• De stelling van deze week luidt:
    De zomervakantie is te lang en zou meer verspreid moeten worden over het hele jaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    nee


    I can't stop thinking about you <3

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    Precies!! (:


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    Oneens!


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    Je? *Kijkt om zich heen, voelt zich niet aangesproken* I don't belong to the clique: Je.
    Ik ga liever naar school dan vakantie hebben. En ik verk er niet naartoe, ik vrees ervoor. Ik vind het niet leuk, maar oersaai. :')
    Verklaring: Vrienden wonen niet in de buurt en zijn meestal de gehele vakantie wég. Dan zit ik nog op de saaie camping waar letterlijk niet meer is dan een strand...--"... So for me, school is a better place to be.

    So I spoke.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Half en half...:|

    Als ik zo al deze reacties bekijk, dan vind ik dat iedereen wel gelijk heeft. (cool)

    E zomer valantie duurt lang genoeg, de laatste twee weken verveel ik me meestal een beetje:8

    Maar over het jaar vind ik dat indrrdaad wel wat meer weekend zou mogen zijn!!!!:P

    Ik ben het eens en ook weer niet eens :P

    Coole stelling!!!! Echt eentje om over te denken!!!! (K)

    Eens


    Bowties are cool

    De zomervakantie mag best langer... en de andere vakanties ook wel! ^^


    All I wanna be is somebody to you.

    Oneens, ik ben een belgje, en het hangt van de luie af of het te lang is. Ik heb elke week van maandag tot vrijdag gewerkt (om half 6 opstaan). Daarom heb ik veel dingen gemist zoals de solden, Gentse feesten en dat was kut. Natuurlijk mijn bankrekening was goed gevult voor augustus :) Dus heb maar maandje gehad, zoals velen zouden moeten doen, maandje werken en maandje vakantie....

    nee, iedereen kijkt juist altijd uit naar de zomervakantie omdat het lang is en als je het versprijd is het niet meer leuk.


    @niallfeather op twitter follow.

    oneens ik vind dat we wel zes/zeven weken verdient hebben want we leren zo veel


    je kan mij brenken maar niet mijn vrienden

    Oneens.. Ik vind de zomervakantie kort genoeg :$ en over die andere vakanties die kunnen ze best verlengen :D


    ~

    Oneens. Ik vind het fijner om één lange vakantie te hebben waarin je helemaal kunt onspannen dan allerlei tussenstops door het hele jaar heen.

    Zwierink schreef:
    nee, iedereen kijkt juist altijd uit naar de zomervakantie omdat het lang is en als je het versprijd is het niet meer leuk.


    Waarom praat je ook voor andere? 'iedereen' Er zijn ook nog mensen die er helemaal niet naar uit kijken hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scandal schreef:
    Oneens. Ik weet niet hoe het bij de Nederlandertjes zit, maar bij de Belgen is het zo vaak dat de zomervakantie dient als 'blok' voor de herexamens die in augustus zijn. (Tenminste voor degenen die verder studeren na hun 6e middelbaar.) Je hebt je tijd dik nodig want de hele maand juli moet je leren. Wat eigenlijk wel tegenvalt omdat je daarvoor net 4 weken geleerd hebt en examens hebt moeten maken.

    Dus jah, als echte student is het makkelijker als de zomervakanite zo lang duurt als nu, 2 maanden.

    Persoonlijk zou ik nog graag extra zomer hebben, maar dat zal niet gebeuren. >.<
    Je neemt me de woorden uit de mond. Ik ben echt dankbaar dat je als student de maand september nog hebt, want die herexamens zijn echt moordend en al zeker als je nog een maand gaat werken. Je vakantie is zo meteen voorbij. Inkorten hoeft voor mij dus zeker niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?