• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LlamaLover schreef:
    (...)

    [Hahah ah joh. Het is een RPG lieverd, daar hoort het dat personages ruzie krijgen. hihi :3]


    [Fjuw, ik was echt zenuwachtig, Cx]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Jah doe! :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ---

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Maar Chris is al weg... xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ow sorry, haha. Ik ben er niet bij vandaag. Dat berichtje telt even niet meee.]

    Allison Doutore.

    Ik verveel me heel erg en ga naar buiten. Na een einde lopen zie ik Chris weglopen van een picknick tussen Blake en Chloe. Ik loop naar hem toe en ga voor hem staan.
    'Hé, waarom zo somber Chrissie?' vraag ik meelevend aan hem. Ik kijk hem aan met een zorgelijke blik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Ik weet het niet. Blake kijkt me boos aan en wil me er niet bij hebben." Zeg ik als Allison bij me komt en vraagt wat er is. "Hij kijkt boos en zijn stem is gemeen." Ik kijk haar aan en kijk dan naar beneden.
    "Wat heb ik hem misdaan?" Vraag ik dan. Ik stop mijn handen in mijn zak en schop wat takjes weg. Ik zit er nu best kee want ik weet niet wat ik misdaan heb.

    [Ik reageer later weer ga nu naar de stad ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Verbaasd staar ik naar Blake, terwijl hij kil omgaat met Christian en het fijn lijkt te vinden als Christian uiteindelijk met een verdrietige uitdrukking op zijn gezicht wegloopt. Als hij een broodje afbrokkelt en in het water gooit kijkt hij me uiteindelijk met een glimlach aan, terwijl ik boos terug staar. 'Wat was dat nou weer? Chris had wat gezelschap nodig Blake! Dan moet je hem niet wegjagen!' Vol onbegrip gooi ik mijn handen in de lucht en wacht op een antwoord.


    •

    Blake Dillon White.
    Oh oh, ik heb haar boos gemaakt. Verdrietig kijk ik hoe ze haar handen in de lucht gooit en vol onbegrip mij met die prachtige ogen aankijkt.
    'Ik... sorry,'mompel ik tegen haar. Ik weet niets beters. Ik bijt een beetje op mijn lip terwijl mijn blik naar het water gaat. Daar zie ik de stukjes brood van Chris zijn broodje langzaam verdwijnen in de monden van vissen of eenden. Maar onze picknick verdwijnt niet.
    Alles gaat mis.
    Waarom? Misschien, heel misschien ligt het wel aan mij. Heb ík iets fout gedaan? Bezord wrijf ik met mijn handen over mijn voorhoofd.
    'Chloe? Heb ik iets fout gedaan?' Mompel ik met schore stem. Ik ga toch niet huilen he?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Chloe, heb ik iets fout gedaan?'
    De schorre stem van Blake en zijn kwetsbare, gebroken houding zorgen ervoor dat mijn boosheid een beetje wegtrekt. Mijn wenkbrauwen fronsen lichtjes als ik zacht en rustig begin te vertellen.
    'Nee Blake, het was alleen - Het was niet slim om Christian weg te sturen, misschien zat hem wel iets dwars Blake, je vind hem aardig toch? Waarom zou je van hem af willen?'
    Ik veeg wat haarlokken achter mijn schouder en ga wat naar voren hangen terwijl ik hem vragend aankijk.


    •

    [Ga achter hem aan dan.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LlamaLover schreef:
    [Ga achter hem aan dan.]


    Eerst Blake's antwoord, zit op me telefoon dus kan 't moeilijk veranderen ;p ]


    •

    Shooter schreef:
    (...)

    Eerst Blake's antwoord, zit op me telefoon dus kan 't moeilijk veranderen ;p ]


    [Hihi was maar een optie hoor. Maar verveel me nogal haha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White.
    Zou ik het haar vertellen? Dat ik ze heb gezien? Ik weet eigenlijk niet precies wat het betekend. Nee, als ik dat doe denkt ze dat ik zwak ben. Ik had hem beter gewoon moeten slaan, zoals in die films op tv. Een rechtse volop tegen de kin.
    Echt hoor, ik kom aan, raak verliefd. Dag daarna, een andere jongen kust mijn liefje op de wang. Het leven is gemeen.
    Het engiste wat ik over mijn lippen weet te krijgen is:
    'Ik hou van jouw.'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    LlamaLover schreef:
    (...)

    [Hihi was maar een optie hoor. Maar verveel me nogal haha.]


    [O_O Wacht! Ging Blake weg dan? Voor zover ik het weet zat hij nog gewoon verliefd te wezen op het kleedje. P:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    WoodKiwi schreef:
    (...)

    [O_O Wacht! Ging Blake weg dan? Voor zover ik het weet zat hij nog gewoon verliefd te wezen op het kleedje. P:]


    [Haha nee was over Chrissie xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.