• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Calderson
    -Harry Edward Styles Gezocht!


    Meisjes (Nog 2 gezocht):
    - Annabelle Sophia Loverose – Glucio
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    -
    -




    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D echte leeftijd):
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Panday schreef:
    Ohh, shit! Foutje, ik was even op Noran's account gegaan omdat zij abo is van zo'n one direction picture story, en die kon ik zelf niet vinden. En ik heb dus perongeluk op haar account Louis ingevuld! Zet Louis dus maar bij mij, en vergeet haar/mijn laatste bericht. Ik had haar trouwens niet gehackt, we gaan wel vaker op elkaars account. Ik heb dat account ook voor haar gemaakt, maar ze vind quizlet al niet meer leuk en is dus gestopt :( Zet Louis dus maar bij mij! en vergeet dat laatste bericht.


    Aha, oké, komt voor elkaar :')


    Happy Birthday my Potter!

    AgentP schreef:
    {aangepast (A)}


    Goedgekeurd


    Happy Birthday my Potter!

    Invullen:

    Rol:
    Naam:Liam 'James ' Payne
    Bijnaam:Leeyum,Daddy direction,Li
    Leeftijd (1D echte leeftijd):19
    Uiterlijk (met foto):



    Karakter:Liam is zoals 1 van zijn bjnamen zegt een adersfiguur.Hij is ook een bezorgd iemand die rap tehulp schiet.Liam is aardig ,maar traag van begip.Hij heeft bv. niet als hij door als Louis een banaan in zijn gezicht gesmeerd krijgt.verder zal je nog zien in de rpg


    Familie:Zijn ouders en zijn 2 zussen
    Extra: Daniell had hem 3 maanden geleden gedumt daarom is hij nog gestresseerder.

    (sorry voor de schrijffouten mijn pc doet vreemd :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Laat maar

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:03 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rider schreef:
    (...)

    Minimaal 4, maximaal 13. Van wie wil je een zusje?


    Yay. oke, umh zijn er nog mensen die echt geen zusje willen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: Dochter van boer waar jongens overnachten

    Naam: Annabelle Sophia Loverose

    Bijnaam: Bell, Belle

    Leeftijd (1D echte leeftijd): 17

    Uiterlijk (met foto):



    Bell heeft lange bruine golvende haren en bruine ogen. Ze is 1,65m lang en draagt meestal blauw, het liefst jurkjes of wijde bloesjes. Ze heeft een best bleke huid.

    Karakter: Bell is echt een onderzoekend type. Ze is super nieuwsgierig en wilt het liefst alles weten. Verder is ze avontuurlijk en vrij.
    Bell voelt zich een beetje opgesloten in het dorp. Ze is er graag, maar wil eigenlijk ook meer van de wereld zien.
    Bell is soms wat vergeetachtig. Dan is ze helemaal bezig met haar ding en vergeet de tijd, wat haar ouders best wel kan irriteren. Bell is netjes opgevoed, maar dat betekend niet dat ze zich altijd netjes gedraagt. Ze is namelijk niet echt een dame.
    Bell haar nieuwsgierigheid maakt haar slim. Ze weet heel veel en leert ook graag nieuw dingen.

    Familie: Bell woont met haar ouders op de boerderij. Haar andere familie is allang al naar de wat meer bewoonde delen van Engeland getrokken, maar komt nog wel eens op bezoek. Bell kan beter opschieten met haar vader dan met haar moeder, omdat ze niet echt een dame is.

    Extra: Bell is gek op fotograferen met oude camera’s. Ze trekt vaak met haar paard de bossen in om daar dieren te bestuderen en op de foto te zetten. Verder leest Bell ook graag en gaat daarom vaak naar het dichstbij gelegen dorp (20 km verderop), want daar is een boekwinkel.


    Happy Birthday my Potter!

    Panday schreef:
    Laat maar


    Wilde je nou wel of niet?


    Happy Birthday my Potter!

    Nee, sorry. Ik las pas later dat die mensen maximaal 14 mochten zijn :( Sorry dat dat onduidelijk was, hehe.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    Nee, sorry. Ik las pas later dat die mensen maximaal 14 mochten zijn :( Sorry dat dat onduidelijk was, hehe.


    Dat was voor een zusje hè. Aangezien er anders gewoon oneindig veel meiden van de leeftijd van 1D zouden zijn.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    BlueHope schreef:
    (...)

    Yay. oke, umh zijn er nog mensen die echt geen zusje willen?


    Aangezien zusjes altijd gezellig zijn, mag je zelf gewoon kiezen. Ik ben van mening dat men dit niet hoort te weigeren.


    Happy Birthday my Potter!

    mg ik aders nog een dorpsbewooner maken ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    mg ik aders nog een dorpsbewooner maken ?


    Tuurlijk, ik verander Panday wel even in jou naam. Net zo makkelijk


    Happy Birthday my Potter!

    Doe maar een broertje of een zusje van een meisje alsjeblieft (:
    Maakt me niet uit bij wie ^^
    En als het mag ook nog een vrouwlijke dorpsbewoner, misschien de moeder van een van de meisjes?
    Kiezen jullie maar, maakt mij niet uit (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Oftewel: Wie wilt er een broertje of zusje (zusjes minimaal 4, maximaal 13) en wie wilt er een moeder?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hmm, mij lijkt zo'n schattig klein zusje wel wat :Y)
    als ze wat ouder is mag ook wel heur :P


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.