• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    (WTf marjo in je borst... 0.o)

    clair

    Ik zit net met Rose op de zolder als Sherina eraan komt gelopen. We begroeten elkaar vrolijk (voor zover je vrolijk kunt zijn in onze situatie) en Sherina vroeg of we zin hadden om te kijken hoe het met Jade was. Rose stemt meteen in. Maar ik twijfel, eigenlijk had ik vandaag wel weer genoeg verleiding gehad. Maar ik kan Jade toch niet zo in de steek laten? "Het spijt me vreselijk" zei ik uiteindelijk zacht. "maar ik kan dit echt niet, niet nu. Willen jullie alsjeblieft tegen Jade zeggen dat ik het heel heel erg vind dat ik nu niet bij haar kan zijn" Ze kijken me bezorgd aan. "Natuurlijk" zei Rose uiteindelijk. Ik glimlachte licht. "Ik denk dat ik even alleen moet zijn" Ze knikken precies tegelijk en ik glimlach. Daarna gaan we onze eigen weg. Zij naar het ziekenhuis en ik naar het bos om een wandelingetje te maken.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Jongens, het is niet eerlijk om nu zo tegen Brooke te zeuren. Brooke, als er wat is en je wil erover praten. Dan mag je me best eens een privé berichtje sturen hoor!)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ferdi

    Sherina en Rose gingen naar het ziekenhuis en Clair naar het bos. Ik twijfelde wat ik zou doen, maar na de voor- en nadelen van alle opties te hebben afgewogen sprong ik uit het raam en volgde Clair. Al snel hard ik haar bijgehaald.
    'Hey, mag ik met je meelopen?' vroeg ik, en ze knikte.
    'Tof dat je durft toe te geven hoe moeilijk je het vindt om te doen wat je doet.' Ik glimlachte, maar ze draaide haar hoofd weg.


    You oughta know

    [Ik heb een goed leven, hoor. Ondanks de nadelen, dus ik snap echt niet dat je denkt dat er wat is]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [om ook mijn mening over deze 'vriendendiscussie' te geven, persoonlijk denk ik dat vrienden/vriendinnen niets te maken hebben met je thuissituatie. Tenminste, ze hebben weinig invloed in je eigen huis. Waarom ik dit zeg? Niet omdat ik commentaar heb op andermans mening, maar omdat ikzelf het gewoon niet zou hebben getrokken zonder m'n vriend(inn)en, want ook bij mij thuis is het echt niet allemaal zo rooskleurig, verre van dat zelfs, maar hierover ga ik op een vrijwel open forum niet verder uitwijden. Wellicht dat sommigen hier het wel weten, maar dat weet ik niet zeker. Anyways, leeftijd heeft hier absoluut geen invloed op, want of je nou 10, 18, 25 of 83 bent, vrienden zijn er, hoewel je op een bepaalde leeftijd anders met ze omgaat. Ik bel m'n vrienden ook niet meer met de vraag of ze vanmiddag misschien zin hebben om te spelen (wat op deze leeftijd wel hééél leuke reacties gaat opleveren, denk ik), maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet meer bel. Zoals ik al zei, de benadering van je vrienden verandert gewoon.
    Ga me hierover nou alsjeblieft niet afkatten, want dan kat ik terug, ik wilde het gewoon even gezegd hebben.]

    Heel verhaal haha xD

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 21:26 ]


    You oughta know

    (nou, je zegt net dat je vader een klootzak/ alcoholist is en dat je moeder alleen maar werkt. Dat je geen vrienden hebt en een groot gezin. Het klonk gewoon alsof je wel wat hulp kon gebruiken. Sorry, als ik zeur)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [En het is mijn leven dus het boeit me niks wat jij voor onzin uitkermt :]
    Tegen degene die Ferdi speelt.]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 21:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [chasinghoran is de naam :) Ik heb m'n stuk nog even doorgelezen, maar ik kon nergens iets vinden waar stond dat je er iets mee moest doen. Als je 't onzin wilt noemen, go on, ik houd je niet tegen. Wat mij betreft neemt iedereen het voor kennisgeving aan. Het is maar een mening, niet een overtuiging of een feit. Doe ermee wat je wilt, zou ik zeggen.]


