• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Calderson
    -Harry Edward Styles Gezocht!


    Meisjes (Nog 2 gezocht):
    - Annabelle Sophia Loverose – Glucio
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    -
    -




    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D echte leeftijd):
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    mag ik een meisje reserveren??


    Do what people say you can't.

    oh en het is Niall en niet Naill


    Do what people say you can't.

    Mag ik een meisje reserveren?


    The expert in anything, was once a beginner.

    AgentP schreef:
    oh en het is Niall en niet Naill


    Ooit zal ik je verslaan, stomme dyslexie :Y)
    Maar heeeel erg bedankt voor het melden.


    Happy Birthday my Potter!

    Kan ik Niall reserveren? (ik zit nu heel erg te twijfelen, omdat ik gewoon het idee heb dat ik Niall niet goed kan spelen, maar ik ga het proberen :Y))


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Haha ik zit te twijfelen tussen Louis, Zayn en Harry :')


    We need to start feeling our heart <3

    Rol: Dorpsbewoonster
    Naam: Rose Lileas Somerled
    Bijnaam: Rosie
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 18
    Uiterlijk (met foto):




    Rose is een lang meisje van ongeveer 1.70 lang. Ze heeft lang donkerbruin haar, en grijs groenige ogen. Haar lippen zijn vol en zacht roze gekleurd en haar lichaam is goed gevormd.
    Karakter: Rose heeft een twee zijdig karakter. De ene keer is ze lief en behulpzaam, maar het kan zo omslaan waardoor ze ineenkeer doet alsof niets haar meer kan schelen. Dit is gebeurd na de dood van haar vader. Rose haar moeder werd kort na de dood van haar vader erg ziek, en ligt tot op de dag van vandaag nogsteeds te hoesten van de pijn in bed, terwijl zij de complete zorg voor haar moeder en broertje overneemt. Rose probeert zo veel mogelijk geheim te houden, over haar familie. Voor iedereen, zelfs voor haar vrienden, omdat ze altijd werden gezien als het ideale en gelukkige gezin.
    Familie: Moeder- Adelina Somerled
    Vader- Arwin Somerled.
    Broertje- Drew Somerled
    Extra: Rose haar ouders hebben een kleine bakkerij in het dorp.


    Ik dacht, ik vul hem nu al in aangezien ik morgen weinig tijd heb omdat ik morgen zelf naar 1D toe ga ^^
    Hij word nog aangepast.


    The expert in anything, was once a beginner.

    louis for me please :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rol: Bandlid
    Naam: Harry Edward Styles
    Bijnaam: Hazza, Curly, Cupcake
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 18
    Uiterlijk (met foto):

    Harry is 1.78 cm lang en heeft bruin haar met groenige ogen. Hij heeft speelse krullen en een lieve lach. Verder heeft hij diverse tattoeages op zijn arm.

    Karakter: Liever en gevoeliger dan de meeste mensen denken.
    Familie: Ouders, zusje.
    Extra: Veel mensen denken dat Harry een vrouwenverslinder is, maar als hij echt verliefd is, is hij heel erg trouw.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 22:23 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Rol:1 van de meisjes
    Naam:Agate Mia Jones
    Bijnaam:Gaatje, Agaat
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 17
    Uiterlijk (met foto):


    Agate heeft lang donkerblond haar, blauwe ogen en is ongeveer 1,67 lang. Ze heeft bijna altijd een klein lijntje oogpotlood en een beetje mascara op. Verder lakt ze haar nagels liefst in de felste kleuren die er zijn.
    Karakter:Agate is een lief meisje. Ze is redelijk verwend, ze krijgt wat ze wil, waarneer ze wil. Daarom kan ze dus ook soms bitchy overkomen wat ze niet bedoelt. De rest zie je in de rpg :Y)
    Familie:Allebei haar ouders zijn op haar 15de overleden in een vliegtuig ongeluk. Omdat ze zelf het grote huis niet kon betalen met haar broertje Jason verhuisde ze naar hun tante.
    Extra:Ze wil heel graag vriendinnen krijgen. De enige vriendinnen die ze nu heeft zijn haar kittens Shakka, Bono en Ziki. Ze wil zooo graag vriendinnen worden met de meiden van haar leeftijd uit het dorp. Maar ze is nooit echt goed geweest in nieuwe vriendinnen maken. Maar ze doet haar best.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 10:57 ]


    Do what people say you can't.

