• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Calderson
    -Harry Edward Styles Gezocht!


    Meisjes (Nog 2 gezocht):
    - Annabelle Sophia Loverose – Glucio
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    -
    -




    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D echte leeftijd):
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    I like making cute little girls, is vier jaar toe gestaan?
    Ik ga de rol zo maken (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:26 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    I like making cute little girls, is vier jaar toe gestaan?
    (:


    Jep


    Happy Birthday my Potter!

    mag je meerdere rollen want anders maak ik ook nog een zusje van iemand?


    Do what people say you can't.

    Invullen:

    Rol:bloemen verkoper
    Naam: Alexander Dumont
    Bijnaam: Alex
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 20
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter:rpg
    Familie:Alex is enigskind (dat ka nog veranderen)Hij woont nog bij zij ouders omdat hij geld nodig heeft werkt hij voor zijn vader en verkoopt hij bloemen in een kleine bloemen zaak.
    Extra:Hij spaart om te kunnen verhuizen nar de stad,want hij vnd dt boeren leven eingelijk niets

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AgentP schreef:
    mag je meerdere rollen want anders maak ik ook nog een zusje van iemand?


    Jep


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Zusje van annabelle
    Naam: Aoife Katy Loverose
    Bijnaam: Ef. // cookie
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 5, geboren op 22 April
    Uiterlijk (met foto):


    Aoife heeft fel blauwe ogen en half lange bruine haren. Ze is vrij groot voor haar leeftijd. Meestal draagt ze een bloem in haar haar en een jurkje.
    Karakter: Aiofe is een lief en verlegen meisje. Ze wil altijd helpen, maaris voor sommige dingen nou eenmaal te klein. Zeword vaakboos als mensnetegen haarzeggen dat ze ergens te klein voor is, maar kan niet langer dan een dag boos blijven. soms is ze een beetje Naïef, maar ze is zeker niet dom. Ook snap ze een heleboel niet en stelt ze veel vragen. Het liefst zit ze buiten, niet dat ze dan perse iets actiefs wil doen ofzo, nee, gewoon buiten zitten is goed genoeg. Ze is vrij creatief en kan heel gezellig zijn.
    Familie: ........
    Extra: Aoife wil later, ondanks dat ze het hier soms heel saai vind, voor geen goud naar de drukke stad verhuisen.


    Dus wie wil een zusje?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 14:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Rol: Zusje van ..........
    Naam: Aoife Katy .......
    Bijnaam: Ef. // cookie
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 5, geboren op 22 April
    Uiterlijk (met foto):


    Aoife heeft fel blauwe ogen en half lange bruine haren. Ze is vrij groot voor haar leeftijd. Meestal draagt ze een bloem in haar haar en een jurkje.
    Karakter: Aiofe is een lief en verlegen meisje. Ze wil altijd helpen, maaris voor sommige dingen nou eenmaal te klein. Zeword vaakboos als mensnetegen haarzeggen dat ze ergens te klein voor is, maar kan niet langer dan een dag boos blijven. soms is ze een beetje Naïef, maar ze is zeker niet dom. Ook snap ze een heleboel niet en stelt ze veel vragen. Het liefst zit ze buiten, niet dat ze dan perse iets actiefs wil doen ofzo, nee, gewoon buiten zitten is goed genoeg.
    Familie: ........
    Extra: Aoife wil later, ondanks dat ze het hier soms heel saai vind, voor geen goud naar de drukke stad verhuisen.


    Dus wie wil een zusje?


    Nawh, wat schattig! Als niemand een zusje wilt, wil ik best een zusje c:


    Happy Birthday my Potter!

    ik maak er wel gewoon 1 en als niemand haar wil haar ik hem gewoon weer weg :Y)


    Do what people say you can't.

