• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dus wat voor stijl laat je haar dan dansen??? En moet nog even kijken, en Jaimz reageer zo met Josh, maar snap de film niet helemaal, whahahaha. Maar kijk nog wel...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat meisje? Modern. Maar misschien ook Ballet. Dat zou wel helpen met de onzekerheid :Y)
    Wat is er leuker in het rpg?

    Haha, dat je de film niet snapt maakt niet uit :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Modern en ballet, je mag toch maar 1 stijl......]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja.. Dat bedoelde ik ook niet ;)
    Ik bedoelde modern of ballet XD
    Alleen wat is er leuker?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Modern! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oehh, dan komt ze bij Josh. :) en ik ben mijn laptop aan het opstarten dus reageer zo...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Bij modern zijn de richtlijnen van de dans wat vrijer, bij ballet wat strenger. En ze is heel onzeker.. Dus.. Ja, oké, het wordt modern :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wat voor danstijl zou ik mijn jongen bij zetten....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hmmm.. Je zóú hem bij ballet kunnen zetten, aangezien er dan overal 2 of meer jongens zijn. Maar je kan hem ook ergens anders neerzetten voor het leuke effect met dat meisje :P Bij hiphop/streetdance moet het namelijk allemaal wat losser, en mijn meisje is heel erg van het strakke en nette doordat ze zo perfectionistisch is :Y) Dus dat kan ook leuk worden :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Weer probeert Josh de deur te openen en ik kijk angstig toe of het hem lukt. De deur geeft echter geen centimeter mee. Josh kijkt me weer aan en ik kijk met bange ogen terug terwijl ik tril. Hij slaat zijn armen weer om me heen en geheel onverwachts kust hij me. Ik kus hem terug en denk even alleen aan Josh. Maar de angst komt al snel terug en onder het kussen tril ik nog steeds. Het helpt wel iets, maar nog niet veel. De kus voelt anders. Maar ik weet niet of het door mij komt, door de angst, of doordat de kus ook daadwerkelijk anders is.


    Joshua Gayle

    Ik kijk haar dan weer aan en bijt op mijn lip, het leek niet te helpen en ze stond nog steeds te trillen in mijn armen. 'Ik kan niks anders doen dan je proberen af te leiden.' zeg ik dan zacht en bijt op mijn lip en trek haar weer tegen me aan geen idee wat te doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    "Siempre he vivido en España. Hermoso país, sólo los tugurios donde vivían eran menos ..." zei ik in het Spaans terug.


    Charlynn Cassidy williams

    Ik glimlach als hij ook Spaans spreekt, maar mijn gezicht betrekt al snel als ik hoor wat hij zegt. Ik knik even, maar kan me er eigenlijk bijna niks van voorstellen, ik ben opgegroeid in een rijke beurt, rijke ouders, eigenlijk had ik alles wel wat je je kan wensen, maar vaak was ik er niet eens tevreden mee, ik was nooit blij met wat ik had en wilde alleen maar meer en meer, maar het lijkt me vreselijk om daar te wonen of zoiets gezien te hebben. Ik sla mijn ogen even neer en kijk hem dan weer aan. 'Lo siento.(Wat erg voor je.)' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb ermee leren leven."
    Met het gevecht dat het iedere dag was om te overleven, met de spot en minachting...
    "Maar goed... wat is je lievelinsdans? Quickstep, tango,...?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik laat mijn handen langzaam in zijn haar glijden, om er met mijn vingers doorheen te gaan.
    Het gaat misschien allemaal langzaam, maar ik deed het op mijn manier. Snel kon ik niet aan, dus ging het traag.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 16:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {En Aireal is nog steeds vrij ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ah jah! Hooooi!}


    “To live will be an awfully big adventure.”