• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Vroeger op school, werd ik gepest. Ik had vrienden, maar die keerden zich stukje bij beetje tegen me. Ik stond helemaal alleen. Op het moment dat iedereen van school tegen me was begon het. In het begin was het nog schelden, maar na een week of drie, begonnen ze ook nog met schoppen of slaan. Ik kwam elke dag bont en bluw binnen. Tot er een dag kwam, waarop ik besloot te gaan trainen. Ik ging boksen, en deed oefeningen elke dag. Tot op de dag dat die aanvoerder weer kwam. Ik sloeg hem in elkaar, en sindsdien werd ik niet meer gepest."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joshua Gayle

    Ik glimlach tegen haar lippen aan en trek dan mijn shirt uit waardoor ik de kus even verbreek maar druk dan snel weer mijn lippen op de zijne en leg weer mijn handen op haar middel en laat ze dan langzaam strelend naar boven glijden tot ik bij de zijkant van haar borsten ben en leg er dan een langzaam en voorzichtig op en begin die zacht te kneden boven haar shirt en bh.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Joshua Gayle

    Ik glimlach tegen haar lippen aan en trek dan mijn shirt uit waardoor ik de kus even verbreek maar druk dan snel weer mijn lippen op de zijne en leg weer mijn handen op haar middel en laat ze dan langzaam strelend naar boven glijden tot ik bij de zijkant van haar borsten ben en leg er dan een langzaam en voorzichtig op en begin die zacht te kneden boven haar shirt en bh.


    Leslie Day
    Hij trekt zijn shirt uit en ik kijk er even naar, naar zijn lichaam. Zijn handen liggen op mijn middel en langzaam strelend gaan die naar boven. Eerst naar de zijkant van mijn borsten en dan legt hij er een langzaam, voorzichtig op. Hij begint die zacht te kneden en ik kreun gesmoord tegen zijn lippen aan. Ik bijt op zijn lip en ga met mijn handen snel en vurig over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach en kijk haar aan. 'Tuurlijk gaat het goed!' ik grinnik. 'Oke jij staat dus zo. Dan spring ik overeind.' Ik spring overeind in een makkelijke beweging. Ik sta nu met mijn rug naar Naomi. 'Glijd onder mijn benen door en pak mijn handen.' Ik kijk even ober mijn schouder naar haar. 'Danctrek ik je de lucht en maak je een vooruitsalto. Dan begijnen we echt met dansen.' ik glimlach en ga goed staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alainn schreef:
    Luke Moore

    "Vroeger op school, werd ik gepest. Ik had vrienden, maar die keerden zich stukje bij beetje tegen me. Ik stond helemaal alleen. Op het moment dat iedereen van school tegen me was begon het. In het begin was het nog schelden, maar na een week of drie, begonnen ze ook nog met schoppen of slaan. Ik kwam elke dag bont en bluw binnen. Tot er een dag kwam, waarop ik besloot te gaan trainen. Ik ging boksen, en deed oefeningen elke dag. Tot op de dag dat die aanvoerder weer kwam. Ik sloeg hem in elkaar, en sindsdien werd ik niet meer gepest."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ii ga slapen ^^ tot morgen! Slaap lekker, adios!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Dan is het toch helemaal jOuw schuld niet?!' Ik kijk hem aan. 'Dan ben jij het probleem kind niet maar die klootzakken!' Ik kijk hem recht in ziij ogen. Dan sta ik op, loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. 'Jij bent geen probleem kind. Jij verdedigde jezelf alleen maar.' Ik kijk hem aan. 'Maar probeer morgen geen klappen te geven of op te lopen. Je moet zonder blauwe plek terug komen. Zodat ik je overal kan aanraken,' zeg ik. Dat laatste zeg ik met een voorzichtig glimlachje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Ii ga slapen ^^ tot morgen! Slaap lekker, adios!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Ik zou daar maar niet op hopen," zeg ik geheimzinnig. Ik had een plan, en het zal werken. No Matter What


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Nog ff een paar reacties xD]

    Julio Martinéz
    De dans lijkt maar door en door te gaan, maar het verveelt me niet. Doordat mijn rug niet zo heel veel hoeft te bewegen doen mijn verwondingen amper tot geen pijn en kan ik toch dansen, het geluk voelen wat ik altijd voel wanneer ik dans.. De muziek komt langzaam tot een einde, veel te snel natuurlijk, en ik laat mijn bewegingen met de maat meegaan. Ik laat Eleadora in een mooie draai uitkomen zodat ze weer half hangt, trek haar overeind als de muziek helemaal is weggestorven, ook uit mijn hoofd, en druk dan een kus op haar lippen. Haar niet meer aanraken of niet, ik doe het gewoon.


    [FF een quote, maar serious people, lees plz het verhaal van Myrthe (TheSeasons)!! Ik heb hem nu ook helemaal bijgelezen en nu maak ik reclame XD Wel handig om een avond niet te reageren, kon ik mooi de story bijlezen =D (en ik ben ook bij met het rpg)
    Trusten!!! Xxx!!]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 0:10 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach en kijk haar aan. 'Tuurlijk gaat het goed!' ik grinnik. 'Oke jij staat dus zo. Dan spring ik overeind.' Ik spring overeind in een makkelijke beweging. Ik sta nu met mijn rug naar Naomi. 'Glijd onder mijn benen door en pak mijn handen.' Ik kijk even ober mijn schouder naar haar. 'Danctrek ik je de lucht en maak je een vooruitsalto. Dan begijnen we echt met dansen.' ik glimlach en ga goed staan.


    Naomi Micheal

    Ik glimlach en doe wat hij zegt en glijd door zijn benen door mak zijn handen stevig vast waarna Ian me de lucht in trekt en maak dan een voorwaardsesalto en land netjes om mijn voeten en kijk hem grijnzend aan. 'Wat nu meester Ian?' vraag ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Goedemorgen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Ik en meewter? Ben je gek?!' Ik lach even. 'Nu....' Ij denk na, maar kan zo snel niks verzinnen. 'Nu een kus,' grijns ik en druk een kusje Op haar wang. 'Nee nu beginnen we met echt dansen. Ik sta achter je dus misschien is het vet om....' Ij denk na. Dan pak ik haar handen beet en strek ze. Haar rug staat nu tegen mijn buik aan. Ik begin met mijn linker arm en til die omhoog. Dan volgt linker schouder, rechter schouder en dan rechter arm. Het is een vloeiende beweging. 'Misshien dat?' Ik laat haar handen los en wacht haar reactie af. 'En daarna draai ik je een rondje zodat je naast me staat?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik snap de beweging niet echt, haha, maar reageer zo ga eerst wat eten en GOODMORNING! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ben de naam ook kwijt. Maar als je step up 4 hebt gezien, de oceanmotion of hoe je het ook schrijft. Je weet wel. Die de jongen doet met dat meisje. Zijn nichtje. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne