• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Calderson
    -Harry Edward Styles Gezocht!


    Meisjes (Nog 2 gezocht):
    - Annabelle Sophia Loverose – Glucio
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    -
    -




    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D echte leeftijd):
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    AgentP schreef:
    Rol:1 van de meisjes
    Naam:Agate Mia Jones
    Bijnaam:Gaatje, Agaat
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 17
    Uiterlijk (met foto):


    Agate heeft lang donkerblond haar, blauwe ogen en is ongeveer 1,67 lang. Ze heeft bijna altijd een klein lijntje oogpotlood en een beetje mascara op. Verder lakt ze haar nagels liefst in de felste kleuren die er zijn.
    Karakter:Agate is een lief meisje. Ze is redelijk verwend, ze krijgt wat ze wil, waarneer ze wil. Daarom kan ze dus ook soms bitchy overkomen wat ze niet bedoelt. De rest zie je in de rpg :Y)
    Familie:Allebei haar ouders zijn op haar 10de overleden in een vliegtuig ongeluk. Omdat ze zelf het grote huis niet kon betalen met haar broer Jason verhuisde ze naar hun tante. Zij is de baas van de kledingwinkel ik een stad ongeveer 20 minuten rijden vandaan.
    Extra:-stuff can change-


    Ze wonen echt in een niemandland gebied. Af en toe een dorpje, maar de stad is echt een stuk verder rijden dan 20 minuten. Bovendien kent het dorp One Direction niet echt en als je iedere dag in een drukke stad komt, lijkt dat mij best wel onlogisch. Zou je dit dus willen veranderen?


    Happy Birthday my Potter!

    RememberYoux schreef:
    Rol: Meisje (vriendin persoon Rider)
    Naam: Brianna Jo Adams
    Bijnaam: Bree, Jo, Aims
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (met foto):


    Ze heeft lange blonde krullen, hemelsblauwe ogen en een redelijk gevormd lichaam.
    Karakter: Ze is erg speels, grappig en is echt gék op paardrijden. Ze woont naast [naam Rider's char]. Ze wil de jongens graag leren paardrijden. Ze is gek op zingen en muziekinstrumenten spelen, en vindt het dus best wel leuk dat er een band bij haar vriendin logeert.
    Familie: Normale omstandigheden, 2 ouders, 1 broertje
    Extra: kan veranderen

    [@Rider, vindt je het ook goed dat Brianna een zus(je) is van jouw char?]


    Vriendinnen/buren lijkt mij handiger, aangezien alle meiden ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Je karakter is verder gewoon goed

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 10:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [is goed :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    jupp, is goed


    Do what people say you can't.

    Mag ik een zusje van een an de meiden? En zo ja, hoe oud mag ze dan minimaal zijn?


    We've lived in the shadows for far too long.

    {aangepast (A)}


    Do what people say you can't.

    [Echt? oh, sorry had ik niet gezien want het stond er niet bij :( Dan reserveer ik een dorpsbewoner.]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    aw jammerik be veel te laat :c mag ik da Liam reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Noran schreef:
    [Echt? oh, sorry had ik niet gezien want het stond er niet bij :( Dan reserveer ik een dorpsbewoner.]


    Ja, ik had het toen nog niet aangepast. Sorry. En natuurlijk mag je een dorpsbewoner.


    Happy Birthday my Potter!

    BlueHope schreef:
    Mag ik een zusje van een an de meiden? En zo ja, hoe oud mag ze dan minimaal zijn?


    Minimaal 4, maximaal 13. Van wie wil je een zusje?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Kan ik Zayn reserveren? Dan vul ik 'm vanavond na het werk in, jaj.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Calderson schreef:
    Kan ik Zayn reserveren? Dan vul ik 'm vanavond na het werk in, jaj.


    En we hebben ook een Zayn c:


    Happy Birthday my Potter!

    Oké, alle gereserveerden hebben tot morgen ochtend om hun rol in te vullen. Ik zal die van mij ook zo invullen en ik ga ook nog een rollenstory maken, waar ook een dorpsindeling zal komen en nog wat aanvullende info over het dorp


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    En we hebben ook een Zayn c:


    Yesh, haha. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ohh, shit! Foutje, ik was even op Noran's account gegaan omdat zij abo is van zo'n one direction picture story, en die kon ik zelf niet vinden. En ik heb dus perongeluk op haar account Louis ingevuld! Zet Louis dus maar bij mij, en vergeet haar/mijn laatste bericht. Ik had haar trouwens niet gehackt, we gaan wel vaker op elkaars account. Ik heb dat account ook voor haar gemaakt, maar ze vind quizlet al niet meer leuk en is dus gestopt :( Zet Louis dus maar bij mij! en vergeet dat laatste bericht.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''