• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik omhelsde ook Finn gelijk toen hij naast me zat en luisterde naar hem. Ik knikte en zuchtte diep. 'Ik word helemaal gek van die jongen' zeg ik gefrustreerd en doelend dat ik het over Kurt heb. Ik stond op en draai me om naar Finn. 'Kurt, is net als een vrouw. Onweerstaanbaar, aantrekkelijk, eigenwijs, overbezorgd, paniekerig, huilerig, koppig, en noem maar op. En ik hou van hem, daarom hou ik ziels veel van Kurt' zeg ik opgelaten. 'Ik zeg alleen dat ik even rust nodig heb en dat ik even alles op een rijtje wil en dat ik mijn eigen dingen wil doen. Dan denkt hij, dat ik hem haat of hem nooit wil zien. Dan denkt hij dat ik van hem af wil en dat ik niet meer van hem hou' zeg ik zuchtend. 'Ik hou ziels veel van die jongen en ik wil alleen even rust en dan denkt hij dat' zeg ik gefrustreerd en ga door mijn haren. Vervolgens zuchtte ik en ging weer naast Finn zitten. 'In die twee maanden ben ik naar mijn vader gegaan' zeg ik zachtjes en kijk Finn aan. Ik had het ook aan Finn vertelt over mijn vader. Dat hij het niet goed vond dat ik op jongen viel en dat hij mij hetero wou maken. 'Ik ben naar hem geweest en we hadden zo goed gepraat samen, echt nog steeds sta ik er van versteld. We hadden onze band samen verbetert en nu is het sterker geworden dan eerst. Door mijn vader ben ik positief verandert en heb ik naar hem geluisterd. Ik wil gewoon even mijn toekomst plannen en even mijn dingen doen. En Kurt zal echt wel weer in mijn leven komen, maar nu wil ik aan mezelf denken' zeg ik zuchtend. 'Ik probeer geen mensen van me af te duwen en hem al helemaal niet, maar ik als jongen hem even tijd voor mezelf nodig en Kurt denkt als een vrouw, dat ik zijn handje moet vasthouden' zeg ik eerlijk en kijk naar mijn handen. Ik voelde me in een klap opgelucht en kijk Finn aan. 'Dankje, Finn. Ik voel me echt beter' zeg ik opgelucht.

    David Lopez:

    Ik luisterde naar hem en begin te glimlachen. 'Dus nu kan ik deze leuke en lieve jongen voor mezelf claimen' zeg ik lief en geef hem een kus op zijn wang. 'Wil je mijn vriend zijn, Jayden?' vroeg ik lief en verliefd aan hem. 'Voor mij is het al helemaal duidelijk, jij bent mijn ware, Jayden. Ik kan niet zonder jou' zeg ik verliefd en gelukkig.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    "dankje tyler" zeg ik zacht.
    ik kijk hem even aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik glimlach zwakjes.
    'Dus..'


    El Diablo.

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte even en begreep wat hij bedoelde. 'Tsja vrouwen,' zuchtte ik waarna ik mezelf even snel verbeterde. 'En Kurt, dan.' mompelde ik. 'Ik snap ook niet, dat ze dat altijd denken. Ze denken meteen, dat als wij even rust nodig hebben dat we ze haten en ze nooit meer willen zien.' zuchtte ik. Ik wist ook precies hoe Kurt was, hij vat dingen gewoon verkeerd op, net zoals vrouwen meestal deden. 'Het is gewoon, dat mannen en vrouwen, heel veel van elkaar verschillen. Daarom begrijpen we elkaar niet zo vaak. Wij houden van sport, en zij houden van shoppen en willen er altijd goed uitzien, terwijl wij liever iets gemakkelijks aantrekken.' zei ik. 'En owee, als we geen compliment geven over hun nieuwe outfit of kapsel, dan zijn ze vaak meteen beledigd en denken ze meteen dat we ze niet aantrekkelijk genoeg vinden.' zei ik een beetje overdreven, hopend dat ik Blaine een beetje aan het lachen kan maken. 'En dat van je vader, is echt geweldig. Ik ben echt heel erg blij voor je, dat hij het eindelijk begrijpt.' zei ik gemeend. Ik was echt blij voor hem, het was gewoon veel beter zo. 'Het komt uiteindelijk wel goed, Kurt gaat wel inzien dat je het anders bedoeld dan hij denkt, desnoods praat ik vanavond wel even met hem.' zei ik geruststellend. 'En uiteindelijk, zou alles goed komen. Ruzie hoort gewoon in een relatie, als er geen ruzie zou zijn in een relatie zou dat al helemaal niet goed zijn.' zei ik rustig tegen hem. 'En als je ooit iemand nodig hebt, kan je altijd komen. De deur staat altijd voor je open, ook al is het midden in de nacht.' zei ik gemeend tegen hem.

