• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Charlie Mila Evergreen
    Ik kijk hem vervreemd aan.
    "Oké, ik ga niet weg, maar wát gebeurde er?" zeg ik, zo kalm mogelijk, alhoewel het tweede gedeelte van de zin er wat gestresst uitkwam. Zo voel ik me ook, maar ik probeer het niet te laten maken, dus staar ik in de ogen van de jongen.


    Tijd voor koffie.

    Edward Cullen
    Bella plaagt me, ze plaagt me opnieuw als ik klaar ben met haar inzepen. Langzaam brengt ze haar lippen naar de mijne, maar op het punt dat ze elkaar raken en ik mezelf wil verwikkelen in een innige kus trekt ze haar hoofd terug en grijpt naar de shampoo achter haar. De geur van mijn favoriete mannenshampoo en Bella's aarbeienshampoo vermengen zich met elkaar in de douche en de badkamer en even sluit ik genietend mijn ogen. Bella begint me langzaam in te zepen en zorgt dat ze geen plekje overslaat, halverwege het inzepen draai ik me om en knijp mijn ogen even dicht. Bella zei nu niet, geen tijd, laat ik steeds maar weer door mijn gedachten flitsen. Langzaam ontspan ik mezelf en concentreer me weer op Bella's aanrakingen.


    •

    Bella Cullen

    Alhoewel ik zelf ook heel erg veel zin heb om verder te gaan, had ik ook nog ergens een dochter die rondliep in het huis. Ik wist zeker dat Renesmee het echt heel raar vond en wilde weten wat we aan het doen waren als ze ons niet kon vinden. Edward geniet zichtbaar van mijn aanraking en ik moet moeite doen om me niet gelijk op hem te werpen, de manier waarop hij naar me keek. Het voelde, anders dan de vorige keren. Ik draaide me zo dat Edward nu onder de stralen stond zodat hij zichzelf kon afspoelen. Langzaam en een tikkeltje sacherijnig dat we niet verder konden gaan stapte ik de douchecabine uit, waarna ik een grote witte handdoek om me heen sla. Een minuut of twee later staat Edward naast me. "Misschien willen Carlisle en Esmé wel een nachtje op haar passen.." mompel ik.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Embry, gaat het?' Vroeg ik bezorgt. Woedend schoot ik naar de jongens en ging voor ze staan. 'Wie mijn vriendje pijn doet, moet zelf pijnlijden' siste ik en ik vloerde de eerste drie jongens en trapte hun alledrie in hun ribben. 'Jullie krijg ik nog wel' gromde ik. Daarna handelde ik het met de ene jongen die Embry pijn had gedaan af en schoot naar Embry. 'Die zullen wel niet meer komen' mompelde ik en ik hielp Embry.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Nadat ik uit de douche ben gestapt blijf ik even naast Bella staan zonder een handdoek te pakken. Ik knik langzaam wanneer Bella iets mompelt over Carlisle en Esme die een keer op Renesmee kunnen passen, eindelijk tijd met z'n tweetjes, zachtjes laat ik een zuchtje horen. Daarna begin ik Bella, met de handdoek die ze om zich heen had gewikkeld, droog te wrijven. Geconcentreerd ga ik aan het werk en ik zorg dat mijn handen en de handdoek over ieder plekje van haar lijf glijden. Daarna begin ik zachtjes kusjes te geven op haar bleke huid, haar benen, haar buik, haar rug, haar armen, haar nek en haar gezicht. Glimlachend kijk ik haar aan, 'onze tijd komt nog,' fluister ik.

    Embry Call
    Ruw ga ik met mijn hand over mijn wang en veeg daardoor een bloedstraaltje weg terwijl ik beschamend naar de grond kijk. 'Dat had je niet hoeven doen Brynn,' zeg ik kort, 'ik kan wel voor mezelf zorgen, wat denken die jongens op dit moment wel niet van me?' Snel - iets te snel - recht ik mijn rug enprobeer mijn ademhaling weer onder controle te krijgen. 'We gaan verder,' zeg ik kortaf en been mt grote stappen richting de winkels.


    •

    Bella Cullen

    Ik glimlach om zijn gezicht dat opperst geconcentreerd staat, het was lief om te zien. Zijn lippen kriebelen over mijn huid als hij me kusjes begint te geven, als jij klaar is kijkt hij me aan met een glimlach. "Onze tijd komt nog." fluistert hij zacht. Zwak glimlach ik even en bijt op mijn lip. "Ik hoop het." zei ik eerlijk terwijl ik mijn armen om hem heen sloeg en mijn lippen de Zijne raakte. Na een minuut of drie zo gestaan te hebben laat ik hem los, de handdoek glijd van mijn lichaam af en ik loop de badkamer uit. Even later volgt Edward me en kijkt naar me als ik schoon ondergoed aan trek, ik schiet in de lach. "Heeft je moeder je niet geleerd om niet te staren naar meisjes als ze zich aankleden?" vroeg ik met een grijns.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Laat me dan op zijn minst even kijken naar je wang' mompelde ik en ik draaide hem om. Mijn mond viel open. 'Maar... Net was het nog... En dat bloed...' zei ik verbaasd. Hoe kon dat? Embry had net nog bloed, en nu was er niks meer te zien dan alleen een klein rood plekje. Binnen een minuut was het ineens weg. Nogsteeds met open mond stond ik te staren naar het plekje waar hij net nog bloedde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ~~ Nieuwe Rol ~~

