• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryan Stevens
    'ja een aanstekker, die zat in die tas' glimlach ik en pak daarna wat kleding uit de tas waar ik de vis opleg. Ik pak de aansteker en leg hem naast David neer. 'ik heb eigenlijk niet echt veder gekeken in de tas, miaschien zitten er nog handige dingen in, je mag wel kijken als je wil.' zeg ik en loop daarna het water weer in om proberen een vis te vangen.

    David Cooper Andrews

    Ik kijk naar de aansteker en pak hem, dan stop ik hem in mijn zak. Voor als we weg gaan heb ik hem tenminste bij me. "Pluis jij die tas dan maar uit." grinnik ik en sta op. Dan loop ik naar de takjes toe en zet ze in een piramideachtige vorm. Dan loop ik naar de bosrand en zoek wat dood gras. Als ik uiteindelijk alles heb gevonden ga ik weer naar de plek waar het vuur komt en leg het gras eronder. Ik pak de aansteker en probeer vuur te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    ondertussen hb ik vier vissen gevangen en leg de speer even weg. Ik glimlach even en pak de tas. 'nou is kijken' momprl ik en kijk de tas. Heel veel kleding.ik kijk naar David en grinnik. 'volgens mij vindt jij dit allemaal wel leuk om te doen he?' vraag ik met een glimlach waarna ik de tas veder uitpluis. Ik vindt een flesje drinken en hou het omhoog. 'hoop dat iedereen cola lust' lach ik en leg de fles uit de tas. Ik zooek veder maar heb al snel geen zin meer de andere keer zoek ik wel veder.

    David Cooper Andrews

    Ik knik op Ryan zijn vraag. "Ik vind dit superleuk, ik kan mijn creativiteit erin kwijt en me helemaal afsluiten van de buitenwereld." vertel ik hem en heb eindelijk en vlammetje. Ik doe mijn hand ervoor en begin zachtjes te blazen, niet te veel en ook niet te weinig. Hij mag natuurlijk niet weer uitgaan. Uiteindelijk is de vlam groot en glimlach ik breed. "Yes!" roep ik blij en kijk naar Ryan. "Handig hé, al die programma's kijken." glimlach ik breed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'dat is mooi' glimlach ik en kijk hem aan. 'goed gedaan!'roep ik enthousiast als de vlam groot is. 'ik kijk ze ook wel maar ik leer er niet echt veel van' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'vis maken maar' zeg ik enthousiast en kijk naar de vissen. Ik steek een speer erdoor en kijk David aan. 'kan jij die vis intleden, of moet ik het doen?' vraag ik en kijk hem aan.

    David Cooper Andrews

    Ik haal mijn schouders op.
    "Kies jij maar, vind je het leuk al die darmen en graat eruit te halen?" grinnik ik en pak een van de dode vissen op waarna ik hem bekijk, deze valt best te eten. Ik pak mijn zakmes en loop naar het water, daar maak ik hem schoon en loop naar Ryan. "Doe je wel voorzichtig? Hij was best duur." zeg ik en ik overhandig hem het zakmes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'avh het maakt mij niet uit, ik moet hier ook iets doen' zeg ik lachend enbkijk dan naar hoe hij naar het water komt. Als hij terugkomt pak ik de vis en het zakmes aan en begin rustig met het ontleden van de vis. 'klaar' zeg ik na een tijdje trots en geef David de vis. ' kijk maar voor de zekerheid na' zeg ik lachend. Ik pak een volgende vis en maak die ook schoon daarna loop ik terug en kijk David aan. 'en is die goed?'

    David Cooper Andrews

    Ik krijg na een aantal minuten een ontleedde vis in mijn handen. Ik kijk hem na en knik. "Hij is goed hoor." glimlach ik en loop naar de kledingstukken en leg de vis erop. Ik loop met een ander kledingstuk naar het water toe en maak het helemaal nat. Dan loop ik naar de vis toe en leg het eroverheen, zo blijft het langer goed.
    Ik zie Ryan de andere vis ontleden en ik trek mijn shirt uit, dan volgt mijn broek en sokken. Mijn boxershort houd ik aan. Ik loop een stuk het water in en laat me erin zakken. Ik ga op mijn rug liggen en kijk naar de lucht, die al aardig donker word. Ik probeer er niet aan te denken hoe erg ik thuis mis...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Richard droven
    Ik sta nog steeds een beetje voor me uit te staren op het strand. Uit mijn ooghoeken zie ik dat Ryan bezig is met vissen te ontleden "ryan, ik heb hier ook nog een vis, wil je me helpen hem klaar te maken" ik loop snel naar hem toe met mijn vis. Hoewel vissen vangen best goed ging kan ik echt totaal niet koken


    Can't control my second personality

    Ryan Stevens
    ik kijk even naar David die zich ineens uitkleed en kijk daarna maar gauw weer naar de vis. 'uuh ja, ik doe hem zo wel' zeg ik en ben net klaar met de tweede. Ik kijk naar de vis in Richard handen en pak hem eruit. Ik wordt al wat beter in het ontleden dus het gaat aardig snel. 'nou we kunnen die drie even boven het vuur houden, en de rest bewaren' stel ik voor en kijk daarna naaar David in het water. Eigenlijk had ik ook wel zin om te zwemmen maar dat deed ik later wel.

    David Cooper Andrews

    Er spookt van alles door mijn hoofd. Je gaat hier dood... Je zult nooit van ding eiland afkomen... Geef het nou maar op...
    Ik laat me onder water zakken en sluit mijn ogen even. Ik kom hier wel weg, dat weet ik zeker. Een onzeker gevoel overspoelt me en ik ga boven water. Ik kijk naar Ryan en Richard op het strand. Ik loop langzaam het water uit en loop naar ze toe. Mijn boxer zit gelukkig nog op zijn plek. Ik leg droogjes mijn kin op Ryan zijn schouder en kijk naar de ontleedde vis. "Ik krijg er trek ik." zeg ik lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Richard droven
    Zodra ik David zijn woorden hoor ziet ik in de lach "ja ik heb ook echt honger, kunnen we niet nu wat eten en wat bewaren voor charly en olivia want zonder eten hou ik het niet lang meer vol" zei ik terwijl ik verlekkerd naar de vis kijk


    Can't control my second personality

    Ryan Stevens
    ik grinnik even en kijk met een schuin oog naar hem. 'nou we kunnen die andere twee vast klaarmaken hoor' zeg ik met een glimlach en ga ondertussen veder. Als die vis ook klaar is leg ik hrm bij de andere twee en hou het zakmes voor David. ' ik heb er voorzichtig mee gedaan hoor' zeg ik lachend en kijk ondertussen even naar heet vuurtje wat al een lekkere warmte afgeeft.

    [waar kan Matt inspringen]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ben er weer...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp