• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh duwt me zacht tegen de muur aan en zijn handen gaan langzaam langs mijn heupen. Hij bijt zacht op mijn onderlip. Eb ik grom heel zacht. Mijn handen gaan over zijn borstkas en dit voelt goed. Dit is gewoon zo simpel. Ik ga met mijn tong langs zijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [BEN ER WEER! :) Heb medelijden met Sam.. Maar waar staat de reactie van Les? :) En hoe was kamp Jaims?? :Y)]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laat maar, hij staat al hierboven, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua

    Ik grijns en open dan mijn mond een klein stukje zodat onze tongen elkaar onmoeten en laat nu langzaam mijn handen steeds een stukje omhoog glijden en til haar weer op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kamp was wel leuk ^^ ik heb geen last gehad van heimwee c:]

    Leslie Day
    Onze tongen komen samen en ik glimlach en wanneer hij me optilt sla ik mijn benen weer om zijn middel. Mijn handen gaan over zijn borstkas en zijn handen glijden nog steeds langzaam omhoog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Fijn dat je niet hebt moeten huilen dan.
    Want ik kan je verzekeren dat dat eigenlijk niet zo fijn is op kamp... zeker als de monitoren net dan uitkiezen om de begrafenis van de mascotte te houden.
    Iemand had hem 'vermoord'... het was dus gwn zo'n ballon met zand in en een gezicht op getekend, maar goed.
    Dat gedoe met die nepbegrafenis... ik denk niet dat het bij iemand zo hard aankwam die moment als bij mij... maar natuurlijk liet ik dat toen niet merken, had al gehuild die dag, ging het niet nog eens doen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'Nou ja zeg! Hoe denk jij over mij?!' ik lach. 'En nee want ik houd van jouw en val ook duidelijk op meisjes en ben verliefd op je, dus ik val niet op jongens.' ik druk mijn lippen weer op haar Nek. Met mijn tong raak ik soms haar huid aan. Ik bijt speels in haar huid en laat haar nek dan los en draai haar om. 'En al was ik homo, jij zou me gelijk weer hetro hebben gemaakt,' lach ik en trek haar tegen me aan.


    Naomi Micheal

    Ik grinnik om zijn reactie. 'Zo denk ik niet ik vroeg aleen maar of ik me zorgen moest gaan maken en ik hou ook van jouw.' zeg ik lachend en voel dan weer zijn lippen in mijn nek, als hij dan zacht bijt kan ik het niet laten en rolt er een zahte krun over mijn lippen en bijt dan weer op mijn lip en hij draait me dan om zodat ik hem kan aankijken. Weer grinnik ik en hij trekt me dan dicht tegen zich aan en ik leg mijn hoofd weer tegen zijn borst. 'Gelukkig maar.' zeg ik dan en glimlach terwijl mijn hoofd nog steeds op zijn borst ligt en sluit dan even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O dat is altijd naar Femke. Ach... Mensen hebben me 3 keer echt zien kunnen huilen :') op brugklas kamp, me moeder ging weg en ik heb verschrikkelijk lopen janken. Waar iedereen bij was. En ik zou haar die dag erna gewoon weer zien eh! De keer daarna was.... Toen vertrok mijn moeder voor 3 weken naar Thailand met haar man, mijn stiefvader. En toen kwam ik te laat op school omdat ik afscheid wilde nemen van haar. En helemaal moest huilen weer thuis. Em toen ging ik doodleuk met tranende ogen en rode wangen naar school :")