    Jayden Ian Archibald

    'Natuurlijk wil ik dat, Dave.' zei ik gemeend, waarna ik hem hartstochtelijk zoende. Voor het eerst, voelde ik geen bindingsangst. Alleen liefde en geluk, voelde ik. David is mijn ware, gewoon. Hij was alles voor mij. 'Je bent gewoon alles, Dave.' zei ik naar waarheid tegen hem.

    Logan Hudson

    'Is goed, moet ik naar jou komen, of kom je naar mij toe?' verstuurde ik terug naar Rachel. Ik zuchtte even en wachtte het sms'je af.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Waar ben je? dan kom ik welsms ik snel terug.
    "ik ehm ik ga met logan praten" zeg ik zacht tegen Tyler, vervolgens sta ik op en loop ik weer weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik knik, en blijf zitten.
    Ik zucht en kijk voor me uit..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar Finn en moest op een gegevend moment lachen om wat hij zei en knikte dat het waar was. 'Als ik Kurt geen compliment geef over iets, denkt hij gelijk dat ik hem niet aantrekkelijk vindt' zeg ik glimlachend. 'Hij is de meest aantrekkelijke jongen die er bestaat en hij is geweldig, waarom vind hij dat niet van zichzelf' zeg ik zuchtend en kijk hem aan. 'Dat is hem juist, ik heb mijn verlovingsring afgedaan, toen ik wegliep, dus eigenlijk ben ik vrijgezel' zeg ik zuchtend. 'Ik heb geen relatie meer met Kurt, denk ik' zeg ik vervolgens tegen Finn en kijk hem gekweld aan. 'Ik weet dat ruzie bij een relatie hoord en dat het gezond is, maar ik wil even rust hebben van alles. Dankje, Finn. Je bent echt mijn beste vriend, zonder jou overleefde ik dit allemaal niet' zeg ik dankbaar tegen hem en omhels hem. 'We laten Kurt, maar even. Ik praat later wel met hem' zeg ik bevestigend en met een zwakke glimlach. 'Maar hoe is het nu met jou. Bella is terug' zeg ik glimlachend en kijk hem aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Huilend word ik wakker en ik ademde zwaar. Ik had een vreselijke nachtmerrie. Ik keek de kamer in en zag dat Finn weg was. Ik hield de deken stevig vast en moest mezelf in controle houden om niet te gaan gillen. Voorzichtig stap ik uit bed en liep zwak naar Kurt's kamer. Ik hoorde in de woonkamer stemmen praten en deed heel zachtjes met lopen. 'Kurt' zeg ik fluisterend en bang en klopte zachtjes op Kurt's deur. Ik wou mijn beste vriend hebben en hij was de enige die ik nu even nodig had.

    David Lopez:

    Ik was helemaal blij en zoende hem liefdevol. Ik voelde me raar, het leek dat de muur om mijn hart heen afbrokkelde en dat ik helemaal niet meer bang was. Ik keek hem gelukkig aan en ik wist dat hij mijn ware was. 'En jij bent ook alles voor mij, Jayden' zeg ik verliefd. Ik stond op en trok hem mee naar een kamer met een bed. Vervolgens duwde ik hem speels op het bed en deed de deur dicht en liep naar hem toe.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Neem je rust, geniet even van alles tot hoe ver dat kan. En zodra jij er weer klaar voor bent, ga dan naar hem toe. Hij loopt heus niet weg.' stelde ik hem gerust, terwijl ik hem over zijn rug wreef. Ik hoorde wat hij vroeg en begon zwak te glimlachen. 'Ik kan me gewoon niet precies verwoorden hoe dit voelt. Ik dacht dat ze dood was, en ineens was ze er weer gewoon. Ik kan het zelf amper beseffen. Maar ik ben zo blij dat ze er nog gewoon is. Ze heeft wel heel erg veel schade opgelopen. Ze is echt kapot vanbinnen.' zuchtte ik waarna ik Blaine aankeek. 'Serieus, als ik die jongens ooit nog zie, vermoord ik ze met eigen handen.' zuchtte ik. 'Maar goed, ook al ben ik echt woedend, ik houd mezelf gewoon in. Bella heeft er niks aan als ik boos ben en ik wil haar alle stress besparen en haar goed laten rusten.' zei ik gemeend. Ik kon gewoon echt niet begrijpen dat mensen haar dat aan konden doen. Ik snapte dat gewoon niet. Ze was de liefste, mooiste en prachtigste persoon op de hele wereld. Maar ooit, zullen ze gestrest worden. Karma is een bitch, en dat zeggen ze niet voor niks.

