• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David Cooper Andrews

    Ik kijk zuchtend naar Ryan en Matt en rol met mijn ogen. Dan komt Ryan achter mij zitten en vraagt me hem te beschermen.
    "Kom op zeg..." mompel ik en kijk naar het vuur. "Van mijn part slacht 'ie je af. Kinderachtig gedoe." ik geef Ryan een duw met mijn elleboog en kijk naar de maan. Hij is bijna helemaal vol, ach wat boeit mij dat, dat stomme ding!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamWishes schreef:
    [Hmm, ik weet niet wat ik nu kan doen met Charly..]


    [Word boos op David of zo xD]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 18:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -ik pas dit ff aan-

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 18:53 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oke, pas op woede aanval Charly! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dan zijn er al 3 gay.... Moet Charly dan ook lesbo laten worden, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Dan zijn er al 3 gay.... Moet Charly dan ook lesbo laten worden, whaha!]


    [Drie gay? Wie is er nog meer dan?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matt Jake Ledger

    Ik ren rondjes over het zand, mijn spieren laten ziend aan niemand in het algemeen. Ik spring op een vastliggende, best hoge, schuine steen. 'I AM THE KING!' roep ik serieus. Daarna spring ik van de steen af en rol door het zand.
    Zou ik altijd hyper zijn als ik op een onbewoond eiland was gestrand?

    [Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen.. Matt wel of niet homo.. Ik twijfel nog :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (eten)

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik lig nog steeds in een deuk en lig nu lachend in het zand en ga dan toch weer rechtop zitten en kom even op adem en kijk dan weer naar de jongens en zie dan Ryan naar David toe gaat en David, zoals ik al had verwacht, gemeen reageert, kan hij gewoon niet een keer normaal doen? Ik kijk hem nu recht aan met een boze blik. 'Zeker nooit gehoord van plezier?' sis ik dan naar hem en schud dan even met mijn hoofd en zucht. 'En slacht hij je af, zoiets zeg je niet, wie is er hier kinderachtig, volgensmij de enige die hier kinderachtig is ben jij! Wat is je probleem!' sis ik dan, oh, ik kan gewoon zo niet tegen dit gedoe en zucht weer en kijk hem dan weer recht aan.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    "Wáár bemoei jij je eigenlijk mee!? Heb ik iets tegen jou gezegd?" Ik kijk Charly aan. "Serieus, moei je niet met andermans zaken!" bijt ik haar toe. Ik draai resoluut mijn hoofd de andere kant op. Echt, waar maken mensen zich druk om. Kunnen ze zich niet met zichzelf bemoeien? Ik bal mijn vuist en bijt op mijn kiezen.
    "En je vroeg me wat mijn probleem is? Nou op dit moment zijn jullie dat!" roep ik dan en sta op, dan been ik weg richting het bos.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    [Drie gay? Wie is er nog meer dan?]


    [Laat maar.. Maar is David nou gay, is zijn David karakter dan.. :Y) Eigenlijk best grappig je kan hem nu eigenlijk meerdere mensen leuk laten vinden, in het ene karakter die en in het ander die weer, whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Laat maar.. Maar is David nou gay, is zijn David karakter dan.. :Y) Eigenlijk best grappig je kan hem nu eigenlijk meerdere mensen leuk laten vinden, in het ene karakter die en in het ander die weer, whaha.]


    [Mijn idee was om karakter David Gay te maken. Coop heel verlegen Gaytje en Dave Hetero. xD]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ohh, whaha, gaytjes zijn zo awsome, kan je goed mee shoppen! ;) Ga nu wel reageren, weet alleen niet wat ik precies moet zeggen... Ideeën?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ben er weer, ga even reageren, maar moet even bedenken hoe:p]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:15 ]