    Naam: Florence Ruth Campbell
    Leeftijd: In mensen jaren 16, ze is een vampier geworden in 1902.
    Uiterlijk:


    Florence is erg klein en fragiel gebouwd, maar juist daardoor is ze erg lenig en snel. Ze heeft lang donkerblond haar, wat naar lichtbruin toe gaat. In haar mensenleven had ze lichtgroene ogen, nu zijn ze helderrood of zwart als ze dorst heeft. Florence heeft kleine handen, had handen passen twee keer in die van een gemiddelde man. Ze ziet er heel erg onschuldig uit, een beetje als een kind nog eigenlijk.
    Innerlijk: Florence is heel erg kwetsbaar en laat zich vaak meeslepen door haar gevoelens. Ze neemt vaak overhaaste beslissingen en denkt niet goed na als ze boos of jaloers is. Florence wordt makkelijk beïnvloed door allerlei dingen, ze droomt van liefde en dit is eigenlijk ook het enige wat ze wilt. Ze is echt heel erg aardig als je haar kent, schuw ook. Maar de jaloersheid heeft de overhand, het speelt een grote rol in haar leven en ze heeft weinig momenten waarop ze niet vreselijk jaloers op iemand is. Als ze een van haar jaloerse buien weer eens heeft, kan ze heel erg gemeen zijn en makkelijk iemand pijn doen zonder er bij na te denken.
    Verleden: Al haar hele vampier leven heeft Florence gedroomd over liefde, het was iets wat haar heel erg interesseerde. Graag verdiepte ze zich in romantische boeken en series, en keek ook graag naar verliefde mensen. Zelf had Florence nog nooit echte liefde gevoeld. Op een avond, toen ze wat aan het drinken was in een afgelegen kroeg in de stad kwam ze een soortgelijke tegen. Ze voelde iets voor hem, al vanaf het eerste moment. Edward, zo heette de jongen bleek ook iets voor Florence te voelen. Ze hadden een paar amuserende avonden samen, en toen was hij weg. Florence begreep er niks van en was heel erg boos en verdrietig. Ze leed er erg onder, ze dacht dat hij de ware was en deed er alles aan om hem terug te vinden. Ze heeft hem nooit meer gezien.
    Speciale gave: Florence ziet banden tussen mensen, maar kan deze niet beïnvloeden. Als ze een persoon ziet en de banden wilt weten, verschijnt er een beeld in haar hoofd van wie het is en hoe hij of zij heet. Ze wordt er erg verdrietig van, ze ziet namelijk heel vaak perfecte stellen voorbij lopen.
    Extra: Florence drinkt mensenbloed

    Het verhaal:

    Florence heeft gehoord over een vampieren clan in Forks, nieuwschierig als ze is vraagt ze verder naar wie het zijn. De man vertelt over Carlisle, en een zeer aardige jongeman Edward. Omdat ze zijn achternaam niet weet en nog nooit iets over een Carlisle heeft gehoord twijfelt ze eerst, maar gaat dan toch op pad. Samen met haar metgezel Lillian reist ze naar Forks. Florence haar plan is om gewoon aan te bellen en te vragen, en rustig te blijven. Dit lukt haar uiteindelijk niet, ze ziet Edward en Bella samen en kookt van woede en jaloezie. Daar komt bij dat Lillian gaat jagen, en perongeluk op het gebeid van de wolven terechtkomt. De wolven maken haar af en Florence zweert wraak te nemen op zowel de wolven als Edward. Doordat ze de banden kan zien weet ze wie ze moet vermoorden, ze besluit om de personen waarvan Edward het meeste houd aan te vallen. Ze besluit ook om het gevecht aan te gaan met de wolven, die haar metgezel hebben gedood.
    Omdat ze blind is door jaloezie en woede, beseft ze niet dat Edward nooit meer van haar zal houden en haar zelfs kan vermoorden als dat nodig is. Florence ziet dit als de enige optie om Edward terug te krijgen.

    Over het uiterlijk denk ik nog hard na (:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 14:05 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [OMG GOED IDEE o_o
    Oehh, ik zie het al voor me:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [OMG GOED IDEE o_o
    Oehh, ik zie het al voor me:Y)]


    || Haha, dankje. Ik weet nog niet wie ik ga gebruiken voor het uiterlijk, maar ik vind dit wel een goede: klik (: Of niet? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Hmm, heeft wel wat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Hmm, heeft wel wat]


    || Het heeft idd echt wel wat, en het klopt ook wel bij het plaatje. Ik wacht even of Shooter het ook goed vind (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    || Het heeft idd echt wel wat, en het klopt ook wel bij het plaatje. Ik wacht even of Shooter het ook goed vind (: ||


    || Super rol ! Je hebt haar goed uitgewerkt ;D Zal de RPG echt 'n nieuwe boost geven ! ;D ||


    •

    || Super, dan werk ik haar uiterlijk nog even uit. Heb je al een idee hoe je ze wilt laten tegenkomen? Is Lillian anders die blonde vampier van daarnet? Dat is misschien wel een goed idee. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Kee ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."