• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'En ik heb haar gemist' zeg ik vertroetelend en ze kirde. Ik knuffelde haar teder en zachtjes en gaf een kus op haar wang. 'Je bent toch zo schattig en ik hou van je' zeg ik gemeend en lief, waardoor ze brabbelde en ik lachte. Ik zag inderdaad een heel klein tandje door komen. 'Inderdaad, haar tandje, ja. En Finn, binnenkort zou ze heus wel papa zeggen en Blaine natuurlijk' zeg ik lachend tegen hem. Ik was zo blij om hem nu gelukkig te zien, hij hield heel veel van Emily en nu heeft hij Bella terug.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte zwak toen hij dat zei en ging moeizaam rechtop zitten. Het was niet zomaar een droom geweest, dat wist ik maar al te goed. Het was een vreselijke droom die me al weken nu achtervolgde en me niet met rust liet. 'Dan ga ik douchen' zeg ik zwak en liep naar de badkamer. Eenmaal in de badkamer deed ik de deur op slot. Toen knapte op dat moment iets. Ik staarde doelloos naar de muur en draaide me langzaam om en liep naar de nachtkastje en deed het open. Ik pakte een mesje en bekeek het. Ik wou niet meer pijnlijden, ik wou niet meer leven, ik wou niet meer hier zijn. Ik was niets, ik was niets meer dan een hoopje ellende. Ik kon beter hiet verdwijnen en niemand zou me missen. Ik was niemand en niemand keek achterom naar mij. Zonder het te beseffen, zet ik het mesje tegen mijn huid van mijn pols en wou er een diepe snee maken.

    David Lopez:

    'Ik wil jouw ook' zeg ik speels en draai ons om, zodat ik bovenop hem lag. Ik zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen en streelde zijn onderbuik verder. Met mijn andere andere hand legde ik op zijn wang en streel liefdevol zijn wang. Ik druk mijn onderlichaam tegen de zijne en kreunde zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik keek haar na en zuchtte, ik vond het echt vreselijk voor haar en ik wist het gewoon niet meer. Ik bleef een tijdje luisteren, maar ik hoorde het water maar niet lopen. Ik had een eigen badkamer, dus ik moest dat gemakkelijk kunnen horen, maar ik hoorde maar niets. Ik stond op en liep naar de badkamerdeur. 'Bella?' vroeg ik luid, terwijl ik zachtjes op de deur klopte. Ze antwoordde niet en meteen begon ik in paniek te raken. 'Bella! open de deur!' schreeuwde ik terwijl ik vol onmacht tegen de deur begon te rammen. Waarom liet ik haar in die toestand alleen? 'Bella!' ik keek in paniek om me heen, was er een manier om deze deur te openen? Ik was niet sterk genoeg op het in te rammen, ook al zal ik het willen. Zo snel als ik kon, sprintte ik de trap af en rende ik naar Finn en Blaine. 'E-er i-s iets met B-bella!' stotterde ik in paniek. Mijn ogen schoten van Blaine naar Finn. 'Ze wilde gaan douchen in mijn kamer, maar ze reageert niet meer.' zei ik benauwd en met een trillende stem.

    Finn Hudson

    'Ze wordt al veel te snel groot, maar dat mag helemaal niet.' zei ik glimlachend, waarna ik Emily kietelde over haar buikje, waardoor ze weer lachte. 'En je hebt helemaal niet papa's toestemming om op te groeien.' zei ik lachend tegen Emily, waarna ik even zuchtte. Ik was echt gelukkig, maar ook vreselijk bezorgd over Bella. Ineens hoorde ik snelle voetstappen en keek ik naar Kurt. Ik hoorde wat hij zei en schoot overeind. Blaine legde Emily weer in haar box en snel rende ik naar Kurt's kamer toe. 'Bella!' riep ik, waarna Kurt en Blaine bij me stonden. Toen er geen antwoord kwam, voelde ik mezelf wit wegtrekken. 'Aan de kant!' riep ik tegen ze, wat ze ook deden. Ik nam een aanloop en ramde zo hard als ik kon tegen de deur, zodat mijn schouder er pijn van begon te doen. De deur kwam iets losser te zetten en gauw nam ik nog een aanloop en ramde ik nog harder tegen de deur aan, waardoor het open gebroken was. 'Bella, stop!' riep ik snel, toen ik zag wat ze deed.

    Jayden Ian Archibald

    David draaide ons om, zodat hij bovenop lag. Hij zoende me hartstochtelijk op mijn lippen en streelde mijn onderbuik verder. Ik kreunde aardig luid, toen hij met zijn onderlichaam tegen de mijne drukte. Een overweldigend gevoel ging er door me heen, en daarna drukte ik ook met mijn onderlichaam tegen de zijne aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    We zagen haar schrikken en de mes liet ze uit haar hand vallen en keek ons aan. Ik sloot even mijn ogen om me te realiseren wat ik net zag en opende mijn ogen weer. Ze wou zelfmoordplegen! Ik bekeek haar goed en ze zag er niet uit en ze was helemaal getraumatiseerd. Ik keek naar Kurt en Finn en wist niet hoe ik nu moest reageren.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Het leek dat ik verdoofd was en naar het mes staarde. Ik hoorde niets meer wat er om me heen gebeurd en ik keek er naar. Ik voelde me verschrikkelijk en wou gewoon een einde aan mijn leven hebben. Opeens kwam er een harde stem binnen dringen in mijn hoofd, waardoor ik geschrokken de mes los liet en die op de grond valt. Ik draai me om en zag Finn, Kurt en Blaine staan die me geschrokken aankeken. Mijn hart stond even stil, waarnaar ik een hap lucht nam en naar het mes keek en weer naar hun. 'I-ik' stotter ik en hield mijn mond weer.

    David Lopez:

    Ik hoorde hem kreunen, waardoor ik glimlachte en voelde dat hij mee ging drukken met zijn onderlichaam. Ik kreunde ook luid en deed het nog een keer maar dan wat harder. Ik baanden een weg met mijn handen naar zijn shirt en trok het uit, waarnaar ik mijn shirt ook uittrok. Ik gooidde het ergens neer en gaf kusjes in zijn nek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik zag hoe het leek alsof Bella uit haar trance raakte, de tranen begonnen in mijn ogen te branden en mijn hart sloeg een paar tellen over. Ik liep nu ook trillend naar haar toe en knielde bij haar neer. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte haar zo stevig als het maar kon tegen me aan. Ik begon gewoon te snikken, terwijl ik haar vast hield. Het deed gewoon zoveel pijn om haar zo te zien, ik kon het zelf gewoon niet aan. 'Bella, alsjeblieft,' smeekte ik haar, met tranen in haar ogen. 'We kunnen niet zonder je..' snikte ik nog steeds. Ik kon het gewoon niet geloven dat ze gewoon zelfmoord wilde plegen. Wat moest ik met haar aan! Ik wist wel één ding, ze mocht nooit alleen blijven. Ik tilde haar op, en legde haar in Kurt's bed en ging bij haar liggen en drukte haar goed tegen mij aan. Mijn hart klopte pijnlijk in mijn borstkas en ik kon even geen woorden vinden. Als we te laat waren geweest, dan..

    Kurt Hummel

    Mijn hart stond gewoon weer stil, toen ik zag dat ze een mes had. Ze schrok van ons, en liet haar mes vallen. Zoals ik weleens vaker had, stopte mijn ademhaling en keek ik geschrokken naar haar. Toen Finn haar opgetild had, begon ik pas weer te ademen. Ik keek naar Bella en snikte zachtjes. Ik verbergde mijn gezicht achter mijn handen. Ik kon dit gewoon niet meer aanzien. Mijn beste vriendin die zichzelf van het leven wilde beroven. Ik kon dit gewoon niet. Ik keek even naar Blaine, en zuchtte en liep even weg uit de kamer, omdat ik harder begon te snikken. Ik ging buiten mijn kamer tegen de muur aan zitten en snikte, terwijl de beelden van Bella door mijn hoofd spookten.

