• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [halloooA! ^_^]

    [Halloo! Ik ben echt bored.... Maar daelijk komt Niall live op de radio bij Q-music en gaan ze hem interviewen!!! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Iemand met Charly praten ze zit lonely bij het vuur....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( Ryan is daar net weggelopen)

    Haha. Ik kan haar ook naast hem laten zitten. ls je wilt....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Matt Jake Ledger

    'Dus iedereen pakt gewoon mijn vis af!' roep ik verontwaardigd als ze stukjes van mijn vis pakken. Ik prop het laatste stukje vis wat er over is in mijn mond en spring op. 'Iedereen die mijn vis steelt krijgt met mij aan de stok!' zeg ik en wijs overdreven op de stok. Ik spring vaag rondjes met de stok alsof ik met iemand aanval. 'JIJ DAAR, JIJ STAL MIJN VIS!' ik ren op een boom af en begon met mijn stok er tegen aan te slaan. Ik maak vechtgeluiden en doe dan alsof ik door de boom word neergeslagen. Kermend kruip ik door het zand, heel veer de ene kant op, heel ver de andere kant op. Ik weet dat ik raar ben, maar ik moet toch ergens mijn acteer-liefde in kwijt? Dan vecht ik liever met een boom.
    'Ik ben de meester!' roep ik en spring weer op. 'Wie durft mij aan?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ryan Stevens
    Ik spring heldhaftig op. 'Ik durf jou aan!'roep ik en lach even. Ik kijk hem aan en doe wat karate moves. 'Je kan mij zeker niet aan, want die boom kan je ook niet aan'roep ik en spring op en neer. Daarna ga ik dichter naar hem toe en kijk hem aan. 'Maar ik heb jou vis niet gestolen, ik had me eigen'zeg ik lachend en prik even in zijn buik. Daarna ren ik wat weg en duik neer. 'Ik ben zo bang nu!'roep ik en rol me op tot balletje. Ik verberg mijn hoofd tussen mijn benen en lach even onhoorbaar

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zucht en zie dan Matt plotseling opspringen en tegen een boom vechten en ik schiet in de lach en kom bijna niet meer bij. Dan kijk ik hem mt opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Gaa alles goed met je?' vraag ik dan nog steeds nalachend. 'Kom maar op meester.' zeg ik dan lachend, maar zie dan Ryan al opspringen en schiet weer in de lach en kijk naar het gebeuren voor me.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 18:26 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Matt Jake Ledger

    Ik glimlach even naar Charlynn. 'Met mij gaat alles prima, my Lady. Ik vecht alleen niet met prinsessen.'
    'Mij kan je niet aan!' Hoe vaak had ik wel niet vechttraining gehad bij mijn acteerlessen, om te kunnen vechten in scenes. Hij kon dan wel karate, maar ik had Middeleeuws vechten geleerd. Ik ren op hem af, duik bovenop hem en zorg dat hij plat komt te liggen. 'My food, my fish...' Ik pak mijn stok en houd hem als een zwaard bij zijn keel. Er zat een punt aan de stok, maar echt pijn doen zou ik niet doen. Ik kijk hem aan terwijl mijn krullende haar langzaam naast mijn hoofd komt te hangen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 18:28 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ryan Stevens
    'Aah!'gil ik en begin daarna te lachen. Ik duw hem van me af en duik op hem. Dat dacht je'roep ik grijnzend en begin daarna te lachen. 'Geef maar op. mij kan je niet aan. ik ben superninja'zeg ik lachend en kijk even naar hem terwijl ik ondertussen in lachen uitbarst. Echt me lach inhouden was ik niet goed in. Ik bijt op mijn lip en kom weer terug in mijn rol. Ik hou hem tegen de grond geklemd, dat zou ik doen tot die mij gewonnen gaf, tjaa of totdat ik geen zin meer had.

    [FOOODD!]

    Matt Jake Ledger

    Ik lag en kijk hem aan. 'Zal ik je eens wat zeggen?' Ik breng mijn gezicht naar zijn oor. Ik fluister heel zacht. 'Ik geef het... nooit op.' Ik rol onder hem door, maak een koprol en kom zo weer op mijn benen te staan. Ik grijns. Hij zal vast niet weten hoe ik dit geleerd heb, maar ik kom overal uit. 'Ook ik kan vechten met super ninja's.' lach ik vrolijk.

    [Oké dat oor fluisteren was gewoon homo-achtig, maar oké homo's zijn coowl dus whatever]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (jaah ^_^)
    Ryan Stevens
    ik kijk verbaast naar hoe hij er onderuit kom en grinnik daarna. ' we sall see' zeg ik lachend en loop dan een paar stappen naar achter zodat ik en beetje in het water sta. 'ninja atack' roep ik lached en spetter water zijn kant op. Ik begin hard te lachen en loop dan weg. Ik ga achter David zitten. 'bescherm me' piep ik en lach daarna. Hopelijk was die weer vrolijker.

    [Zeg niet dat iedereen nu homo word..... :|]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hmm, ik weet niet wat ik nu kan doen met Charly..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp