• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    || Edward Cullen
    Nadat ik Embry een woedende blik heb gegeven en ook hem de deur had gewezen liep ik op mensentempo de trap af. Boven duwde ik de deur van Renesmee's kamer langzaam open en zag tot mijn genoegen dat ze lag te slapen in haar eigen bed, Bella staand naast haar. Langzaam liep ik op Bella af en sloeg mijn arm rond haar schouder, kijkend naar onze prachtige dochter.

    || Embry Call
    Gekwetst liep ik naar buiten, Edward had nog nooit iemand van de Quileute roedel de deur gewezen, ik was de eerste geweest ...
    Op Brynn's geur afgaand kwam ik uit bij de klif, waar Brynn op het randje zat na te denken, waarschijnlijk over wat Edward had gezegd tegen haar en over haar ouders. 'Edward heeft nog nooit iemand van mijn stam eruit gestuurd,' zeg ik fluisterend, terwijl ik me bedenk hoe we nu verder moeten.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Het spijt me' mompelde ik zachtjes. Niet wetend wat ik moet doen, besloot ik maar te praten. 'Is het waar? Ik bedoel, mijn vader heeft me keurig opgevoed, maar ben ik niet een beetje te brutaal? Ik kan er niks aandoen, toch? Jij vind me toch niet erg, Embry? Ik weet het niet meer!' En zonder erover na te denken barstte ik in het huilen uit. Dit was al niet meer gebeurd sinds ik 7 was.

    [Zit weer op mobiel. Heb net een hoesje besteld met allemaal Disney figuren erop. Ik vind hem echt leuk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Zuchtend laat ik me naast Brynn op de grond ploffen en sla voorzichtig mijn arm rond haar schouder. 'Je bent best brutaal Brynn, dat hoort bij jou, maar je moet Renesmee er niet in mee trekken,' begin ik aarzelend te vertellen. 'Renesmee mag inderdaad soms rebels doen, maar vanavond ging het te ver, ze zet zich te veel af van haar familie, dat heeft helemaal niets te maken met het puber of rebel zijn gedoe...'
    Zachtjes klop ik op haar rug terwijl ik haar uit laat huilen, ondertussen genietend van de geur van haar haren.


    •

    Bella Cullen

    Edward sloeg zijn armen om me heen en samen keken we toe naar onze slapende dochter. Renesmee murmelde, zoals ze vroeger altijd deed woordjes in haar slaap. Ze zag er al wat beter uit. Nu de rust was terug gekeerd dacht ik erover na hoe schadelijk alcohol of wat er ook in haar drankje zat kon zijn. "Edward," begon ik zacht. "Moet Carlisle er niet even naar kijken?" vroeg ik terwijl ik me omdraaide en in zijn ogen keek.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    (sorry, ik volg het helemaal niet meer. Ik stop, het spijt me)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    || Edward Cullen
    'Edward, misschien moet Carlisle er even naar kijken,' hoor ik Bella bezorgd fluisteren. Ik knikte mijn hoofd langzaam en glimlachte naar haar, 'jij hebt altijd al goede ideeën gehad.'
    Ik nam Bella's hand in de mijne en begon langzaam de kamer uit te lopen. 'We zullen hem zo snel mogelijk aanspreken als hij terug komt van het jagen, of het ziekenhuis,' zeg ik dan - nog steeds fluisterend - op de gang. 'Tegen die tijd weten we ook of Renesmee zich beter voelt,' zeg ik iets harder waarna ik zachtjes een kus op haar lippen druk, 'ze is weer thuis, lieverd.'


    •

    Moonly schreef:
    (sorry, ik volg het helemaal niet meer. Ik stop, het spijt me)


    [Helemaal, ook met Jacob ? :c
    Maar ik kan het van de ene kant wel begrijpen,
    als je er eventjes niet bent hier veranderd er meteen een heleboel!]


    •

    Moonly schreef:
    (sorry, ik volg het helemaal niet meer. Ik stop, het spijt me)


    || Damn, daar gaat Jacob.. Maar ik snap je wel hoor (: Renesmee wordt lonurr, haha (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Shooter schreef:
    (...)

    [Helemaal, ook met Jacob ? :c
    Maar ik kan het van de ene kant wel begrijpen,
    als je er eventjes niet bent hier veranderd er meteen een heleboel!]


    (Ja, ook met Jacob. Er is inderdaad een boel veranderd:C )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Brynn Maddy Danec

    'Je hebt gelijk' mompelde ik en ik stopte met huilen. 'En mijn moeder zou niet trots zijn als ik het zou doen' fluisterde ik bijna onhoorbaar erachterna. 'Maar Renesmee is de enige Hybride die ik ken, en nu kan ik d'r vast niet meer zien' bromde ik nors. 'Ik heb het wel goed verknald, he?' Grinnikte ik tussen mijn tranen door. 'Wie is die Jacob, eigenlijk?' Vroeg ik. Zou het familie van Embry zijn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Overexposed schreef:
    (...)

    || Damn, daar gaat Jacob.. Maar ik snap je wel hoor (: Renesmee wordt lonurr, haha (: ||

    (haha, sorry)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    || Embry Call
    Een zachte zucht ontsnapte van mijn lippen, 'als je oprecht je excuses maakt aan Bella en Edward maak je nog een kans liefie, maar dan moet je het echt menen en er ook daadwerkelijk werk van maken!'
    Ik druk zachtjes een kus op haar haren. 'Jacob is ingeprent met Renesmee, hij is de alfa van de roedel waar ik in zit, ik moet naar hem luisteren, wat hij ook zegt, je kan dus wel begrijpen dat ik geen ruzie met hem wil...'


    •

    Bella Cullen

    Hij knikte langzaam met zijn hoofd en glimlachte. "Jij hebt altijd al goede ideeën gehad." ik lachte zachtjes. "Ach, schei toch uit!" grinnik ik zacht terwijl ik met hem meeliep. "We zullen hem zo snel mogelijk aanspreken als hij terug komt van het jagen, of het ziekenhuis." zei Edward, nog steeds fluisterend terwijl we de gang oplopen. "Tegen die tijd weten we ook of Renesmee zich beter voelt." zei hij daarna iets harder als we de woonkamer binnenlopen. Hij stopt even en drukt zachtjes een kus op mijn lippen. "Ze is weer thuis, lieverd." ik zucht blij. "Gelukkig." ik glimlach en sla mijn armen om hem heen, ik zoen hem en laat hem weer los. Ik plof op de bank neer en zet de tv aan.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Moonly schreef:
    (...)
    (haha, sorry)


    || Maakt niet uit hoor, ik begrijp je helemaal enzo (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    ' Ik wil wel is horen wat je roedelgenoten van je zeggen' lachte ik en ik zuchte weer. 'Dan maar een tijdje stiekem ofzo met Renesmee praten etc, om eerst moet die ballerina zijn exuces aan mij aanbieden. Waarom zit ik hier alleen maar het spijt me te zeggen terwijl ik niet alles fout doe? Renesmee wilde zelf mee, dus dan krijg ik haar straf? Lekker zeg. Ik zal nog is een keer iets leuks gaan doen met haar. Hoezo makkelijk doen als het ook moeilijk kan?' Zei ik sarcastisch en lichtelijk gekwetst. Die ouders sporen niet helemaal. Ik was jaloers. Jaloers op Renesmee omdat zij ouders en familie had die van haar hielden.

    [Ik heb heel wat te danken aan Christina Aguilera o_o
    Door dat liedje schaam ik me er niet meer voor dat ik op vrouwen val:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."