• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik wil wel met Bradley praten ;D Tot Blaky wakker wordt offcourse !]

    Chloe Aurora Gold

    Zuchtend verlaat ik opnieuw onze kamer, mijn oude kleren had ik laten liggen in de badkamer. Lekker slim bezig Chloe, dacht ik grinnikend, terwijl er lichte kippevel verschijnt op mijn blote benen.
    Eenmaal op de gang kom ik erachter dat de badkamerdeur op slot zit, damn, dan maar wachten, en ik laat mezelf via de muur naar beneden glijden tot ik met mijn blote benen languit over de gang lig.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:59 ]


    •

    Christian Everson

    Luid zingend kleed ik me om en kijk in de spiegel. 'Lekker sportief.' Denk ik bij mezelf. Ik loop naar de deur en wil hem van het slot halen, ik schudt mijn hoofd en loop even naar de kraan, ik maak mijn handen nat en doe die een beetje door mijn haar. Ik knik en loop dan nog altijd zingen naar de deur, ik open die en sla links af. Ineens lig ik op de grond. "Auw.." zeg ik en kijk op. Chloe zit languit op de grond. "Serieus, ik zat midden in me liedje." zeg ik met een pruillipje en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    Proestend van het lachen val ik zijwaarts op de grond, wat een harde bonk veroorzaakt doordat mijn hoofd tegen de vloer komt. 'Au,' zeg ik even beduust, waarna ik weer hard verder lach. 'Sufferd! Je ziet toch dat ik hier zit als je naar buiten komt,' grinnik ik terwijl ik de tranen van het lachen uit mijn ogen veeg.
    Met een soepele beweging kom ik overeind, 'ik mag je muziekstijl wel trouwens,' zeg ik glimlachend. Ik glip de badkamer in en pak mijn spulletjes bij elkaar terwijl ik zachtjes begin aan Christian's liedje, 'the sun goes down, the stars come out...'


    •

    Bradley
    'Je hebt wel iets met de grond zeker?' Vroeg ik aan Cristiaan toen ik hem zag liggen op de grond van de gang en een meisje een kamer binnenglipt. Ik had net mijn tas op mijn kamer gedumt en was vanplan het huis rond te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik sta lachend op. "Ja heb ik ja." lach ik naar Bradley.
    "Hey, heey, heeeey." begin ik lachend en loop luid zingend de gang rond. Ik kijk naar Chloe en glimlach. Ik klak met mijn vingers op de maat en kijk haar en Bradley lachend aan. "Hey soul sister..." lach ik en loop achteruit terug naar de kamer.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    'And all that counts, is here and ...' toen ik de badkamer uit kwam lopen moest ik weer lachen om Christian, die in zijn kamer verdween. Plotseling stond ik recht voor de neus van de jongen die na mij was aangekomen. Ik propte snel mijn shortje en shirtje onder mijn linkerarm en stak mijn hand uit.
    'Sorry dat ik toen straks zo snel naar boven was, ik moest mijn koffer achterna, ik ben Chloe!' zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:19 ]


    •

    Bradley
    Als het meisje dat net de badkamer in liep stond nu weer voor me, en stak haar hand naar me uit om haar vervolgens voor te stellen en te verontschuldigen. 'Maakt niet uit' Andwoord ik met een korte glimlach waarna ik haar hand schud en me tegelijkertijd voorstel als Bradley.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Als ik in de kamer ben stop ik met zingen omdat ik ineens heel nodig moet plassen. "Ben zo terug." zeg ik tegen Allison en ren de gang door. "Moet plassen, moet plassen!" roep ik en duw Bradley en Chloe uit elkaar om er door te moeten. "Hoge nood!" ik verdwijn in de badkamer, waar ik net ook vandaan kwam en ben opgelucht als ik bij de wc sta.

    [Spoort echt niet -,- xD]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    Glimlachen kijk ik de jongen aan die zich even later voorsteld als Bradley. Djezus die vent is gespierd, schoot het even door mijn gedachten, wat ik snel wegduw door mijn hoofd te schudden.
    'Ik zou je graag uitnodigen op mijn kamer, maar m'n kamergenootje slaapt even, duseh, dat wordt een ganggesprekje,' zeg ik grinnikend voordat ik uitwijk voor een Christian die met 'hoge nood' voorbij komt rennen.

    [Houdt van die niet-gespoordheid ;D]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:26 ]


    •

    [Nou, dan moet je me in real kennen, ik ben bijna net zo erg xD :P:P:P:P]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    Ik zet een stap opzij als Cris langs komt rennen. 'Hmm.. Volgende keer beter dan' Andwoord ik dan met een glimlach op wat Chloe zei, 'Ganggsprekje kan vast ook wel leuk zijn'


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik trek door en was mijn handen. Dan loop ik droogjes de badkamer uit.
    "Eeehh, dat was me me momentje wel." grijns ik naar de twee. "Zeg, eh. blijven jullie hier staan of komen jullie gezeglig naar de kamer van Allison en mij? Eigenlijk wilde ik gaan joggen maar dat kan wel even uitgesteld worden." zeg ik en sla mijn armen al om de twee heen. Ik haal mijn natte hand langs Chloe haar wang. "Heb over me hand gepiest, wist je dat al." zeg ik grijnzend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    'Ganggesprekjes zijn de beste,' zeg ik zo droog mogelijk en grinnik dan zachtjes. 'Maar nu even de serieuze handel, waarom ben jij hier?' vraag ik dan terwijl ik mijn hoofd een tikkeltje schuin houdt. 'Ik bedoel eh, wat voor dier ben jij? En zijn er bepaalde dingen die je wil leren ofzoiets?'

    Op dat moment komt Christian de gang in gelopen, bazelt van alles wat ik vrijwel niet kan verstaan, slaat zijn armen om me heen en haalt dan zijn natte hand langs mijn wang. 'GADVER CHRIS,' gil ik, waarna ik hem tegen zijn arm stomp en vlug mijn wang afveeg met mijn shirtje dat ik vast had.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:32 ]


    •

    [Oké, ik moet echt wat minder snel reageren denk ik -.- xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahahaha, geeft niet hoor, ik heb 't al aangepast !]


    •