• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    [Mijne zit al alleen op haar bed...]

    {Maar je hebt nog niet gedaan met je Frans... toch?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer IIlumination --> TeamIsaac]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [:Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O ja. Bedankt voor de herinnering Femke:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [:Y)]
    [Wat is er (wbw)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Josh gaat sneller en zijn handen glijden over mijn lichaam. Dan drukt hij zijn lippen in mijn nek en ik bijt op mijn lip om het kreunen tegen te gaan, en dat mislukt hopeloos. Wanneer hij hees kreunend in mijn oor zegt dat ik geweldig ben smelt ik echt helemaal voor hem. Op dit soort momenten heb ik mezelf niet meer in de hand en zou ik alles opvolgen wat Josh zou vragen. 'Jij ook,' kreun ik ietwat hard. Mijn handen strelen zijn rug. Het duurt niet lang meer tot ik mijn hoogtepunt heb.


    Joshua Gayle

    Ik grijns en begin weer kusjes te drukken in haar nek en ga nog iets sneller en heb bijna mijn hoogtepunt bereikt enkreun luid en druk dan mijn lippen weer op de haren om onze kreunen te sporen. Als ik dan zeen tempo heb bereikt dat ik bijna niet sneller kan merk ik dat ik aan mijn oogtepunt kom en kreun tegen Leslies lippen aan en blijf nog even heel langzaam doorstoten tot dat Leslie ook haar hoogtrepunt bereikt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    TeamIsaac schreef:
    (...)[Wat is er (wbw)


    [Niet persé naar jou, Deemz moest lachen om mijn reactie en Fem vond me subtiel XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    "Dat is inderdaad fijn." glimlachte ik. "En waarom niet meteen Mario. Daar heb ik eigenlijk 2 redenen voor. 1 zal je misschien nog ontdekken als je me wat beter leert kennen en de ander is simpel. Ik vind Alex gewoon beter klinken." glimlachte ik gewoon.
    "Waar woon...de je?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Even opende ze zachtjes haar ogen, zoekend naar Julio zijn gezicht. Hopend dat, het liggen in zijn armen geen droom was. Een klein en slaperig glimlachje verscheen op haar lippen toen ze zijn vertrouwde bruine ogen zag, waarna ze wist dat ze weer rustig verder kon slapen. Veilig in zijn armen. Zachtjes sloot ze haar ogen, haar tanden zettend in haar onderlip terwijl een klein geluidje ontsnapte uit haar mond. Onmiddelijk steeg het bloed naar haar wangen, kleurden de porseleinen kleur van haar huid rood terwijl ze haar ogen weer openden en een klein verlegen glimlachje op haar lippen speelden. Het was nu officieel, dat de huid van haar nek niet bestand was tegen de kriebels die zijn lippen uit oefenden. Uit verlegenheid verborg Eleadora haar hoofd in het kuiltje van zijn hals, niet willend dat hij zag hoe ze bloosden, hoe verlegen ze was. Kleine kriebels tintelend en sprongen overal door haar gehele lijf terwijl ze zachtjes met haar vingertoppen over de huid van zijn schouderbladeren streelden. Zó dichtbij, op het dansen na, was ze nog nooit bij hem geweest. Nog bij geen enkele jongen. Haar eerste kus, daarnet boven op het dak van de shuur te danken aan Julio. Zachtjes streelde ze met haar vingertoppen omhoog, kietelden de huid an zijn hals waarna ze haar hand op zijn wang plaatsten. Strelend met haar duim, haar hoofd terug leggend in het stro, toekijkend in zijn warme bruine ogen. Ogen die haar lieten voelen dat ze veilig was, dat ze wel degelijk een thuis en een toekomst had. Een toekomst met hem samen, althans dat was wat ze wou. Zachtjes beet ze in haar onderlip, drukte haar lippen zachtjes tegen de zijne terwijl ze haar armen in zijn nek plaatsten zachtjes strelend door zijn haar.