    Rol: Meisje
    Naam: Marianna (Mary) Liberty Carter
    Bijnaam:Mary
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 17
    Uiterlijk (met foto):



    Mary heeft bruin - bijna zwart- haar. Ze heeft bruine ogen. Mary draagt het liefst gewoon broekjes , en ze haat jurkjes.
    Karakter: Mary doet echt super aardig tegen mensen die ze kent , maar tegen mensen die voor haar onbekend zijn doet ze zich voor als een bitch. En RPG.
    Familie: Haar vader heeft haar verlaten toen ze 4 jaar was. Haar moeder heeft een andere man nu.
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 19:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Dorpsbewoner, het kleine zusje van Brianna.
    Naam: Ninna May Admens, haar tweede naam is May omdat ze in die maand geboren is.
    Bijnaam: Nien of Nientje, maar veel mensen noemen haar ook Prinsesje.
    Leeftijd: Ze is vier jaar oud en haar verjaardag is op 23 mei.
    Uiterlijk: Foto link
    Ninna heeft net zoals haar zus blond haar, maar dat van Ninna heeft alleen wat slag en geen krullen. Ze heeft donkerblauwe ogen en mooie zalmroze lippen. Ninna heeft een normale bouw, al is ze wel iets kleiner dan de meeste kinderen van haar leeftijd.
    Karakter: Ninna is lieve meid die niet op haar mondje gevallen is. Ze is wat brutaler en bijdehanter dan normale kinderen van haar leeftijd, ze staat niet graag op de achtergrond en heeft graag aandacht. Ninna speelt graag prinsesje en vind het dan ook heerlijk om in haar, door moeder zelf gemaakt prinsessenjurk samen met Brianna paard te rijden. Ze heeft een grote fantasie. Ninna houd net zoals haar zus van muziek en zingen. Ook houd ze veel van koekjes bakken en de dieren van haar vader verzorgen. Ninna is een echte dierenvriend en speelt ook wel graag buiten, zolang haar kleding maar niet vies wordt. Ze is een echte ijdeltuit maar absoluut niet arrogant.
    Familie: Ninna heeft een vader, die veel koeien heeft staan. Hij is een melkboer. Ook hebben ze thuis veel andere dieren, zoals kippen en zelfs een klein varkentje. Ook hebben ze een eigen paard. Haar moeder is huisvrouw en houd veel van knutselen, iets waarvan Ninna ook wel houd. Haar moeder maakt vaak jurkjes voor haar en in de winter mag ze haar helpen met mutsen breien. Ninna heeft ook nog een oudere zus, Brianna. Ze vind het het leukst als haar grote zus haar opmaakt en het prinsessen spelletje meespeelt. Ook vind ze het heel erg leuk om samen paard te rijden en te zingen.

    || Zo goed? Het plaatje kon ik helaas niet bijvoegen, want dat kan niet met een iPad. Vind de speelster van Brianna het zo ook goed, anders pas ik hem graag aan (: ||


    + Het meisje op de foto lijkt misschien wat ouder, maar het gaat meer om het gezichtje (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:58 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Rol:Zusje van Marianna (Mary) Liberty Carter
    Naam:Dewi Romy Carter
    Bijnaam:Deetje, De, soms noemen mensen haar ook wel Sweetheart
    Leeftijd (1D echte leeftijd):4, ze is jarig op 8 December
    Uiterlijk (met foto):

    Dewi heeft blond haar en grijs/blauwe ogen en is ongeveer 1 meter lang. Ze heeft bijna altijd een klipje in haar haar. Verder draagt ze alles wat ze leuk vind.
    Karakter:Dewi is een vrolijk meisje. Voor een 4-jarige is ze best slim. Ze kan soms een kleine woede aanval krijgen. Dan moeten ze haar ergens in een hoekje zetten om haar te laten afkoelen.
    Familie:Haar vader heeft haar verlaten toen ze 4 jaar was. Haar moeder heeft een andere man nu. En natuurlijk haar zus Marianna.
    Extra:Ze kan echt niet binnen blijven, ongeveer de hele dag is ze buiten.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 18:50 ]


    Do what people say you can't.

    Haha, think im in love with ma little sister <3
    mijn bff haar zusje heeft echt precies zo'n karakter hea, en haar moeder maakt ook jurkjes voor haar :P maar zij is wél super arrogant.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Haha, think im in love with ma little sister <3
    mijn bff haar zusje heeft echt precies zo'n karakter hea, en haar moeder maakt ook jurkjes voor haar :P maar zij is wél super arrogant.


    Haha, zo grappig! (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Little sisters are sooo cute ;D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @Curlies, als jij Dewi als zusje wil mag dat ook, ik had haar gewoon gemaakt voor als iemand nog een zusje wou =)


    Do what people say you can't.