• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryan Stevens
    ik kijk hem aan en grinnik. Rigenlijk was ik me de hele tijd een beetje aan het inhouden, soms kende ik me eigen krachten niet en deed ik iemand pijn. Lachend duw ik hem in een bewegin om en ga op hrm zitten. 'Ha!' zeg ik lachend en kietel hem even. Daarna kijk ik hem aan en grijns. 'hmm nu zit ik ook wel lekker'

    Dodge schreef:
    [Wehebbenkuch geen condooms kuch op het kuch eiland kuch. Ik moet hier geen zwangere jongens krijgen okeykuch? xDxDxDKUCH]


    [Kuchhou je mond eens kuch we weten dat kuch heust wel kuch. :')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    David Cooper Andrews

    Aaah, gatver dat zand. Ik ril ervan, maar niet alleen daarom. Ik voel me rood worden. "G-gefeliciteerd, je hebt me onder je gekregen." zeg ik met een lachje. Ik kijk naar Ryan en prik weer in zijn buik, hij zit dan wel bovenop mij, maar zijn buik blijft toegankelijk. Ik kijk hem aan en grijns. Dan laat ik mijn hoofd vet droog neerkomen en hang mijn tong uit mijn mond. "Iwk bwen dwoowd." zeg ik met mijn tong nog altijd uit mijn mond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    ik krimp even ineen als hij in e buik prikt en grinnik dan. 'oohnee! Je mag niet dood zijn!' roep ik zogenaamt paniekerig en kijk David aan. ' ik ga redden!' zeg ik lachend en duw op zijn borst. ' leef je weer?' vraag ik hoopvo en lach daarna even kort.

    David Cooper Andrews

    "Nwee," zeg ik droogjes als Ryan een 'reddingsactie' doet. Ik doe mijn tong weer in mijn mond en kijk Ryan lachend aan. Dan pak ik zijn handen die op mijn borstkas liggen even vast. "Dit moet er wel erg raar uitzien voor andere mensen." zeg ik lachend. Ondertussen heb ik zijn handen richting mijn buik geduwt. "Zullen we maar gaan koken?" vraag ik en laat met veel tegenzin, die Ryan ook wel zal merken, zijn handen los.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    ik trek en pruillipje, 'Dus mijn reddingsactie werkte niet?' vraag ik zogenaamd teleurgesteld en begin daarna te lachen. Ik kijk even naar mijn handen die die vast heeft en glimlach waarna ik lichtjes rood kleur maar al gauw me weer herstel. 'dat denk ik ook wel ja' zeg ik lachend en knik daarna. 'lijkt me handig, en ik heb best honger' zeg ik en zie dat hij met tegenzi mijn handen loslaat waardoor ik even grinnik. Ik woel door zijn haar en stap dan van hem af. Ik kijk naar de vissen en dan naar David. 'nou maar gaan koken dan'

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 23:29 ]

    David Cooper Andrews

    Ik sta op nadat Ryan van me af is gegaan. Ik snel naar mijn kleren en schiet ze aan, het zakmes stop ik in mijn zak. "We-" mijn stem sloeg even over. "We-" Nou! Doet 'ie het weer. "De takken..." zeg ik dan en loop naar de takken die ik scherp heb gemaakt toe. Ik pak er een en loop dan naar de vissen. Ik spies er een aantal aan en ga dan naast het vuur zitten. Ik hang de spies met vis eraan en kijk ernaar. Tegenzin met loslaten, overslaande stem?...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    ik begin te lachen als zijn stem oveerslaat en knik dan. Ik spies ook een vis aan de speer en hou het boven het vuur. Ik grijns even naar David, Daarna kijk ik weer even naar de vis, straks verbrande die nog. Ik ruik de geur al en glimlach. Ik had echt zin in die heerlijke vis nu. Ik kijk weer even naar David die naast me zit en glimlach even. Eigenlijk best wel jammer dat we moesten gaan koken. Ik vondd het juist wel gezellig net, nu weet ik eigenlijk niet zo goes wat te zeggen.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 23:45 ]

    David Cooper Andrews

    Ik kijk naar Ryan en merk dat hij ook net naar mij kijkt, snel kijk ik naar de vissen aan de spies. De geur komt er vanaf, en het ruikt lekker. "En, wat vind jij leuk om te doen?" vraag ik terwijl ik in het vuur blijf staren. Ik draai de spies wat rond en richt mijn gehoor op Ryan. Waarom voel ik me zo ongemakkelijk nu, op dit moment...
    Met mijn vrije hand speel ik wat met een plooi in mijn broek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'uuh, sporten en dan vooral voetbal, muziek luisteren en drummen wat ik een beetje.kan' vertel ik en denk even na. Er zijn nog wel meer dingen maar dat wist ik nu zo even niet op te noemen. 'en nog wel wat meer en jij?' vraag ik met en glimlach. Nog steeds was dit best ongemakkelijk. Ik bijt even.op mijn lip en kijk dan naar de vis. 'is die zo niet goed?' vraag ik en kijk David aan.

    [Ik ga slapen welterusten.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (trustee x)

    [Kuch Kuch Homo's zijn zo fking Awesome. Ik wilde Matt ook eerst homo laten zijn maar nu is dat niet origineel meer omdat jullie het al zijn XD nouja.. O en hebben jullie BrokeBack Mountain gezien? Jullie lijken daar nu op. (nee niet op het 16 plus stukje, dat ik btw heb doorgespoeld (A)) maar wat kan Matt eigenlijk doen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (uhh,bje kan gewoon doen dat die zegt over dat de vis lekker ruikt endat die wel wil of zo xD, ik weet niet echt)

    Matt Jake Ledger

    Wat waren die gasten aan het doen? Ik zag ze constant heen en weer rollen en lachen. Vaag. Nouja ze hadden vuur dus ging ik er toch heen. Ik had drie vissen zelf gevangen, die ik daar kon gaan klaarmaken. Ik liep er naar toen. Mijn licht krullende haar hing langs mijn gezicht toen ik bij de twee jongens aankwam. 'Hoi.' zei ik glimlachend en knielde neer bij het vuur dat bijna uit was, zodat ik hem wat kon opstoken. Ik pakte een van de stokken en spieste mijn vis er aan. Ik hield hem boven het vuur. 'ja jullie hebben vuur dus kom ik hier mijn vissen klaarmaken. Wat waren jullie aan et doen, het zag er uit alsof jullie een stelletje stoeiende kinderen waren.' zeg ik grinnikend en draai mijn vis om en om boven het vuur.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel