• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik kon nu even niks antwoorden en werd nu echt opgewonden door haar. Doordat ze mijn kruis streelde, begon mijn geslachtsdeel een klein beetje te groeien. Ik zag haar daarna verleidelijk voor mijn neus weglopen waardoor ik het helemaal niet meer had. Ik kon haar gewoon echt niet weerstaan, ze was zo bloedmooi en lekker. Meteen stond ik op en liep ik snel achter haar aan. Ik zag haar in een leeg lokaal, waar ik meteen naar binnen ging en de deur op slot draaide. Ze had me nu echt opgewonden gekregen en ik wikde haar gewoon. Ik verlangde nu gewoon zo hevig naar haar. Ik liep naar haar toe en drukte haar tegen me aan. Verlangend kuste ik haar hartstochtelijk op haar lippen en liet ik mijn handen onder haar shirt gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jake
    Ik glimlach en sla mijn arm om haar heen terwijl ik mijn hoofd op de hare legt. Eigenlijk vroeg ik me af waar mijn broer was. Niet dat ik er zo naar uitkeek om hem te zien maar nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik had nu een super idee bedacht om Kurt terug te krijgen. Ik liep snel de auditorium in. Ik ging Kurt versteld laten staan, ik had een paar mensen opgetrommeld en had uitgelegd wat de bedoeling was en waarom ik het wilde. Ze waren enthausiast over en gingen mij helpen. Ik had gelijk de sleutels van de zaal ontvangen en deed één deur dicht en de andere daar kon Kurt naar binnen gaan. Ik had rozenblaadjes gehaald met een paar andere en we gingen overal strooien waar het maar kon. Ik strooide ook op de pad waar Kurt zou gaan lopen en leidde die naar het podium. De andere hadden zich klaar gemaakt op het muziek wat ik voor Kurt zou zingen. We hadden ook een decor nagebouwd uit bomen. We hadden het allemaal geplaats dat het net een bos leek. Aangezien Kurt en ik ons plekje was en ik had een picknickmand en laken neergelegd. Iemand had ook dingen gekocht in de kantine die hij in de mand had gedaan. Alles was echt gereed en de lichte waren gedemt en overal lag ook kaarsjes om de sfeer mooier te maken. Met een lichte spanning pakte ik mijn mobiel en smste ik naar Kurt. 'Kom naar het auditorium' sms ik alleen naar Kurt en hoopte dat hij kwam. Ik regelde nog snel wat dingen en alles stond klaar en ik wachtte met spanning op Kurt.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreunde zachtjes door zijn handen die in mijn shirtje gingen. Ik zoende hem harsttochtelijk terug en woelde door zijn haren. Ik sprong tegen hem op, waarnaar ik gelijk me stevig om zijn hals klemde en mijn benen om zijn middel. 'Neem me' zeg ik opgewonden tegen Finn en kijk hem ontdeugend aan. Hij was zo sterk en gespierd. Ik wou hem alleen maar en hoopte dat ik daarna nog zijn handen kon voelen op mijn lichaam en dat ik de beelden kon wegvagen en hem alleen zag. Ik begon ook langzamerhand opgewonden te worden en in mijn onderbuik voelde ik een lichte kriebel. Ik hield hem dicht tegen mij aan en plaats mijn lippen teder in zijn nek en begon daar kusjes te geven.


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannah

    Ik lach onbewust en speel wat met zijn shirt.
    'Dus..'


    El Diablo.

    Jake
    "dus" herhaal ik grijnzend terwijl ze met mijn shirt speelt.
    "anders kan ik hem ook uittrekken" lach ik en ineens ontstaat een plan.
    "lieffie I have an Idea" snel fluister ik naar haarm ijn idee.
    "mijn buikje is strak dus als jij Kurt telkens irriteert ga ik zonder shirt rondlopen en dan laat ik Blaine naar mij kijken door hem te roepen terwijl Kurt dat net doorheeft en dan weer knipogen" lachend kijk ik haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik droogde mijn gezicht weer helemaal af en streek mijn haren weer perfect in model. Een scherp geluidje van mijn mobiel verbrak mijn gedachten. Ik zuchtte, het was vast Bella of misschien zelfs Rachel. Ik opende het sms'je en las het sms'je. Ik moest naar het auditorium komen van Blaine en ik vroeg me af waarom. Zou hij mijn briefje gelezen hebben? Ik voelde een zenuwachtig gevoel naar boven komen, waardoor ik een beetje misselijk begon te worden. Met snelle passen liep ik naar het auditorium. Toen ik binnen kwam zag ik meteen rozenblaadjes liggen op de grond. Verbaasd keek ik nu rond en nam ik de ruimte in me op. Het licht was gedempt en er stonden ook kaarsjes wat het een onwijs romantisch effect gaf. Het decor was nagebouwd als een bos en het zag er prachtig en romantisch uit. Mijn hart begon nu sneller te slaan, ik keek nu naar Blaine en eindelijk sierde er eens een gemeende glimlach rond mijn lippen. Ik liep naar het podium toe en ik zag dat er een laken lag met een picknickmand. Mijn ogen straalden nu gelukkig en ik keek weer naar Blaine. 'Blaine,' bracht ik moeizaam uit. 'Dit is echt prachtig.' zei ik ontroerd. Voor het eerst na meer dan twee maanden voelde ik me eens oprecht gelukkig.

