• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik kijk even opzij naar Allison en zeg droogjes; "Moet je een jas aantrekken." daarna grinnik ik en schudt mijn hoofd. Ik sla mijn arm om haar heen en kijk haar aan. "En nu heb je het weer warmer." zeg ik dan en grijns naar haar. Dan kijk ik weer nar buiten en snuif de geuren op. Minder benzinelucht dan waar ik eerst woonde. Hier is het veel natuurlijker. Frisser. Schoner.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en leg mijn armen om hem heen. Eigenlijk vind ik dit best fijn.
    'Hm, nu weer lekker warm,' giechel ik. Ik snuif nog een keer de geur van het gemaaide gras met de dauwdruppels op. Hm, heerlijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik grinnik even als ze haar hoofd op mijn schouder en haar arm om mij heen legt. "tja, wolven zijn gewoon lekker warm." Lach ik en beweeg ons wat heen en weer. Dan bonk ik even met mijn voeten tegen het huis en kijk dan even naar Allison. Ik leg mijn hoofd weer tegen het kozijn en kijk naar iemand die voorbij komt lopen, diegene is helemaal in het zwart gekleed en lijkt iets te verbergen. "Allison, kijk." zeg ik en wijs naar diegene die daar loopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik open mijn ogen. 'Hm, wat?' Ik kijk omlaag naar degene in het zwart. Ugh. 'Geheimzinnig zeg..' zeg ik zachtjes. 'Bescherm me,' giechel ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Natuurlijk bescherm ik je." grinnik ik en volg de gedaante, die ineens begint te rennen. Ik houd mijn hoofd schuin en haal mijn schouders op. "Zeker een dief of zo." mompel ik en houd, automatisch -echt ter bescherming- Allison iets dichter tegen me aan.
    Ik leun wéér met mijn hoofd tegen het kozijn en kijk dan naar de blauwe lucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    'Je bent echt lekker warm,' mompel ik en druk mezelf nog dichter tegen hem aan, automatisch, hoe ik vroeger ook altijd bij mijn vader deed. Ik kijk naar de lucht, die een paar donkere wolkjes begint te krijgen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik ga eten tz ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    [Ik ga eten tz ;)]


    [Tz <333.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Weet ik." grinnik ik dan zacht. Ik kijk naar beneden en heb zo de neiging om naar beneden te springen, maar ik weet dat zelfs dit boven mijn niveau is en dat ik geheid wat breek. Dus laat ik dat maar niet doen.
    Ik wrijf even zacht over Allison's bovenarm. Dit voelt zo... zo vertrouwd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Waarom voelt dit zo fijn? Ik voel me happy van binnen, alsof ik Christian al jaren ken. Ik sluit mijn ogen even zachtjes en open ze weer, in slaap vallen kon ik niet, want ik was veel te veel in mijn hoofd bezig met gedachtes die ik niet kan plaatsen. Ik kijk eventjes omhoog naar zijn donkergroene ogen, daarna weer naar de lucht. En weet je aan wie ik denk? Aan Christian. Ik kan hem maar niet van mijn gedachtes af zetten.

    [^-^, liefde in de luchtt!]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Haha jupp, denk het wel. Ik ga Spangas kijken, tot zo. Even wat bedenken ondertussen :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roseline Catherine Brennan, Coyote
    Na het asperientje gaat het beter. Ik loop naar buiten voor wat frisse lucht. Morgen weer les geven. Heerlijk dat gevoel. Wat zou ik blij zijn als ik weer kinderen kon leren hoe ze het dier in zich onder controle konden houden. Als coyote was dat erg moeilijk geweest, maar het is me gelukt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Chloe Aurora Gold

    Nadat ik uiteindelijk mijn gehele koffer heb uitgepakt en hem met moeite onder in de kast heb gepropt schoot ik snel de badkamer in om mezelf een gemakkelijkere outfit te geven. In een grote oversized trui en m'n rode allstars eronder kom ik daarna weer stilletjes de kamer ingeglipt. Mijn blik blijft even rusten op een slapende Blake en een glimlach krult rond mijn lippen. Bij het raam - dat nog open staat door Christian - blijf ik staan en leun met mijn ellebogen op de vensterbank, terwijl ik uitkijk over de omgeving en zachtjes zucht.


    •

    {Wil er iemand met Bradley praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik geniet van het zitten met Allison. Ik zou bijna denken dat ik haar al jarenlang ken. Alsof we al jaren bevriend zijn.
    Ik heb zin om even te joggen. "Ik ga even een eindje joggen, ga je mee?" vraag ik en kijk Allison aan. Ik ga het kozijn uit en help Allie ook. Dan loop ik naar mijn kant van de kamer en pak een sport-shirt en broek. Ik knipoog even naar Allison en verlaat dan de kamer om me in de badkamer die ik had gezien, om te kleden.

    [Lool, me moeder had gedwijlt en ik was even hyper en toen pleurde ik hard op me bek, ik lag helemaal dubbel xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.