• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Je kan wel erg goed meisjes nadoen, moet ik me nu zorgen gaan maken?' vraag ik dan, maar lach even kort.'En dankje.' zeg ik dan verlegen en voel dan zijn lippen in mijn hals en strek mijn nek wat meer en bijt op mijn lip en sluit mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nou ja zeg! Hoe denk jij over mij?!' ik lach. 'En nee want ik houd van jouw en val ook duidelijk op meisjes en ben verliefd op je, dus ik val niet op jongens.' ik druk mijn lippen weer op haar Nek. Met mijn tong raak ik soms haar huid aan. Ik bijt speels in haar huid en laat haar nek dan los en draai haar om. 'En al was ik homo, jij zou me gelijk weer hetro hebben gemaakt,' lach ik en trek haar tegen me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En ik kan nix doen x) Maar k ga ook slapen..
    Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hoi 8)

    Ik heb echt me helemaal rot gedanst op het feest :3 was echt leuk ^.^ ik ben kapot, en ga waarschijnlijk nog niet slapen xd ik heb het freaking warm :3

    Okaaayyy, slaap lekker popcorns ^^ en vanaf morgen kan ik weer reageren voluit :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben nog steeds wakker XD

    Maar ik ga wel weg van Q, maar nog niet slapen ^.^ tot morgen! Dan ben ij weer thuiissss :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh duwt me zacht tegen de muur aan en zijn handen gaan langzaam langs mijn heupen. Hij bijt zacht op mijn onderlip. Eb ik grom heel zacht. Mijn handen gaan over zijn borstkas en dit voelt goed. Dit is gewoon zo simpel. Ik ga met mijn tong langs zijn lip.


    [Goodmorning popcorns ^^ Ik moest om 7.55 opstaan :') en het was nogal laat geworden XD ik heb ontbeten en in 5 minuten mijn tas ingepakt :') en over anderhalf uur vertrekken we (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [VROOOEEGGG! Nja, niet voor een schooldag, maargoe.
    SNELLLL! Echt snel ;)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben bijna thuis :3

    Trouwens, als iemand in slaap wordt gehouden, voelt Sam dat dan ook als slapen aan? Of alleen als een keer knipperen met zijn ogen? :3{


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Geen idee.. Het is een heel licht slaapmiddel...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hm.... Maar dat kapje zit nog wel om zijn mond dis ik neem aan dat hij in slaap blijft nog?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, hij moet rustig blijven en ZICH DIE FUCKING DINHEN HERINNEREN xD
    Zometeen pauze voorbij :(:(:(:(]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Aw poor you, ik heb voor de rest van de dag vrij :3 en ben baaaaaiiijjjnnnaaa thuis! (: ik ben echt kapot moe XD maar ik ga niet slapen ofzo c: ik wil dat ieeeeedereen online komt zodat ik even wat RPG tijd kan in halen :Y)

    En ik wil verder met Jeslie/Losh, shippingname van Leslie en Josh. Want als het benefit gedeelte voorbij is kan de confrontatie tussen Marcell en Leslie komen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet even gaan, bijna uitstappen, naar huis lopen met alle bagage. En dan ben ik er weer!

    Succes nog met school Noowwii (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    [Ben er weer :Y)
    Ben gwn gestopt met hw maken.
    K zal ff voor je nazoeken Deems]

    Marcell/Man
    "Nou.. Ik denk niet dat je elke dag zo leefde. Maargoed" Ik denk na over wat ik nu het beste kan doen. "Heb je nog meer klachten als overgeven?"

    [Btw, was dat nou een hint? Heeft een van die mannen haar zwanger gemaakt? Dat kan ook niet XD Nouja, dat ze daar zo snel iets van merkt dan :Y)]

    {Nou, misschien was het een hint in die richting^^, maar het is niet een van die mannen... Je zal wel zien... als ze ooit op het idee komen dat ze zwanger zou kunnen zijn xD}

    Nala
    Nee inderdaad, waar ik vroeger leefde was het nog erger, dacht ik zuur. Tot zijn volgende vraag me weer aan het denken zette.
    "Af en toe gewoon misselijk en... Ik heb wel steeds het gevoel dat ik moet plassen, maar het is niet zo." mompelde ik nadenkend.


    {haha, ff wat symptomen gaan opzoeken, die niet té hard opvallen xD}

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 12:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”