    En de derde keer weet ik niet meer... Maar die wad er wel.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ik heb al redelijk wat gehuild. Het probleem is: ik wil niet tonen dat ik moet huilen, snap je
    Maar ik huil ontzettend snel. Die twee dingen gaan echt niet samen.
    Ik huil zelfs als ik kwaad ben.
    Het is gewoon ontzettend irritant en ik weet datk mijn tranen niet kan tegenhouden. Dus ga ik meestal naar het toilet, huil daar ff en kom dan pas terug, hopend dat niemand ziet dat ik gehuild heb.
    Mensen hebben me wel al zien huilen... op school toen ik nog maar net wist dat mijn opa kanker had en toen mijn oma eraan aan het sterven was...
    gewoon als ik kwaad werd af en toe
    en op paardrijkamp toen die jongens kanker als scheldwoord moesten gebruiken. Natuurlijk moestk meteen aan mijn oma en opa denken. Toen ben ik naar toilet gegaan, daar wat gehuild, terug naar de kamer gegaan. Mijn gsm genomen en naar Marco gestuurd hoe ik me voelde
    En hij antwoordde zo lief datk de tranen gwn niet kon tegenhouden, natuurlijk had heel de kamer het dan gezien.
    Op ksa-kamp ook, bij het afscheid van onze leidster. Ze stopt met de ksa en dus gaan we haar bijna nooit meer zien. En ik haat afscheid gewoon. Echt ontzettend hard.
    Ik zou zelfs liever mezelf opsluiten in mijn tent, dan afscheid te nemen. Maar dat heb ik niet gedaan. Toen ben ik wel geknuffeld door een stuk of 5 mensen... twas lief, niet dat het echt werkte.

    Maar eigenlijk moet ik blij zijn, mijn opa leeft nog. Ookal is de kanker niet uit zijn lijf, hij overleeft het al langer dan verwacht.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben ik weer. moet nog wel huiswerk maken voor Economie, wiskunde en een frans so leren en een stukje engels schrijven in het engels over 9/11. Dus duurt langer voor ik reageer.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    zo voel ik me dan ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Josh?


    En Femke, het is altijd vervelend als je snel moet huilen. Als ij voel dat ik moet huilen kijk ik altijd met mijn ogen omhoog. Dus gewoon je hoofd recht, en dan omhoog kijken met je ogen. Maar ik hoef sowieso eigenlijk nooit te huilen.

    Ik heb een jongen op kamp even heel duidelijk gemaakt dat hij niet met kanker moet schelden. Ik was nogal.... Intimiderend :$ ik geef hem dan gewoon de bekende blik van mij, de blik die jongens bang maakt, een hele boze blik, en dan stoppen ze gewoon ook echt :')

    Maar ik doe echt nooit wat. Ik zeg dan; als je nu niet stopt doe ik je wat.

    En ik zou dus echt nooit wat doen XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Kamp was wel leuk ^^ ik heb geen last gehad van heimwee c:]

    Leslie Day
    Onze tongen komen samen en ik glimlach en wanneer hij me optilt sla ik mijn benen weer om zijn middel. Mijn handen gaan over zijn borstkas en zijn handen glijden nog steeds langzaam omhoog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha, mja ik zou niet kunnen zeggen dat hij daar niet mee mag schelden... dan zou hij pas zien dat ik moet huilen. Want meestal kan ik, zolang dat iedereen me met rust laat en ik niks zeg, mijn tranen inhouden.
    maar achteraf, toen mijn vriendinnen dus wisten wat er was gebeurd, viel er eentje -ondanks mijn protesten- tegen hem uit.
    En hij begreep het niet en ik zei:
    "Nja, jullie hadden het over kanker en mijn opa heeft kanker en ja... ik moest huilen"
    en toen ... ja je moest zijn gezicht zien, van ah shit. hij heeft zich meteen geëxcuseerd. en ik heb gezegd dat niks was... en ben weer weggelopen haha.
    Anders wask weer beginnen huilen.
    Als jet zo leest loop ik wel veel weg hoor xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb er zo'n hekel aan als mensen met kanker scheld. Ik heb er 1 jongen vanaf kunnen helpen, maar de andere jongens schelden er nog gewoon mee in de klas. Jammer genoeg. ik doe alsof ik het niet hoor. Zelf heeft mijn overgroot opa het gehad en is er aan overleden, een hele goede vriend van mijn vader, mijn oma die ik helaas niet heb gekend en tja... Mijn overgroot opa zie ik nog altijd voor me, dus het doet gewoon pijn als ze ermee schelden../]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne