• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Die film wil ik nog heel graag zien! :p]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    David Cooper Andrews

    Ik kijk Ryan even aan. "Ik vind voetbal maar raar," grinnik ik. "Een beetje achter een balletje aanrennem." Ik kijk naar de vis als hij vraagt of die goed is en ik schud mijn hoofd.
    "Ik vind schrijven en lezen wel mooi. Zelf heb ik al verschillende verhalen geschreven, mijn moeder vind dat ik ze op moet sturen naar zo een drukkerij." vertel ik Ryan en draai de vis wat rond. Dan komt Matt bij ons zitten en vraagt wat we aan het doen waren. "Klopt we stoeide een soor van.. Ik zei Ryan mij onder zich te krijgen, eerst lukte het hem niet maar de tweede keer wel," lach ik even. "En toen deed ik of ik dood was." ik kijk naar de vis en een klein lachje glipt mijn mond uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'ik vindt voetbal wel leuk' zeg ik en kijk hem aan. 'dus je kan wel goed schrijven?' vraag ik met een glimlach. Ik kijk even naar de vis en dan naar Richard die aankomt. Ik schiet hard in de lach en luister naar David die het een beetje uitlegt. 'ja en toen ging ik hem redden' zeg ik lachend en kijk even naar David.

    (dus ik mag jou topic niet vol spammen maar jij de meine wel? xD)

    Levi Runner
    ik had een bakje gevult met de oranje besjes, het was nu bijna donker, het enige licht kwam van de maan. Ik sprong van de rots af en maakte een koprol op de grond om mijn val te breken. Verder op zag ik een vuurtje, bij de palmbomen, er zaten mensen omheen. Ik ruik een heerlijk geur van gebakken vis. Ik loop langs de water kant richting de andere zo bleef de maan op mijn rug en is mijn gezicht niet goed zichtbaar.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David Cooper Andrews

    Ik lach als Ryan er tussendoor komt en zegt dat hij me gered heeft.
    "Nou, ik ben nog altijd dood hoor." zeg ik lachend en geef Ryan een duwtje. Ik kijk naar de vis en glimlach dan. "Eten is klaar!" Roep ik dan en kijk om me heen. Ineens zie ik een schaduw bij het water, maar gezichten kan ik niet herkennen. "Daar loopt iemand." zeg ik en wijs naar het water. Door het vluche omdraaien en wijzen verlies ik mijn evenwicht van val naar achter, ik kom op Ryan zijn benen terecht met mijn bovenlichaam.
    "H-Hoi," zeg ik droogjes en krabbel snel overeind. Gelukkig kan je nu niet zien dat ik bloos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'oe dan is het mislukt' zeg ik met een pruillip en haal dan de vis weg bij het vuur. 'hmm...'mompel ik rn kijk verlekkerd naar de vis. Ik volg waat naar hij wijst en knik. 'die komt vast wel hierheen' zeg ik en kijk hoe hij valt. Ik begin te lachen en trek hem terug. ' stiekem wou je gewoon zo liggen he' grap ik en woel even door zijn haar. Daara kijk ik naar de vis en haal er een stukje af. 'eten!' roep ik.

    David Cooper Andrews

    Ik lach en ben knalrood. "Ja, i-ik wilde zo liggen." Stotter ik en ga droogjes lekker liggen. Ik pluk wat van de vis en stop het in mijn mond. "Hmmmm." Zeg ik dan dn kauw op de vis. Het is heerlijk. Ik lig nog altijd ip Ryan zijn schoot en lach even. Het ligt echt wel lekker om eerlijk te zijn.
    Ik pak nog een stukje vis en prop het in mijn mond.
    Mijn hoofd word draaierig en ik kijk Ryan boos aan. "Jonge, blijf van me af ofzo!" Snauw ik en sta op, dan ga ik aan de andere kant van het vuur zitten en eet met een chago kop de vis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dave again xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (reageer zo,bijna uit)

    [Okii, ik ga Sims Middeleeuwen Installeren op me laptop ;)]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ooh leuk! Die wil ik ook :o)

    [Hihi ik ga nu kijken of die leuk is want hij is nog bezig met inatalleren xD ik houd van de middeleeuwen ik ben er helenaal weg van :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik grinnik even en eet dan een stukje van mijn vis terwijl ik een beetje naar hem kijk. Ik kijk hem verward aan als die weer ineens heel anders doet en ik zucht. 'Meneer chagrijnig is terug en ik ga weer weg'zeg ik zuchtend en sta op om vervolgens een stukje veder op weer te gaan zitten met mijn blik gericht op het water en mijn rug naar hem toe. Ik snapte echt niks van dat die ineens zo anders werd. Het was echt heel irritant, het ene moment was die heel aardig en het andere moment deed die weer heel raar. Ik bijt op mijn lip en eet dan rustig veder. Ik had nu echt geen zin in dat chagrijnige gedoe van hem.

    Charlynn Cssidy Williams

    Inmiddels ben ik bij de groep aangekomen en zie dan ook een schim langs het strand lopen, maar ngeer het, toch geeft het me rillingen. Dan ga ik zitten bij het vuur een stukje van de anderen af en de warmte van het vuur warmt me langzaam op een mijngezicht wat een beetje verlicht door de vlammen, ik zucht en kijk even de anderen aan. David had zo te zien weer last van zijn stemmingswisselingen en ik zucht even en negeer het en kijk dan naar het vuur.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hallloooo! Ben er weer! (doeg) En die sims heb ik, al heel lang, alleen speel hem nu bijna nooit meer.... Maar HALOOO! *Ben vrolijk BTW ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp