• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Tja, hij kan wel naar Olivia en Charly komen, Charly heeft hem nogal achtergelaten... Whaha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik lach even naar Richard en pak dan het zakmes van Ryan aan. "Dank je, ik mak hem even schoon." Zeg ik en loop naar het water waar ik het mes schoonmaak.
    Ik leg.hem naast de ontleedde vissen en kijk rond. Ik ben nog doorweekt en mijn kleren ga ik nu echt niet aankrijgen.
    "Wie kookt?" Vraag ik dan en kijk de tqee jongens aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik kijk David aan en haal minn schouders op. Ik laat me even achterover vallen in het zand maar sta daarna snel weer op. Maar even mijn handen wassen' momprl ik en loop naar het water. ik maak mijn handen schoon en loop daarna terug. Ik plof neer naast de plek waar David staat en ga weer liggen. 'als ik het mort ddoen moet je het maar even zeggen' mompel ik en stop mijn handen onder mijn hoofd.

    Richard droven
    "je moet mij alleen laten koken als je aangebrand eten wil maar anders niet" zei ik direct. Ik kijk gelijk Ryan vragend aan, misschien kan hij wel koken. Mijn gedachte worden teruggezogen naar het moment dat ik voor het eerste kookte, hetzelfde moment dat ik voor het eerste brandstichtte. "Ryan als jij het kan dan denk ik dat het beste is als jij kookt"

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:22 ]


    Can't control my second personality

    David Cooper Andrews

    Ik lach even.
    "Ik kan ook koken, maar vind dat ik genoeg heb gedaan vandaag." Een klein grijnsje komt om mijn mond. Ik loop naar Ryan en ga op hem zitten.
    "Deze heer hier kookt dus voor ons." ik prik even in zijn buik. Als het goed is word zijn onderbuik zo nat doordat i ook nat ben. Een speelse grijns komt om mijn lippen. "Hmmm, ik zit lekkerrrrr."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens ik knik een beetje. 'ga jij me een beetje ehelpen?' vraag ik aan David met en pruillip en dan gaat die op me zitten. Ik sla een kreetje. ' aah nu brn ik ook helemaal nat' zeg ik ontevreden en kijk David aan. Ik por hem in zijn zij. ' David, ga van me af' zeg ik lachend en voel hoe ondertussen mijn shirt al doorweekt is.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:41 ]

    [of kan ik niet naar de vis etende vaagdoenende mensen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Richard droven
    Terwijl de rest zich om het eten bekommerd, probeer ik te bedenken hoeveel mensen er nou eigenlijk zijn. Mmm sowieso 5 en ik hoorde een keer de naam Matt vallen dus ik denk dat hij ook ergens op het eiland zit. Pfff eigenlijk mis ik thuis wel, het is zo onwerkelijk dat ik mijn familie misschien wel nooit meer zie
    (je kan gewoon komen joh ^^)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:42 ]


    Can't control my second personality

    RockThisShit schreef:
    Olivia Severance
    'Tuurlijk.' zeg ik dan. 'Ik wil wel wat meer zien van het eiland.' zegt ze dan en begin te lopen. 'Maar gaat alles goed met je? Na het ongeluk.' vraag ze dan en zie haar op haar lip bijten. 'Ja, ik heb alleen een beetje pijn in mijn arm maar ik weet niet waar dat van is.. en jij?' Ik kijk haar weer aan. Ze heeft hele mooie ogen denk ik bij mezelf. Totaal niet verkeerd, maar goed, ik moet me niet weer laten gaan. Ik wil niet weer door die rot periode gaan. Die periode van pijn. Ik heb het nu best wel gezien met de liefde. Dan kijk ik weer naar het rustig golvende water en voel hoe de warme zon op me schijnt.


    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik en draai dan mijn arm een stukje zodat mijn wond zichtbaar wordt. 'Ik hen alleen dit, maar het is volgensmij niet ernstig.' zeg ik dan en zucht en kijk nog eens met een pijnlijk gezicht naar de wond en draai dan mijn arm weer terug en kijk dan weer Olivia aan die diep in gedachten zit. 'Waar denk je aan?' vraag ik dan zach en kijk dan naar de lucht die aardig donker begint te worden. 'Misschien kunnen we beter terug gaan naar de anderen, het begint al aardig donker te worden.' zeg ik dan en bijt op mijn lip en kijk dan Olivia weer aan en begin dan al terug te lopen, ik vond het maar eng hier in met ons tweeën rondlopen in het donker niet weten wie of wat hier allemaal leeft en die dingen. Ik zucht en zie dan licht, ze hebben een vuur gemaakt. Ik glimlach even en loop verder naar de groep jongens toe.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik maak een spastische beweging als Ryan in mijn zij porde. "Nee, zit lekker." Ik ga strakker op hem zitten.
    "Waarom ben jij zo groot?" vraag ik dan. Ik zit op zijn onderbuik, maar zijn hoofd is verweg. "Of ben ik klein?" grijns ik. Nee ik ben niet zo klein, ik had gewoon zin om dom te doen, volgens mij ben ik groter dan hem.
    Ik prik even in zijn buik en kijk Ryan grijnzend aan. "Krijg me maar onder jou." grijns ik. In mijn ooghoek zie ik Charly en nog iemand aankomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'volgens mij ben je groter als mij hoor' zeg ik lachend en.kijk hem aan. ' oké, dat ga ik proveren' zeg ik lached en pak hrm vast. Ik probeer hem en beetje onder me te krijgen maar het lukt niet echt. Grijnzend begin ik hem even te kietelen en kijk hem aan. Daarna stop ik.weer en.kijk David lief aan. ' lieve lieve David wil je alsjeblieft van me af?' vraag ik met mijn liefste glimlach en schiet daarna in de lach. ' zeg maar wat ik er voor moet doen' zeg ik en kijk he aan waarna ik hrm nog een keer probeer te drsaien zodat ik bovenop kan zitten.

    [kuchgaykuch, LOOOOLxD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David Cooper Andrews

    Ik lig dubbel van het kietelen. Dan kijk ik Ryan aan, hij kijk superschattig, snel schudt ik de gedachten die ik krijg van me af.
    "Jij moet mij onder je krijgen, dat is alles." grinnik ik. Ik ga iets minder strak zitten, wel zet ik mijn benen aan de weerszijden van zijn buik. Als hij beetje kracht zet, krijgt 'ie me onder zich.
    "Je kunt het." moedig ik hem aan. Ik kriebel even op zijn buik en wacht op actie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dodge schreef:
    [kuchgaykuch, LOOOOLxD]


    [KuchLoserKuch. :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wehebbenkuch geen condooms kuch op het kuch eiland kuch. Ik moet hier geen zwangere jongens krijgen okeykuch? xDxDxDKUCH]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 23:05 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira