• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    Beth

    Het vliegtuig was geland dus ik liep er op m'n gemak heen. Mijn ticket gaf ik en ik mocht het vliegtuig in. Snel ging ik zitten, en hoorde dat het vliegtuig zometeen ging opstijgen. Bij de gedachten al dat ik naar huis ging, glimlachte ik. Thuis zouden mijn moeder en vader dolblij zijn dat ik kon zien. Alles zou opnieuw starten, en dan beter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik bleef op mijn bed zitten kijkend naar het geschreeuw en met een arm van Floris om mij heen. Ik was verward. Dit is toch eigenlijk heel goed nieuws? Sam leefd misschien nog. Waarom zouniedereen daar zoveel herrie over maken? Ik ging tegen Floris aan liggen en was hij was nu helemaal wakker. Ik vertelde hem over Sam. Ik wist niet erg veel over hem. Ik vertelde ook dat Floris zijn bed had gekregen. En hoe hij dood was gegaan. Ik zag Clair inelkaar zakken en ik rende naar haar toe. Ik ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. Ik pakte haar hand en begon weer lieve zachte woordjes te fluisteren. 'het komt goed. Het is heel goed wat je gedaan had. Je hebt geprobeerd een vriend te redden.' nadat ik klaar was leek Clair een beetje meer relaxed. Ik hoop dat mijn kracht heeft geholpen. Floris kwam op ons af lopen. 'Ik ga ze wel zoeken.' hij veranderde in een panda en sprong naar buiten. Ik keek naar Clair die, vorr het eerst sinds ik hier kwam zitten, mij aankeek.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Eh, word Sam nou ook door iemand gedaan? want hij zou op mij moeten reageren)

    [Ja en wat doet Beth nu? Ik doe er alles aan om haar tegen te houden, maar je laat me geen keus xD En Sandy, je schreef "Floris kwam op ons lopen" xD]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Maar jij schreef dat Beth op een bankje zat bij de trein. Dat had ik niet geschreven. Eerst goed lezen wat andere mensen schrijven ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nee, ik deed even van *ondertussen*, want jij ging met de trein, maar dan weet niemand wat er met mij gebeurt. Ik maakte dat van jou wat uitgebreider zeg maar.]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:14 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Dat hoef je niet te doen om ik bepaal wel wat er met Beth gebeurd, schat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Daar stond ik dan, op een perron, ergens, ergens... Waar zou ik zijn? Ik werd ineens overspoeld door woede en schold Beth in gedachten voor van alles en nog wat uit. Wat is ze toch weer egoïstisch, waarom ging ik ook achter haar aan? Waar zou ze zijn? Zou ze het wel redden? En daar was de woede weer weg. Ik keek rond en besloot maar te vragen of er ook een trein terug ging. Het was zo, maar dan moest ik een tijdje wachten. Ik kocht een kaartje en liep wat rond. Wat is het hier toch lelijk. Ik zag overal grijze gebouwen en glazen ramen. Het leek alsof hier allerlei voertuigen bij elkaar kwamen. Wie weet waar Beth nu is.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (Ik kan nu niet verder...Sam moet op mij reageren! dus beth kan je dat ff doen?)

    (niemand hoeft sam toch te spelen, je kunt ook gewoon vanuit het perspectief van iemand anders over sam schrijven. Ik wil het ook wel doen hoor.)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    clair

    Sarah trok me uit mijn benarde houding en dicht tegen zich aan. Daarna begon ze dingen tegen me te fluisteren. Lieve, zachte dingen. Ik voelde me meteen een stuk beter. Het is jouw schuld niet. mompelde ze. Het is egoistisch van me, maar ik ben heel blij met de woorden. Ik adem diep in, en uit. En dan gaat Floris de anderen zoeken en zijn we met z'n tweeën. Voor het eerst kijk ik haar aan Sarahs ogen staan vol bezorgdheid. 'Dankje' mompel ik schor. 'Dat is meer dan ik verdien' ze glimlacht vriendelijk en schud vervolgens haar hoofd. 'Clair, laat je niet zo gek maken. Ik weet wat Beth allemaal tegen je heeft gezegd, en dat was vreselijk. Ze was van streek, maar ze had je nooit een monster mogen noemen. Je probeerde gewoon het juiste te doen, misschien heb je het juiste gedaan.' Bij ieder woord voelde ik me ietsje beter. 'Ik probeerde gewoon te helpen, sarah. Echt waar' fluister ik


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sarah

    'Ik weet het' zei ik. 'Als ik Beth zou zijn zou ik juist blij zijn. Je hebt je vriendin geprobeerd te helpen. Je kon het gewoon niet aan nog iemand te verliezen.' Ik stond op en ik voelde een kramp door mijn buik schieten. Ik plofte neer op mijn bed en ik kreeg tranen in mijn ogen. 'Aah' schreeuwde ik. Clair kwam naar me toe. 'Gaat het?' vroeg ze bezorgt. De pijn was al weer weg.'Ja het gaat alweer.' Ik stond op, dit keer voorzichtig en keek Clair aan. 'Kom laten wij ze ook zoeken.' Ik veranderde in een panda en Clair in een wolf. We gingen naar buiten en Clair kon direct de geur van Rose ruiken. Ik klom op de rug van Clair, want door mijn zwangerschap kon ik niet erg hard, en we renden de kant van de geur uit.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Ik sprintte weg. Ik wist niet hoe mijn buik er uit zou zien als weerwolf, en ik kon ook niet kijken, ik moest snel rennen. Ik rook de zoete geur van vampier, het zal Rose wel zijn, of Ferdie. Even later heeft de vampier me ingehaald. Ik grom, het is Rose. Ze moet wel erg snel gaan wil ze me ingehaald hebben. En dan dringt het tot me door dat ik gewoon enorm langzaam ben. Rose komt naast me rennen. 'Hou je het vol?' vraagt ze. Ze heeft blijkbaar door dat ik moeite heb om snelheid te houden. Ik grom kort, en doe mijn uiterste best haar buiten te rennen. Opeens voel ik dat ik me niet langer kan vast houden in mijn wolvengedaante en rol in een klap de grond. Geschokt staat Rose stil. 'Ga maar verder, ik red het wel.' Hoopte ik. Ik knipper een keer met mijn ogen en Rose is weg. Ik laat mijn hoofd zakken. Nou maar hopen dat er meer mensen achter Beth aan gaan.


    ©1998

    Floris

    Ik slinger door de bomen zoekend naar iets levendigs. Ik zie Jade en Rose naast elkaar rennen. Ik moet zeer veel moeite doen om ze bij te houden. Na een tijdje zie ik Jade neervallen. Ik schrik en spring naar beneden. Ik zie Rose met Jade praten en Rose rent weg. Ik loop naar Jade toe. Ik ben niet erg goed met zwangere vrouwen die ik niet al te goed ken maar dat maakt me niet uit. Ik ren naar haar toe. 'Sarah' hoor ik Jade zegge. Ik besef me dat ik nog een panda ben en ik transformeer terug.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Ik ren met Clair de richting van Rose op maar we zien dan Jade op de grond liggen. Terwijl we ernaar toe rennen kijken we toe hoe Floris onhandig Jade overeind helpt.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!