• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryan Stevens
    'ik weet niet eens dat ik op een boot ben geweest, dat ben ik ook niet toch?' vraag ik verbaast en grijp mijn hoofd vast. Waarom herinerde ik dit niet? Ik wist niet eens wie deze mensen waren! 'maar als we willen overleven moeten we wel eten gaan zoeken en zo' zeg ik en kijk even naar de jongen die zijn naam nog niet heeft gezegt. 'hoe hee t jij nou?' vraag ik lachend en kijk hem aan.

    [Naomia -> DreamWishes]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews nu: verlegen, volgens mij Coop.

    Ik had het gesprek maar een beetje gevolgd. Ik schrik op wanneer de jongen, Ryan vokgens mij, ineens tegen mij praast. Tegen míj!
    Meteen kihk ik ongemakkelijk naar mijn handen. "Ik- ik heet Coop." zeg ik en slik even. Waarom vraagt hij naar mijn naam? Ik ben toch niet belangrijk? Ik bijt op mijn lip en kijk naar de grond. Het zand is hier droog en plakt aan mijn natte kleren. Was ik maar thuis nu, was dit alles maar niet gebeurd.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    ik grinnik en kijk de jongen aan. 'niet zo verlegen coop' zeg ik en glimlach even. 'zullen we met ze alle eten gaan zoeken of zo? Ik krijg best wel honger' zeg ik en kijk ze allemaal een voor een aan. Mijn blik blijft hangen op Coop en ik glimlach even. Daarna sta ik op en kijk even om me heen, in het bos zou vast wel wat zijn.

    David Cooper Andrews

    Ik kijk naar Ryan en zie hem glimlachen. En heel klein glimlachje speelt er zich om mijn mond. Ik kijk weer naar de grond. "Ik vind het goed." Zeg ik dan zacht. Niet zo verlegeb doen? hoe moet ik dat doen dan?
    Die vraagt brand op mijb tong maar ik durf het niet te vragen, straks is het een superdomme vraag of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    'Coop?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. 'De laatste keer dat ik hè sprak was het toch echt David' zeg ik dan en grinnik even. 'En vanwaar plotseling die verlegenheid?' vraag ik dan en kijk dan de jongen Ryan weer aan. 'Ja lijkt me een goed idee eten zoeken ik heb echt honger.' zeg ik dan en bijt even op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Levi Runner
    Ik leg de papieren terug, het was teveel informatie.
    Ik ritste de tas dicht en ging het gat weer uit, uiteindelijk lukte het door eerst de tas naar buiten te gooien en daarna mezelf eruit te hijzen.
    Ik hing wat klimop planten voor het gat zodat het niet zou worden opgemerkt. Daarna ging ik zoeken naar eten.
    Ik vind wel behoorlijk veel droge takken en bladeren die ik ook begon te verzamelen. Steeds weer bukkend om een droog takje op te pakken.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryan Stevens
    ik begin te lschen als het meisje verbaadt zegt over dat dir David heet en kijk hrm aan. 'zo zo, dus jij zegt niet eens je echt naam tegen mij' lach ik en kijk hem aan. 'maar we kunnen misschien beter niet allemaal eten zoeken, Mattis erg gewond dus als iemand bij hem blijft en de andere eten zoeken' stel ik voor en kijk even vragend. Ik ging zoizo eten zoeken! Niet omdat ik niet bij Matt eou blijven maar dat vond ik gewoon leuker om te doen dan zitten, ik moest wat doen hier.

    [Naging = Flitwick]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk de Ryan aan en grinnik en. 'Ik ga wel met je mee.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en kijk dan even naar David. 'Want ik weet niet wat er nu met hem aande hand is dus misschien kan hij beter hier blijven bij Matt.' zeg ik dan en kijk dan de jongen Matt even aan en kijk dan weer naar Ryan. 'Goed?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens

    ik knik even en grinnik dan. 'Coop of Dylan, kan ook wel mee, dan zorg ik dat die niet meer verlegen is'' zeg ik lachend en kijk daarna even hun aan. Ik loop even een rondje enbkijk dan om me heen. Ik wil van dit eiland af! Ik bijt even op mijn lip en kijk de andere. 'gaan we dan nu eten zoeken?' vraag ik aaan nirmand in het bijzonder omdat ik me tovh nog een beetje afvraag wie nou meegaat.

    Matt


    'Jullie verklaren me gelijk voor zwak!' zeg ik verontwaardigd en ga rechtop staan. 'Ik ben niet zwak, ik kan best wel meehelpen. Ik ga mee eten zoeken, zeer waarschijnlijk in de jungle te vinden.' Ik knik met mijn hoofd naar de groene bomenmassa.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ryan Stevens
    ik kijk Matt even aan en glimlach. 'oke dan gaan we gewoon met ze alle, misschirn kunnrn we beter in groepen van twee want dan vinden we waarschijnlijk meer' stel ik voor en kijk ze even gauw aan. Ik loop weer een rondje en loop dan naar de tas die ik alvast oppak. Die kleding en aansteker konden nog handig zijn, en misschirn zat er nog wel meer in. Ik kijk de andere even aan en wacht en beetje.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk even naar Matt en grinnik. 'Oke, maar wat zijn dan de groepjes.' vraag ik dan aan Ryan en kijk dan naar de bomenmassa voor me. Wie weet wat daar allemaal zit?! dan kijk ik weer naar Ryan. 'Dus wie met wie?' vraag ik dan nog eens en bijt dan op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews
    -Coop-

    Ik kijk de andere wat aan.
    "I-ik ga wel met wie over blijft." zeg ik zacht, mijn stem klinkt zwakjes. Ik kijk naar Charly en bijt op mijn lip, dan kijk ik naar mijn schoenen, die nog altijd doorweekt zijn. Misschien is het beter om ze uit te trekken? Dat helpt toch tegen blaren. Ik zak in het zand, waarna ik mijn schoenen uittrek. Als ik ze uit hem zet ik ze in het zand, die heb ik even niet meer nodig. Ik sta op en kijk wat ongemakkelijk om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.