    Jayden Ian Archibald

    Ik kreeg kippenvel, omdat hij kusjes in mijn nek drukte, en liet mijn handen al strelend naar zijn broek gaan. Ik maakte zijn riem los en knoopte zijn knoop open. Gemakkelijk trok ik het uit, waarna ik de mijne ook weer uit deed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik keek toe hoe Finn Bella optilde en samen met haar in Kurt's bed ging liggen. Kurt zelf keek mij even aan en liep snikkend weg uit de kamer. Ik zelf kreeg nu tranen in mijn ogen en kon het niet geloven. Bella wou zelfmoord plegen. Ik was zo boos op die jongens en keek pijnlijk naar Bella. Ze wist gewoon niet meer wat ze deed. Ik liep naar het bed toe en ging erop zitten. 'Bella, weet je wel wat je ons aandeed, als je dat had gedaan' zeg ik zachtjes tegen haar en kijk haar pijnlijk aan. Mijn ogen werden groter, hoe ze naar me keek een emotie die ik niet kon plaats vinden en ik keek toe hoe ze woest werd op ons, waardoor ik niet meer kon zeggen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Leugens, schoot er door me heen en ik kijk Finn aan, waarnaar ik hoorde wat Blaine zei. Opeens werd ik boos, ontzettend boos tegenover hun. Ik sla Finn's armen af van mij en ging ging snel uit bed. 'Wat!' sis ik boos. Ik was gewoon mezelf niet en ik had een trauma opgelopen. 'Ik wil dood!' riep ik gebroken. 'Jullie weten niet hoe ik mij voelde in die twee kut maanden! Ik ben misbruik, verkracht, als slaaf gebruikt, geslagen, noem maar op! Ik ben niets, dat werd mij duidelijk gemaakt!' riep ik gekwetst. 'Ik ben niets, ik ben een hoopje ellende, ik ben een hoer, omdat ik met iedereen heb gedaan! Ze hebben me dagenlang geslagen en de hele tijd gekleineerd, dat ik niets was!' riep ik nog steeds en word steeds maar bozer. 'Jullie weten niet wat ik moest doorstaan, ik had niemand om me te troosten, niemand die er voor me was!' riep ik woedend en tranen rolden over mijn wangen. 'Jullie liegen alleen maar tegen mij! Jullie kunnen wel zonder mij, jullie houden niet eens van mij. Kijk wie ik ben, ik ben niemand, Bella is verdwenen! Ze is er niet meer, ik ben alleen maar een omhusel die dood wil!' schreeuw ik boos. 'Het is allemaal jullie schuld dat ik hier kwam en dat dit gebeurt is! Het is allemaal jou schuld!!' schreeuw ik boos naar Finn. 'Als jij er niet was geweest in Spanje, had ik dit niet hoeven meemaken en was ik nooit verliefd op je geweest en was ik gelukkig geworden met iemand anders!' schreeuw ik vol pijn en moest happen naar lucht, vanwege dat ik duizelig werd. Even was het stil in de kamer, waarnaar ik snel wegliep naar buiten. Huilend rende ik weg, ik wou nu gewoon het liefst verdwijnen.

    David Lopez:

    Ik sprijde zijn benen, zodat ik makkelijker kon wrijven en duwen tegen zijn onderlichaam aan. Ik wreef nu met mijn onderlichaam tegen de zijne, waardoor ik zachtjes kreunde en een opgewonden gevoel erdoor kreeg. Ik gaf kusjes in zijn nek en af en toe beet ik erin om hem te plagen. Met mijn handen streelden zijn bovenlichaam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ineens keek ik haar geschrokken aan, wat ze zei deed echt vreselijke pijn. Het verscheurde gewoon mijn hart, wat ze allemaal zei. Maar ik kon gewoon even helemaal niks doen, omdat het wel leek alsof ik verlamd was of zo. Ze had wel een punt, ze had me beter niet kunnen ontmoeten, dan was ze gelukkig geweest. Ze rende weg en bezorgd sprintte ik meteen achter haar aan, ze rende naar buiten, maar ik was toch sneller en haalde haar met gemak in. Ik pakte haar vast bij haar middel, zodat ze niet kon rennen. 'Stop hiermee!' schreeuwde ik nu ook naar haar. 'Je hebt gelijk! Ik weet niet wat je hebt moeten doorstaan, het enige wat ik me kan voorstellen is dat het een hel moest zijn geweest, iets wat jou van binnen kapot gemaakt hebt!' zei ik hijgend, nog van het rennen. Ik hield haar stevig vast, zodat ze niet kon rennen. 'Bella, jij bent alles! Je bent mijn engel, mijn prachtige en lieve vriendin. Het leven is gewoon klote voor jou en zwaar, dat weet ik! Maar ooit, Bella. Zul je je weer gelukkig voelen. Ooit gaan we trouwen, dan krijgen we kinderen en maak ik jou de gelukkigste vrouw op aarde. Je betekend alles voor mij, en ik kan echt niet zonder jou leven. Bella, toen ik dacht dat je dood was, was ik niks! Ik was een emotioneel wrak, en niets meer dan dat! Het enige wat me op de been hield, was Emily. Ik stond op het punt om van een gebouw af te springen, omdat ik bij je wilde zijn. Ik wilde dood voor jou! Ik houd vreselijk veel van je, en het kan me niks schelen dat je anders bent. Voor mij zul je altijd dat vrolijke meisje blijven. Ik zal blijven vechten, iedere minuut, seconde van mijn leven om jou bij me te houden. Je bent mijn prinses, mijn alles. En zonder jou ben ik niks waard! Je mag niet zo denken! Blaine en Kurt, ze zijn jouw beste vrienden en waren gewoon kapot door wat er gebeurt was. Ik heb ze nog nooit zo gezien en ze houden ook van jou! En wat denk je van jouw broer, Bella?! Denk je dat hij het aan zou kunnen als jij er niet meer was? Hij doet alles voor je, en jij bent alles wat hij heeft!' zei ik verstikt door tranen. 'Alsjeblieft, Bella. Geloof me, je bent belangrijk. Je bent echt alles en ik kan gewoon echt niet zonder je!' zei ik tegen haar.