    Ik reserveer laatste meisje :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Meisje (vriendin persoon Rider)
    Naam: Brianna Jo Adams
    Bijnaam: Bree, Jo, Aims
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (met foto):


    Ze heeft lange blonde krullen, hemelsblauwe ogen en een redelijk gevormd lichaam.
    Karakter: Ze is erg speels, grappig en is echt gék op paardrijden. Ze woont naast [naam Rider's char]. Ze wil de jongens graag leren paardrijden. Ze is gek op zingen en muziekinstrumenten spelen, en vindt het dus best wel leuk dat er een band bij haar vriendin logeert.
    Familie: Normale omstandigheden, 2 ouders, 1 broertje
    Extra: kan veranderen

    [@Rider, vindt je het ook goed dat Brianna een zus(je) is van jouw char?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: 1D boy, Louis Tomlinson.
    Naam: Louis William Tomlinson
    Bijnaam: Loulou, superman, boobear
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 20
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter:Louis is een erg lieve en spontane jongen met een leuke lach. Als je hem de eerste keer ontmoet lijkt hij vrij rustig, maar hij word steeds drukker. Hij maakt vaak grappen en doet heel vaak gek. Hij is enorm goed bevriend met iedereen van One Direction. Verder kan hij ook wel serieus zijn en neemt hij het zingen ook heel serieus. Veel mensen vinden dat hij soms wat homo-achtige trekjes heeft, maar dat maakt Louis niet veel uit. Hij kan ook goed tegen kritiek en staat altijd voor je klaar als je een probleem hebt.
    Familie: Hij heeft een moeder en vader, en heeft ook nog 5 zusjes, Charlotte, Georgia(half zus), Felicite, Daisy en Phoebe. Die laatste zijn een tweeling.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:12 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Noran schreef:
    Rol: 1D boy, Louis Tomlinson.
    Naam: Louis William Tomlinson
    Bijnaam: Loulou, superman, boobear
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 20
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter:Louis is een erg lieve en spontane jongen met een leuke lach. Als je hem de eerste keer ontmoet lijkt hij vrij rustig, maar hij word steeds drukker. Hij maakt vaak grappen en doet heel vaak gek. Hij is enorm goed bevriend met iedereen van One Direction. Verder kan hij ook wel serieus zijn en neemt hij het zingen ook heel serieus. Veel mensen vinden dat hij soms wat homo-achtige trekjes heeft, maar dat maakt Louis niet veel uit. Hij kan ook goed tegen kritiek en staat altijd voor je klaar als je een probleem hebt.
    Familie: Hij heeft een moeder en vader, en heeft ook nog 5 zusjes, Charlotte, Georgia(half zus), Felicite, Daisy en Phoebe. Die laatste zijn een tweeling.
    Extra:


    Sorry, maar Louis was al gereserveerd. Liam en Zayn zijn wel nog vrij


    Happy Birthday my Potter!

    itsJADE schreef:
    Rol: Bandlid
    Naam: Harry Edward Styles
    Bijnaam: Hazza, Curly, Cupcake
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 18
    Uiterlijk (met foto):

    Harry is 1.78 cm lang en heeft bruin haar met groenige ogen. Hij heeft speelse krullen en een lieve lach. Verder heeft hij diverse tattoeages op zijn arm.

    Karakter: Liever en gevoeliger dan de meeste mensen denken.
    Familie: Ouders, zusje.
    Extra: Veel mensen denken dat Harry een vrouwenverslinder is, maar als hij echt verliefd is, is hij heel erg trouw.


    Ik kan de foto niet zien :c


    Happy Birthday my Potter!