    Kurt Hummel

    Ik huilde gewoon aan één stuk door, hij wilde me gewoon niet meer zien en hij haatte me door wat ik allemaal zei. Ik kon gewoon niet zonder hem en mijn grootste angst was gewoon uitgekomen. Ik wist wel, dat hij zei dat hij gewoon rust nodig had, maar daarmee bedoelde hij gewoon dat hij me niet meer wilde zien. Hij wilde me gewoon niet meer. Ik had nog steeds zijn verlovingsring in zijn zak, die hij achtergelaten had. Ik voelde me zo, vreselijk. Maar ik zou echt vechten voor onze liefde, ook al wilde hij me nooit meer zien en haatte hij me. Zelf had ik mijn verlovingsring nog steeds om, ik kon het gewoon niet over mijn hart aan, om hem af te doen. Ik werd uit mijn gedachten gehaald, toen er op de deur geklopt werd. Snel veegde ik mijn tranen van mijn gezicht. Als het Blaine was, wilde ik niet dat hij zag dat ik gehuild was. Ook al was dat niet moeilijk om te achterhalen, aangezien mijn ogen rood waren van het huilen en mijn ogen waterig stonden. Ik liep naar de deur en haalde de slot er van af en zag Bella staan. Meteen toen ik haar zag, moest ik weer huilen, maar deze keer omdat ik haar zo erg gemist had. Ik dacht echt dat ik haar kwijt was en ik kon gewoon niet zonder haar. Ik huilde, omdat ze zoveel pijn had deze twee maanden en ik vond het gewoon verschrikkelijk. 'Bella, i-ik heb je zo gemist en ik hou van je.' zei ik snikkend, waarna ik haar stevig omhelsde. 'Je moet rusten, kom.' zei ik terwijl ik haar voorzichtig naar binnen trok en de deur sloot en haar in mijn bed legde. Ik ging bij haar liggen en omhelsde haar. Ik had haar zo gemist, en het was gewoon niet te verwoorden hoe blij ik was dat ze gewoon nog leefde.

    Jayden Ian Archibald

    We stonden op, en liepen naar een kamer met een bed. David dywde me speels op het bed en deed de deur dicht en liep naar me toe. Ik moest even lachen en zoende hem hartstochtelijk op zijn lippen en trok hem op bed, waarna ik op hem ging liggen en hem zoende. Met mijn handen streelde ik onderzoekend zijn lichaam. Ik hield echt van deze jongen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Logan Hudson