    Kurt Hummel

    Ik stopte met snikken, doordat ik ineens Bella hoorde schreeuwen. Ik schrok van wat ze zei en bleef gespannen luisteren. Ineens rende ze langs me heen en probeerde ik haar arm te pakken, maar ze was te snel. 'Bella!' riep ik haar naar, maar het had geen nut. Niet lang daarna rende Finn langs me heen, achter haar aan. Ik hoopte maar, dat hij haar in kon halen. Ik liep de kamer weer in, het kon me even niet meer schelen dat Blaine en ik ruzie hadden, en hij me niet meer wilde. Het enige wat ik dacht, was aan Bella. Ik wist nu zelf ook even niet wat we moesten doen. Mijn hoofd was een wirwar van allerlei gedachten die ik niet op orde kon brengen. Moesten we haar ook achterna rennen? Had dat nog wel zin? Uiteindelijk keek ik Blaine aan met betraande ogen. Ik voelde me zo hopeloos en ik wist niet wat ik moest. Bella, mijn beste vriendin wilde gewoon dood. Ze zag het leven gewoon niet meer zitten en naar wat ik hoorde, had ze vreselijke dingen mee moeten maken. Dat deed me gewoon vreselijke pijn. 'Wat moeten we doen?' vroeg ik uiteindelijk schor, maar zonder Blaine aan te kijken.

    Jayden Ian Archibald

    Ik kreunde weer wat luider en voelde dat mijn geslachtsdeel ondertussen al stijf was. Ik wilde alleen nog maar meer van hem. Hij was zo knap en lekker. Ik hield zielsveel van hem, en nu betekende seks wel iets voor me. Dit was puur en liefde. Ik trok mijn boxer uit, en de zijne en wreef tegen zijn onderlichaam aan.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:47 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik zoemde logan uitgebreid terug, hij wou me nog. De zelfmoordpogingen leken nu nergens meer op slaan en ik voel me schuldig. Niet alleen tegenover Logan maar ook tegen Finn, Em en Kurt. Ik had ze laten stikken, mijn eigen dochter zal me amper herkennen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ze zoende me uitgebreid terug en ik keek haar lief aan. 'Heb je al ontbeten?' vroeg ik nu een beetje bezorgd, ik was blij dat we weer samen waren en dat alles weer goed was tussen ons.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik knik "ik heb al ontbeten ja" ik glimlach zwak.
    Voorlopig zou ik erniet meer in krijgen
    Ik kon wael juichen dat hij me terug nam.
    "wil je vanavond mee naar Emily?" ik wou dat hij erbij was want het zal vast moeilijk genoeg worden voor me. Ik was doodsbang dat ze me neit meer zou herkenen.
    [ben taart bakken

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:43 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke
    Ik had geregeld voor een bedrijf die mijn spullen kwam ophalen en naar Italy zouden brengen. ik trok de deur open en hielp vervolgens mee met schouwen. Ik bedankte ze en pakte daarna 3 koffers voor in de wagen en 1 om mee gelijk te3 nemen. Vervolgens reden ze weer weg. Snel belde ik nog naar Michealen vertel dat ik ging verhuizen. Ik wou alles achter me maken en een nieuwe start maken. Leren met mijn aanvallen omgaan en gewoon een lieve jongen te zijn. Met een zucht trok ik de voordeur dicht van mijn huis die neit mijn huis meer is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Mooi zo,' zei ik tegen haar, omdat ze al gegeten had. Ik luisterde naar wat ze toen zei en knikte. 'Natuurlijk wil ik vanavond mee.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dankje"zeg ik zacht.
    Ik was natuurlijk blij dat Logan het me vergeven had maar ik was bang voor vanavond. Bang dat ze me niet herkend, me niet meer als mama zal zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik ging weer languit op bed liggen en trok Rachel met me mee, zodat we nog even goed konden praten. 'We moeten nog wel goed praten, vind ik.' zei ik tegen haar. Ik wilde haar uitleggen waarom ik zo reageerde en ik wilde dat ze vertelde wat er precies tussen haar en Tyler was gebeurd.

    [Ben even weg.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "mag ik eens wat zingen?" vraag ik zacht.
    Als hij knikt neem ik hem mee naar beneden naar de piano en ga erachter zitten.
    "dit was hoe ik me voelde en wat jij betekend voor me." zeg ik zacht en begin met spelen. Halverwege bijt ik even op mijn lip door de tranen maar toch ga ik vaerder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb visite is er ik kom na de koffieweer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan