• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    [Hm, ik heb een meisje op 't oog maar helaas voor mij: Ze is dus niet lesbisch >_> Ongeluk blijft maar komen, weet je?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Awh, noes! Maar je komt wel iemand tegen joh! Komt vast wel (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Puhh, dat zegt iedereen. Ik word vast een oud vrouwtje met 50 katten en 20 leguanen+70 kippen&10 baardagemen en tot slot ook nog is 26 honden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Hahahaha, vast niet joh! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Hmm, maar voor de zekerheid neem ik toch maar 2 ratten en 2 baardagemen in huis ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Hihih, doe dat! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    | Leef topic leef! |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [*Pakt toverstokje*]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Als Shooter nou even komt, of iemand anders kunnen we er weer leven ingooien (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Brynn ligt te snurken en Claire vast ook wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || We gaan gewoon het topic tot leven brengen. Volgende ochtend dan maar? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Of nu:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Volgende ochtend dan maar, nu heeft geen zin >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Ik bedoelde meer van volgende ochtend in de rpg, dan hebben de anderen straks als ze online iets om op te reageren (: Drop jij anders even een berichtje in de gastenboeken van iedereen? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Weetje, ik plaats gewoon even een stukje en hoop dat het niet aan het doodbloeien is (: ||

    Renesmee Carlie Cullen


    Ik werd wakker met bonsende hoofdpijn en een ongelofelijke sufheid. Er scheen een klein straaltje zonlicht tussen de gordijnen door mijn kamer in. Ik ging wat rechter opzitten en haalde mijn hand door mijn haar waarna ik in mijn ogen wreef. Nadat ik even levenloos voor me uit had gestaard sloeg ik mijn benen onder de dekens vandaan en stond op. Eerst wankelde ik even, maar ik greep me vast aan de kast. Toen ik wat stabieler op mijn benen stond vervolgde ik mijn weg naar de badkamer. "Renesmee?" hoor ik iemand vragend vanaf beneden zeggen. Het was mama, hoorde ik aan haar stem. "Ja?" zei ik hard, met een schorre stem. Ik herhaalde het nog een keer, aangezien het de eerste keer niet te verstaan was.

    Bella Cullen

    Na de hele avond op de bank te hebben gezeten samen met Edward begon ik me steeds meer zorgen te maken over Renesmee. Normaal sliep ze nooit zo lang. "Zullen we zo maar eens bij haar gaan kijken?" Vroeg ik Edward. Hij knikte stilletjes en drukte een kus op mijn wang. Een paar minuten later hoorde ik geluiden van boven komen. "Renesmee?" zei ik vragend terwijl ik opstond. Ik hoorde een schorre stem, de tweede keer iets harder. "Ja?" ik liep naar boven en trok haar in mijn armen. Ze keek me even vragend aan. "Wat zie jij eruit joh.." mompelde ik met een gebroken, bezorgde stem terwijl ik wat plukken haar uit haar gezicht veegde. Ze had dikke wallen onder haar ogen, de blosjes op haar wangen waren weg en haar lange bruine haren zaten vol met klitten.

    Emily Young

    Ik deed de dagelijkse boodschappen en was op weg terug, naar huis. Eenmaal thuis aangekomen zet ik boodschappentas op de keukentafel en zet een van de ramen open. Het zonnetje scheen tussen de wolken door, een heerlijke dag dus. Ik wist dat als alles goed was, Renesmee vast wel zo zou komen. Dat deed ze altijd, aangezien we meestal met mooi weer met z'n allen naar het strand gingen. Ik had van Sam vage verhalen gehoord, over dat het niet goed met haar ging. Maar Sam wist ook het hele verhaal niet, dus dachten we dat ze het gewoon over een verkoudheid of iets dergelijks hadden.


    But calm, white calm, was born into a swan.