    'Ik ben in mijn hotelkamer, ik zie je zo.' sms'te ik terug, waarna ik opstond om alles even goed te doen en me te verfrissen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Snel liep ik naar het hotel en klopte aan op zijn deur.
    Van binnen werd ik nerveus, als hij neit meer wilde zou mijn leven hetzelfde eruit zien als een maand gelegen, laat wakker worden wat eten en tv kijken en me in slaap huilen. Door alles was ik weer mager geworden en ontzettend bleek.
    En aangezien ik net heb zitten huilen wil ik liever niet weten hoe ik eruit zag. MIjn haren zaten in een snelle slordige staart.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik opende de deur, omdat er geklopt werd. Rachel was er sneller dan ik had verwacht, maar gelukkig was ik al helemaal klaar en opgefrist. Ik opende de deur en liet haar binnen, nadat ik de deur weer sloot. 'Je hoeft niks te zeggen, Rachel.' zei ik gemeend, waarna ik haar doordringend aankeek. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, ik ben degene die sorry moet zeggen. Ik had je moeten geloven.' zei ik gemeend tegen haar. 'Het was stom van me, maar van alles wat ik hoorde, twijfelde ik gewoon. Het is jouw fout echt niet.' zei ik gemeend. 'Ik hou van je.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Toen ik binnen was begon hij gelijk te praten.
    Mijn ogen vullen met tranen, had ik net echt willen springen?
    Waarschijnlijk had hij het vorig sms'je niet gelezen of binnengekregen, althans dat hoopte ik dan maar. Ik snik even en druk me tegen hem aan.
    "ik hou van je Logan" en druk mijn lippen op de zijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Je moest eens weten, hoe ik reageerde toen ik haar gevonden had' zuchtte ik en glimlachte zwak. 'Ik ben ook blij dat ze nog leeft, Finn. Finn, je moet haar tijd geven, alles laten verwerken, het is niet niets, wat ze heeft doorgemaakt' zeg ik gemeend en ging onderuit zitten. 'Ik help je graag mee, als we die jongens hebben, dan vermoord ik ze graag met je mee' zeg ik gemeend en mijn handen jeuken nu erg. Voor de rest knikte ik begrijpend op wat hij allemaal zei en keek de kamer rond en zag ik Emily spelen. 'Hoe gaat het met mijn kleine meid?' vroeg ik glimlachend tegen Finn en stond op en loop naar Emily toe. 'Heey, schatje. Ken je me nog' zeg ik lief en Emily kijk met haar grote oogjes naar me, plots begon ze te kirren en strekte haar armpjes naar me uit. 'Dus je herkent me nog' zeg ik lachend en pak haar op en hield haar stevig tegen me aan. 'Wat is ze groot geworden' zeg ik glimlachend tegen Finn en wrijf over haar kleine rugje.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik omhelsde ook Kurt terug en nestel me dieper in zijn armen. 'Ik heb je ook gemist, Kurt en ik hou ook van jou' zei ik zachtjes en gaf een kus op zijn wang. Ik zuchtte gekweld en veegde mijn over gebleven tranen. 'Ik had net een nachtmerrie' zeg ik zachtjes en gebroken. 'En ik voel me vies' zeg ik nog zachter, tegen Kurt kon ik het zeggen. Ik wou het liefst dood gaan. Weer een nieuwe moordneiging kwam er, ik kreeg ze laatst wel veel. Ik zuchtte gekweld en voelde de warmte van Kurt tegen me aan.

    David Lopez:

    Ik zoende hem terug en liet mijn hand onder zijn shirt gaan en streelde zijn onderbuik. De andere hand leg ik op zijn kont en kneep er plagerig in. Ik hield zoveel van hem en wou hem echt niet kwijt. Ik beet ook in zijn onderlip plagerig en kijk hem speels aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Weet ik, ik zal haar alle tijd geven die ze nodig heeft, en ik zal alles doen om haar hier boven op te helpen.' zei ik naar waarheid. 'Ook al weet ik dat het niet gemakkelijk gaat worden.' zuchtte ik. Ik moest weer glimlachen om dat met Emily. 'Ik durf te zweren dat ze papa zei, een paar dagen geleden.' zei ik naar waarheid. Emily begon ook al echt te brabbelen en ik wist nu al dat het een slimme meid was. 'En als je goed kijkt, kun je al zien dat haar ondertandje door aan het komen is.' vertelde ik trots. Het was zwaar om bijna alles alleen te doen met Emily, maar ze was wel echt gehecht aan me. En doordat haar tandje door kwam, huilde ze ook erger dan normaal. 'En ze heeft jou gemist natuurlijk.' zei ik glimlachend.


    Kurt Hummel

    'Liefje toch,' zei ik medelevend tegen haar terwijl ik haar stevig tegen me aangedrukt hield. 'Rustig maar,' zei ik zachtjes en lief tegen haar. 'Het was maar gewoon een vervelende droom. Het was allemaal nep, je bent nu veilig bij mij.' fluisterde ik troostend tegen haar. Ze was echt getraumatisseerd. Het was gewoon vreselijk om haar zo te moeten zien. 'Neem anders nog eens een douche, ik weet zeker dat het je goed zou doen.' zei ik terwijl ik haar wang streelde.

    Jayden Ian Archibald

    Ik kreunde, omdat ik voelde dat hij mijn onderbuik streelde. Zijn andere hand legde hij op mijn kont en kneep er plagend in waardoor ik weer moest kreunen. Hij keek me speels aan, waardoor ik moest grijnzen. Ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en streelde nu zijn heupen en rug. 'Ik wil je, David.' zei ik opgewonden tegen hem.

    Logan Hudson

    'En ik houd van jou,' zei ik gemeend tegen haar, waarna ik haar nogmaals zoende. 'En ik laat je echt nooit gaan.' zei ik naar waarheid.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 20:59 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.