    You oughta know

    Sarah

    De dokter heeft al een halfuur geleden de kamer verlaten maar ik hoor nog steeds zijn stem. Niet meer lopen. Nooit meer! Ik schrik op als de deurbopen gaat. Voorzichtig steekt het gezicht van sherina om de deur. 'Hoe gaat het hier?' vroeg ze zachtjes. Waarschijnlijk dacht ze dat Jade sliep. Jade had haar ogen dichtgedaan maar ik wist dat ze wakker was. Dat ze alles kon horen. Ik liep naar Sherina toe en ik deed de deur achter me dicht. We stonden op de gang, Sherina, Rose en ik. 'Het gaat niet al te best.' zei ik om vervolgens het slechte nieuws te vertellen. Na het verhaal stonden er twee stomverbaasde meisjes voor me. 'Je kan gewoon naar binnen. Ik denk dat ze je wel hoort. Maar Jake is nog steeds niet al zijn emoties kwijt. Ik ga naar huis. Ik heb slap nodig.' zei ik terwijl ik over mijn bolle buik streek. Ik liep nog even naar binnen en zei Jade gedag. Ik liep nog even
    naar Jake en legde mijn hand o zijin schouder. 'Heb je niet wat slaap nodig? Je kan met mij mee lopen naar school?' zei ik zachtjes. Hij duwde mijn armen weg en ik had door dat ik niet verder moest aandringen. Ik zei gedag tegen Sherina en Rose en liep de kamer uit. Het ziekenhuis uit. Weg van dat nare gebouw.

    Na een mooie wandeling kom ik aan op school. Ik doe de deur van de zolder voorzichtig open voor het geval dat iemand sliep maar er was niemand. Ik schopte mijn schoenen uit en ik knielde neer. Ziva kwam op me af rennen en ze was vol energie. Ze pakte de bal en bracht hem naar mij. 'ok' zei ik lachend. 'voor deze ene keer.' Ik pakte de bal uit haar bek en ik liep met haar naar buiten. Tijd voor een grote wandeling.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:07 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jake

    Iemand pakte mijn schouder maar ik had geen zin. Geen zin in contact. Het was voorbij. Jade zou nooit meer kunnen lopen. Ja het was een opluchting dat de baby ok was maar dat Jade hieronder moest lijden was erg. Te erg. Ik was zo boos dat ik haar hand bijna fijn kneep. Het kon niet langer. Ik rende de deur uit en transformeerde in een wolf. Ik rende net zo lang totdat ik moe werd. En ik liep terug naar het ziekenhuis. Ik had l mijn woede eruit gerend. Ik was weer kalm.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    Jade was verlamd. Ik vond het zo erg. Ook al had ik niet een geweldige band met haar. Ik pakte haar hand en plotseling begon ik heel hard te huilen. Snikkend op haar schouder zei ik: 'Het is mijn schuld Jade, het spijt me zo! Ik wou dat we konden ruilen. Jij met je lieve kindje en Jake vrij rondrennend, en ik in mijn stomme vampierlichaam opgesloten en niet in staat om iemand pijn te doen. Ik wou dat het kon'. Toen stond ik op en huilend verlaatte ik de kamer. Ik ging op een stoeltje zitten en trok mijn knieën naar mijn borst. Ik snikte zachtjes. Het was mijn schuld (Omg drama xd)

    [Wie is Ziva? Haal je nu niet forums door elkaar? En voor de duidelijkheid: Ik voelde iets in mijn borstkas, in mijn hart ofzo, niet in één van mijn borsten xD]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Dafuq, Marjo? Ziva? Where the f.. staat die naam? I feel stupid now, dat ben ik misschien ook, maar help?]


    You oughta know

    (ziva is mijn hond kijk is op het forum van de personages. Die hond heb ik van floris gekregen en ik haal geen dingen door elkaar)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!