hoofd en neem Sam zijn hand weer vast. Ik had te veel gefaald. Ik mocht mijn belofte niet breken. Ik had beloofd te blijven. Misschien wou hij dat nu niet meer... aangezien hij me niet meer kende, maar beloofd is beloofd. Ik ging niet weg. Zelfs niet om te eten. Want mijn maag was ondertussen weer beginnen grommen.
    Nee, ik zou bij hem blijven. Zolang als het nodig was.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:36 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Nala.. Hij moet rusten, jij moet naar de slaapzaal. En ik moet er voor zorgen dat dat ook gebeurt" Vat ik het kort samen. "Het komt goed met hem. Maar je zou me wel heel erg helpen door te vertellen wat er eigenlijk gebeurd is.." Voeg ik er twijfelend aan toe. "Ik straf jullie niet, wat het ook is"

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:38 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ik word weg gebracht maar ik kan het allemaal niet bij houden. Ik wil protesteren als er een kapje op mijn mond wordt gedaan, maar ik heb er de kracht niet voor. En dan zak ik weg in slaap. Kunstmatige slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik haalde mijn schouders op.
    "We zijn... wat gaan doen. Maar hij was net gestraft... hij kon het nog niet aan. Dus toen we eenmaal terug waren. Viel hij plots flauw. Hij sloeg met zijn hoofd tegen een bed. Dat is het, meer is er niet gebeurd."
    Ik bleef Sam zijn hand vast houden. Ik had hem alles verteld, maar dat betekende niet dat ik hier weg ging. Ik zou hem niet alleen laten. Onbewust nam ik zijn hand wat harder vast, als om zeker te zijn dat niets ons nog uit elkaar zou trekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Oke" Zeg ik, waarna ik het even tot me door laat dringen. "Je weet dus ook niet echt veel. Gewoon gevallen" Concludeer ik. "Goed. Nouja, ik denk dat het beste wat we kunnen doen hem laten rusten is, en ik zou je best bij hem laten omdat je toch alleen bent, maar misschien wil de rest er dan ook weer heen.. en het is nu eenmaal mijn plicht dat je naar de slaapzaal gaat. Of een van de danszalen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik keek hem aan en zuchtte.
    "Je weet net zo goed als ik dat ik hier meteen terug sta, zodra je je rug naar me toe gedraaid hebt."
    Ik wist de wanhoop uit mijn blik te houden. Nee, ik zou niet gaan smeken... of ten minste... nog niet.
    "En als iemand wat vraagt... dan heb jij me terug gebracht, maar ben ik zelf terug gelopen." zei ik schouderophalend.
    Ik richtte mijn blik weer op Sam, maar was op mijn hoede. Als hij me mee zou willen nemen, zou dat niet zonder kleerscheuren gaan. Ik liet hem niet achter. Ik zou Sam niet nog eens teleurstellen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry dat ik nóg niet heb gereageerd, maar ik was vandaag de hele dag op en neer, van de dokter naar het ziekenhuis waar ik tevens ook heel lang heb moeten wachten. Morgen reageer ik vooral niet, misschien dat ik morgen avond reageerd maar ik word dus morgen ochtend geopereerd dus het reageren gaat allemaal wat traag]


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Oeps!
    Wat is er gebeurd?! Gaat alles wel goed?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Camera's" Zeg ik geluidloos. Hopelijk kan ze liplezen. Als het niet opgenomen is, is er geen bewijs dat ik haar help en kunnen ze me niks maken. Dan ga ik verder met geluid om geen aandacht op het liplezen te leggen. "Dan word je gestraft omdat je hier zelf heen gelopen bent. Dat weet jij, dat weet ik"


    Stop acting normal. It gets bored.

    TheSeasons schreef:
    [Sorry dat ik nóg niet heb gereageerd, maar ik was vandaag de hele dag op en neer, van de dokter naar het ziekenhuis waar ik tevens ook heel lang heb moeten wachten. Morgen reageer ik vooral niet, misschien dat ik morgen avond reageerd maar ik word dus morgen ochtend geopereerd dus het reageren gaat allemaal wat traag]


    [Geopereerd?:O Wat is er dan?:O (als je het wil vertellen)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nou...het gaat niet echt goed. Ik heb een infectie/ontsteking aan mijn stuitje wat allemaal veroorzaakt is door één haartje dat weer zo eigenwijs moest zijn om niet naar buiten maar naar binnen te groeien, waardoor het is gaan ontsteken en ik kan dus echt helemaal niets ._.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    "Dan neem ik dat erbij." haalde ik mijn schouders op.
    "Ik ga echt niet weg!" maakte ik hem duidelijk. "Ik laat hem niet stikken. Niet nog eens. Al komen ze hier met honderd man. Mij krijgen ze niet mee." hield ik koppig vol.


    “To live will be an awfully big adventure.”