• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {ik snap wat je bedoelt.
    En het ergste: het komt gewoon zo onverwachts.
    Alles is goed en in orde en plots... Dan zie je weer voor je hoe je naast het bed van je oma staat met je plechtige communiekleren aan, maar zij was al zo ver dat ze niet eens meer iets kon zeggen.
    En dan lijkt het alsof hij een mes in je hart heeft geboord. Het kan je hele dag verknallen op die manier.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn opa kon nog wel praten, maar die woorden die hij dan zei... Alleen als ik eraan terug denk moet ik al bijna huilen. Ik heb wel echt afscheid genomen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga huiswerk maken, baayyyyybaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Kamp was wel leuk ^^ ik heb geen last gehad van heimwee c:]

    Leslie Day
    Onze tongen komen samen en ik glimlach en wanneer hij me optilt sla ik mijn benen weer om zijn middel. Mijn handen gaan over zijn borstkas en zijn handen glijden nog steeds langzaam omhoog.


    Joshua

    Ik haal mijn lippen even van de hare af en kijk haar aan. 'Hoe ver wil je gaan?' vraag ik dan zacht in haar oor en druk weer kusjes in haar nek. Ik wist dat als ik eenmaal verder ging, ik niet meer kan stoppen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn tante is eraan gestorven, ze had het zelfs chronisch, ze heeft het 3x gehad en de laatste keer heeft ze het dus niet overleefd. Ik kan dan ook zo boos worden als mensen met kanker schelden..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik blijf nog even, me moeder komt namelijk nog niet thuis ^^]

    Leslie Day
    Ik vind het wel lief dat hij get vraagt en ik ril even als hij weer kusjes drukt in mijn nek. 'Ik eh.. Heb geen idee,' zeg ik eerlijk. We kunnen altijd nog stoppen toch? Gewoon kijken hoe ver ik wil gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip en zet haar weer langzaam neer op de grond. 'Als je het niet zeker weet, dan kunnen we beter niet verder gaan.' zeg ik dan zacht en bijt op mijn lip. Ik wil geen dingen doen die ze niet wilt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh zet me weer op de grond en ik kijk naar hem op. 'Ik wist niet dat je naast arrogant ooknog gevoelig was,' zeg ik met een plagerige glimlach. Ik snap het punt niet echt. Als we het gewoon proberen, dan weet ik wat ik wil en wat niet. En dan zeg ik dat gewoon tegen hem. Ik breng mijn lippen naar zijn oor. 'Wat is het probleem?' vraag ik zacht en bijt dan in zijn oorlel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    Mijn humeur was gelijk weer wat gezakt en ik kijk haar aan en duw haar een stukje van me af. 'Omdat als ik eenmaal begin en we verder gaan ik niet meer kan stoppen en geen dingen wil doen die jij niet wilt.' zeg ik dan en zucht. 'Sorry.'mompel ik dan en kijk haar dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    O.... Dus dat is het probleem... Het is niet dat ik het niet al eerder gedaan heb met een jongen. Want dat heb ik wel. 'Het geeft niets,' zeg ik dan. En ik kijk weg van Josh. 'Het is eigenlijk aardig, wellicht lief, dat je hef zegt en vraagt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ben trug!!!
    Mijn pa wou me persé leren hoe ik konijn moet koken, pffffffff
    Huilen datk heb gedaan.... want hij liet mij natuurlijk de ajuin schillen en snijden.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer :D Moet ondertussen denk ik wel al wat hw maken, maar BEN ER WEER]

    jaimyhoi schreef:
    [:Y)
    Sorry, ik vind her heel leuk om mensen te manipuleren via rpg's :Y)
    Vooral bij Noa is dat leuk, via Marcell :Y)]


    [-,-']
    [Trouwens, over dat eh.. schelden.. Ik ken eigenlijk niemand met kanker/die aan kanker is overleden, maar toch ben ik er heel fel tegen als iemand ermee scheld. Ik kan het gwn écht niet hebben. En ik heb echt medelijden met je, dat je zo snel moet huilen.. Ik heb dat vooral als ik lach :'D]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:22 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {nja dan ook xD
    Altijd! hahaha, maar ik laat het niet zo snel toe, moest ik het toelaten naj... dan zou ik echt heeeeeeel vaak moeten huilen, vrees ik xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haahah Nowi, dat heb ik ook :') dat ik dan heel snel tranen in mijn ogen krijg bij het lachen XD en vooral wanneer ik probeer de stoppen met lachen! :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ziekenzaal?!
    "Ok," zei ik meteen. Ik ging voorzichtig rechtstaan, maar buiten wat misselijkheid was er niets meer aan de hand.


    Marcell/Man
    "Follow me" Zeg ik met een licht accentje, maar eigenlijk spreek ik best goed Engels. En dat accentje hoor je verder bij bijna niks. Maargoed. Ik loop de danszaal weer uit en ga weer over dezelfde gang als daarnet, maar nu om Nala te onderzoeken. Ik vraag me echt af wat het kan zijn.


    Stop acting normal. It gets bored.