• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mohammed

    Ik lach, en geef Yousri een high five. 'Even de troep weggooien' zeg ik. Ik gooi alle lege flessen drank over de schutting, de inhoud van de asbakken en al het andere afval. Zo, dat kunnen ze heus wel in hun tuin hebben...


    El Diablo.

    (reageer zo weer)

    Andrew Justin Cole
    ' die klootzak!'roep ik boos en been de tuin in. Met al mijn kracht gooi ik een van de flessen terug die vol door het raam heen gaat. Ik grijns even en gooi daarna de andere flessen en dingen terug. Wat haate ik hem en zijn vriende zeg,, een keer he zou ik hem echt het ziekenhuis inslaan. Ik loop weer naar binnen en kijk Nina en Alexander aan. 'niet rustig film kijken denk ik' zeg ik met en zucht en pak de fles die ik zo achterover gooi in mijn mond. Daarna loop ik naar buiten om die vervolgens weer richting het huis te gooien. Als ik weer binnen ben kijk ik geïriteerd. 'fijn,, dag weer verpest...'

    Yousri[/b[

    Kwaad kijk ik naar het raam, en been naar buiten. Ik scheld hard in het marokkaans en begin de flessen tegen hun ramen aan te gooien. Ik hoor een paar ramen breken en ik grijns breed en loop naar binnen..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew Justin Cole
    'fuck! Dit gaan me ouders niet leuk vinden' zeg ik en sta op. Boos pak ik mijn knuppel en en mes en loop naar buiten. Ik klim over de schutting heen en begin een paar ramen kapot te slaam. 'kom vechten dan' toep ik boos e klik ondertussen mijn zakmes uit. Die gast ging eraan. Ondertussen mol ik nog wat dingen in zijn tuin en kijk daarna naar binnen. 'of ben je te bang?'

    Yousri

    'Jongens komop' sis ik, en pak een mes en een pistool. 'Okee jullie twee pakken die knuppel en mes, jullie vier zorgen dat hij op de grond blijft en ik sla hem verrot' sis ik. Snel lopen we naar buiten, en ik zie dat ze al snel de 2 wapens hebben. De andere hadden hem al snel beet. 'Wat dacht je nou homo' sis ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew Justin Cole
    'de enige homo hier ben jij' sis ik en haal daarna uit met mijn zakmes die lang een van de amrne schaaft van zijn vriend enn die laat me dus los. Ik grijns en schop de andere tegen zijn kop. Ik kijk yousri aan en gris mijn knuppel ook weer van de grond, 'durf je zelf ook wat of laat je je vriensen alles doen?'

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:57 ]

    Yousri

    'Nee, maar jij durft niet eens zonder je wapens' lach ik. Ik zie dat een van die blonde chicks weer om mijn nek hangt. 'Later' zeg ik, en duw haar weer richting binnen. 'Ik moest het weten, hollanders zijn zulke pussy's, durven niet zonder wapen' zeg ik lachend..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew Justin Cole
    'ik durf best zonder wapen, maar jij daarin tegen heb zelfs en pistool nodig' zeg ik en wijs naar zijn pistool. Ik kijk hem aan een gooi mijn knuppel weg. 'kom maar op, zonder wapens'zeg ik en kijk hem aan. Nu kon die het mrijgen ook, gewoon met me blote handen helemaal alleen. Ik kon hem makkelijk aan.

    Yousri

    Ik grijns en gooi mijn pistool richting Mo. 'Wat jij wil.' sis ik, en ren naar hem toe. Ik tackle hem snel op de grond en trap tegen zijn gezicht en in zijn buik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    Ik heb alles gevolgd en word het helemaal zat wanneer Yousri Andrew begint te trappen. "Nu ga je dood!" schreeuw ik en spring op Yousri af waarna ik hem op de grond duw en zijn luchtweg dichtknijp.
    "NIEMAND PRAAT ZO OVER MIJN VRIENDEN, EN NIETMAND DOET ZE PIJN!" schreeuw ik in zijn gezicht en knijp harder. "Zorg maar dat je oprot hier!" roep ik en geef hem met mijn vrije hand stompen in zijn maag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yousri

    Ik grom, en stomp hem een paar keer in zijn gezicht. Ik geef een trap in zijn edelen en duw hem dan van me af. 'Flikker! Ga je vader neuken ofzo!' sis ik, en trap hem een paar keer vol tegen zijn kaak. Vervolgens pak ik hem bij zijn kraag en gooi hem zo over de schutting..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    Bij die woorden brak er iets in mij. 'Ga je vader neuken...'
    Ik slikte en sloot mijn ogen pijnlijk toen ik de grond raakte. "Ik heb verdomme geen vader meer!" schreeuw ik woedend en klim de schutting weer over. Ik voel aan mijn gezicht en zie bloed aan mijn hand. "En jij weet niet wat ik meemaak, vuile... vuile..." ik maak mijn woorden niet af en geef hem een harde trap in zijn maag, alle pijn die ik nu voel, fysiek als mentaal, proberen te vergeten. "Tyf een end heen rot op!"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    Als ik hoor wat Yousri zegt spring ik boos op, hij deed Alexander nu vanbinnen pijn en daar gaat die voor boete. Ik storm op hem af en sla hem vol op zijn kaak. Hij gaat wat naar achter en ik stomp hem in zijn maag. Daarna duw ik hem tegen de muur aan. 'jij lrikgt echt spijt van wat je net hebt gezegt'sis ik boos n geef hem een vrij hard knietjr in zijn edele delen. Nog steeds hou ik hem dicht tegen de muur gedrukt en kijk hem aan. Op dit moment was ik zo boos he, ik kon hem wel vermoorden. Ik geef hem nog een keer een harde stomp in zijn maag en laat hem dan los zodat die zo op de grond akt. Ik loop naar Alexander en kijk hem aan. 'gaat ie?'vraag ik en kijk even naar zijn gezicht,dat zag er niet goed uit.

    Alexander Zeno

    Ik kijk Andrew aan. "Nee.." zeg ik dan en klim met vermoeide kracht over de schutting heen. Wanneer ik naar binnen loop breekt er iets van binnen waardoor ik op de grond zak en in huilen uitbarst. Iets dat ik al ruim vijf jaar nooit in het bijzijn van mijn vrienden heb gedaan. Ik trek mijn knieën op en wieg mezelf heen en weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.