    Julio Martinéz
    Als Eleadora even naar me opkijkt glimlach ik naar haar. Ze kijkt nog heel verdwaasd, waarna ze tevredengesteld lijkt te zijn en haar hoofd opnieuw tegen mijn borst aan nestelt. Nog steeds glimlachend laat ik mijn gedachten wat meer gaan en leg mijn hoofd iets steviger tegen de hare aan. Als Eleadora haar lippen na een tijdje weer zacht op de mijne drukt reageer ik onmiddelijk. Mijn tastzintuigjes door mijn hele lichaam staan op scherp door alle prikkels die ze uitstraalt, en leiden warme gevoelens van Eleadoras lichaam naar de mijne terwijl we elkaar alleen maar aanraken. Nouja, alleen maar.. Het is natuurlijk heel speciaal. Op deze manier. Met dansen.. Nouja, dat is toch iets anders als dit. Heel iets anders. Net zoals ik in dans precies lijk te weten wat ik moet doen, me laat leiden door mijn gevoel, doe ik dat nu ook. Een soort van. Mijn gevoelens zijn nog heel bescheiden, maar ook weer heel groot naar mijn idee.. Mijn mond leidt, net zoals bij dans, en Eleadora volgt, zo zacht, zo heerlijk.. Mijn handen liggen bij haar heuplijn, zacht strelend, en mijn ogen zijn gesloten om mijn tastzintuigjes de kans te geven alles te voelen.. Ja, ik wil hier nog lang niet mee stoppen. Ik hou van haar. En dit is niet alleen maar lust.


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik laat mijn handen langzaam mijn handen in zijn haar glijden, om er met mijn vingers doorheen te gaan.
    Het gaat misschien allemaal langzaam, maar ik deed het op mijn manier. Snel kon ik niet aan, dus ging het traag.

    {Ok... ik zal wel zien wie er eerst is. haha, wedstrijdje, wie het eerst klaar is, daar wordt Aireal heen gestuurd ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Niet persé naar jou, Deemz moest lachen om mijn reactie en Fem vond me subtiel XD]
    [Azo
    Btw Deem jij begint ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Omg, DOORNEUKEN xD Subtiel Jaims, subtiel -,-'
    Ik ga weer.. Byeeeee!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Josh komt klaar en hij blijft nog even doorstoten en ik kom ook dan klaar. Het boeit me niet zoveel dat hij geen condoom heeft gebruikt, ik ben namelijk toch nog niet in mijn ovulatie periode. Ik hijg dan zachtjes na, ik heb echt geen kracht meer en ik glimlach dan. 'Dat was geweldig,' zeg ik. En ik druk nog een kus op zijn lippen. En kijk hem dan aan. Mijn ademhaling wordt al iets rustiger en dan bedenk ik me dat we in een redelijk kleine kast zijn. Nu we niet meer bezig zijn dringen dat soort dingen weer tot me door. Ik word gelijk zenuwachtig. Ik merk dat ik, als ik niets doe voor de rest, kan steunen op mijn voeten. Mijn enkels zijn er niet zo erg aan toe als mijn polsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'ik weet niet waarom ik er aan dacht.' ik glimlach even. 'gewoon een gedachte.' Ik trek mijn broek aan en kijk weer Naomi. 'zonder jouw had ik het hier nooit uitgehouden,' zucht ik en sla mijn armen om haar middel. Ik kijk haar aan in haar mooie ogen en glimlach. 'maar bedanr voor ie vertrouwen.'


    Naomi Micheal

    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Je had het denk ik zeker wel gered zonder mij, maar ik voel me gevleid.' zeg ik dan en bloos licht. 'En je kan me altijd vertrouwen.' zeg ik dan en glimlach lief en druk een kort kusje op zijn lippen kijk hem dan weer blij aan. 'Zullen we terug gaan, of weet jij nog iets ander?' vraag ik dan grijnzend en druk nog een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer aan in zijn mooie ogen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [Omg, DOORNEUKEN xD Subtiel Jaims, subtiel -,-'
    Ik ga weer.. Byeeeee!]


    [Je kent me toch Nowwi :Y) :P baaayyyyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.