• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    [Mensen willen jullie even reageren op de vraag van Soubi? Dat is wel zo netjes weet je. Jij zou daarop ook antwoord willen.
    Ashley en Katelynn zijn beide op een niet nader genoemde etage, dus ons kom je niet tegen ;p]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Nana en Isa zijn bij de bar, maar die gaan zo weg.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ah, oké. Dank je ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze deed haar armen om me heen en legde haar hoofd zachtjes op mijn schouder. "D-dank u voor uw.. eerlijkheid, Katelynn", zei ze netjes, maar verdrietig. "Ik moet h-het hierdoor niet laten b-beïnvloeden." Ze slikte eventjes waarna ze de tranen op haar gezicht wegveegde. Ik streelde rustig door en maakte kalmerende geluidjes. "Ik moet er wel bij zeggen dat hij ook vaak oudere mannen op zijn kamer heeft, maar die zijn altijd in pak en met een aktetas, dus dat zal waarschijnlijk voor zijn werk zijn." Hopelijk kon ik haar zo nog een beetje helpen en troosten, want veel meer wist ik ook niet. Ik was niet erg goed in deze situatie's, wat de stemmen in mijn hoofd alleen maar leuk vonden. Ze lachten me uit, maar ik negeerde ze. Ik had geen tijd en geen zin om naar ze te luisteren.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Yuri is in zijn kamer.]


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Lopen, lopen en nog eens lopen. Ik wist niet hoe ik het voor elkaar had gekregen, maar de route die ik als eerste had gekozen liep naar buiten. Ik had mijn wenkbrauw opgetrokken en maakte rechtsomkeer weer terug naar binnen. Een trap.. of een lift. Volgens mij was het handig als ik daar eerst achter aan ging. Veel mensen zag ik nog niet. Misschien waren ze allemaal weggejaagd door die vrouw van net. Ik zag haar nu al voor me met duivels oren en een lelijke heksen gezicht. Ik begon te lachen en had eindelijk een lift gevonden. Met de lift ging ik naar mijn etage. Daar liep ik door de gangen heen op zoek naar mijn nummer. Om het wat leuker voor mijzelf begon ik een liedje te neuriën.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Andrew Ian Paker

    'Bedankt,' fluisterd hij zacht maar toch hoorbaar.'Maar hoe kom je hier precies aan?' Ik kijk naar hem terwijl hij de ketting in zijn zak stopt. 'Hij was een van mijn beste soldaten. Ik was zijn commendant, daarom heb ik die ketting ook gekregen.' Leg ik uit. 'Het spijt me heel erg van je broer. Hij was een goeie militair maar ook een van mijn beste vrienden.' Zucht ik.

    Ashley Jasmine Moore.
    Zij streelde rustig door en maakte ondertussen kalmerende geluidjes die deels bij mij hielpen. Aan de ene kant zou ik nu gewoon naar kamer 204 willen gaan om de waarheid uit hem te trekken en te schelden. Al leek me het nu het handigst daar nog even mee te wachten… “Ik moet er wel bij zeggen dat hij ook vaak oudere mannen op zijn kamer heeft, maar die zijn altijd in pak en met een aktetas, dus dat zal waarschijnlijk voor zijn werk zijn.” Ik snikte zachtjes, maar knikte vervolgens – niet in staat om zonder te stamelen woorden uit te spreken. Onbewust hadden mijn vingers haar shirt omklemd, waarna ik mezelf dwong weer rustig en kalm te handelen. Hierna liet ik haar voorzichtig los en streelde kort, zonder erover na te denken, enkele lokken haar uit haar gezicht dat ervoor waren gekomen. “Laten we maar verder gaan met de rondleiding, ik zal het hier later met Yuri over hebben.” De enkele tranen die door waren gedrongen, had ik al weggeveegd en ik keek Katelynn met een zacht glimlachje aan, terwijl mijn armen naast me hingen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze snikte zachtjes, maar knikte vervolgens. Ze had haar vingers om mijn shirt geklemd. 'Hopelijk kwomt er geen make-up op mijn mooie jack.' dacht ik bij mezelf, waarna ik de gedachte verwerp. Ze liet me voorzichtig los en streelde een paar lokken uit mijn gezicht. Ik glimlachte lief naar haar. "Laten we maar verder gaan met de rondleiding, ik zal het hier later met Yuri over hebben." stelde ze voor en ik knikte. Ze keek naar me een glimlachte zachtjes. Ik keek om me heen en sloeg toen rechts af naar de vergaderzaal. Ik deed de open en liet haar voor. Daarna ging ik ook naar binnen en sloot de deur achter ons. "Dit is een van onze vergaderzalen. Zoals u ziet is het van alle gemakken voorzien. Beamer, koffiemachine, waterkoker voor als iemand thee wil, lekker zittende stoelen en een grote ronde tafel zodat iedereen elkaar kan zien." vertelde ik, lichtelijk trots. Ik keek nog wat langer naar de tafel en bedacht me hoe het zou zijn om daarop seks te hebben.

    [(cat)]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 17:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Even vraagje, welk persoontje mag ik morgen lastig vallen? ;d
    Wil nu/straks ook wel, maar heb zo verjaardag dus ehm.. Ja]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Uuhm, mijne wel als ik klaar ben met Ashley, maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren. Zeker als ze seks zouden gaan hebben daar (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Haha, ok ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (CyberLord, O god, wat heb je bedacht voor hun? (cat) -gaat lezen-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nothing yet ;D Een vrouw spelen is grappig.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (-Gelezen- Nu heb je erom gevraagd. (cat))


    Quiet the mind, and the soul will speak.