    Finn Hudson

    Ik legde haar voorzichtig op een brede tafel waarna ik half op haar ging liggen en nog genoot van haar kusjes in mijn nek. Mijn geslachtsdeel werd nu echt stijf en ik genoot van haar. Verlangend zocht ik naar de rits van haar jurkje en opende ik het een stukje. Maar ineens herinnerde ik me, dat ze ook misbruikt was en even vroeg ik me af of ze dit wel aan kon. Bezorgdheid ging er door me heen en bezorgd keek ik haar aan. 'Weet je echt zeker dat je dit wilt?' vroeg ik aan haar, ik wilde echt niks doen waar zij zich niet goed bij voelde.

    Logan Hudson

    'Waarover?' vroeg ik verbaasd, ik vroeg me af waarom die leraar met haar wilde praten. Ondertussen werd het Glee lokaal steeds maar leger merkte ik op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ete

    Rachell
    "over" ik dacht even na, hij wist neit dat ik zelfmoord wou plegen.
    "naja over gister en alles. Een paar docenten maakte zich schijnbaar zorgenn" leg ik zacht uit. IK schuif mijn stoel dicht tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 17:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Jake
    "dus" herhaal ik grijnzend terwijl ze met mijn shirt speelt.
    "anders kan ik hem ook uittrekken" lach ik en ineens ontstaat een plan.
    "lieffie I have an Idea" snel fluister ik naar haarm ijn idee.
    "mijn buikje is strak dus als jij Kurt telkens irriteert ga ik zonder shirt rondlopen en dan laat ik Blaine naar mij kijken door hem te roepen terwijl Kurt dat net doorheeft en dan weer knipogen" lachend kijk ik haar aan.


    Savannah

    Ik lach en streel over zijn kaaklijn.
    'Wat een perfect.. Idee' grijns ik..


    El Diablo.

    Jake
    Lachend kijk ik haar aan "je wilt men sixpack zien" lachend trek ik mijn shirt over mijn hoofd en kijk haar aan voor haar reactie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zag dat Kurt binnen kwam en zag hem rond kijken, waardoor ik zwak glimlachte. Hij liep naar me toe en ik zag dat hij ontroerd was. Ik hoorde wat hij zei en glimlachte lief. Ik knikte naar de muziekmensen dat ze kunnen spelen en ik kijk weer naar Kurt. 'Dit is voor jou, Kurt' zeg ik en begon te zingen. Ik keek alleen maar naar Kurt en glimlachte lief. Uiteindelijk nadert het liedje en ik spring behendig van het podium af en liep naar hem toe. ik was klaar met zingen en sloeg mijn armen om zijn middel heen en trek hem tegen me aan en zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen. 'Het spijt me, Kurt' zeg ik zachtjes en kijk hem met tranen in mijn ogen aan. 'Ik hou zoveel van je en jij bent echt mijn ware liefde, nu zie ik alles helder. Ik wil alleen maar jou en niemand meer. Je briefje heeft ook een klein deeltje meegeholpen' zeg ik gemeend en verliefd en zoen hem weer. Ik hield zoveel van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Opeens stopte hij met waar hij mee bezig was en kijkt mijn bezorgd aan. Ik hoorde wat hij zei en zuchtte zachtjes. Wou ik dit wel echt? Nog steeds kwamen er elke nacht beelden in mijn dromen van verkrachting, maar ik wou ze weg hebben. Misschien door Finn's hulp kan ik mijn beelden wegduwen en het verhelpen. 'Ik weet het zeker' zeg ik gemeend, maar ergens klonk het ook twijfelend. 'Ik wil dat mijn beelden weggaan van hun en misschien gaan ze weg door jou. En ik wil jouw handen op mijn lichaam voelen in plaats van hun en jij kan mij helpen hierdoor' zeg ik zachtjes en voelde dat er tranen in mijn ogen kwamen. 'Je moet het alleen rustig aan doen en zachtjes, want..' zeg ik zachtjes en kon mijn zin niet afmaken. Finn wist heus wel, dat door de verkrachting misschien het pijn kon doen, als hij ging stoten. Ik voelde me ellendig en hopeloos dat ik niets goed kon doen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannah

    Ik grinnik, 'ook dat' grijns ik.
    Ik kijk naar zijn sixpack en bijt even op mijn lip, 'niet slecht' zeg ik grijnzend..


    El Diablo.

    Jake
    IK schiet even in de lach "en dna gitaartje erbij." lachend pakte ik een gitaar en pingelde even wat erop.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik, en neurie zachtjes One Thing.
    Ik heb nog nooit gezongen voor anderen, echt nog nooit...


    El Diablo.

    [Wie kijkt het 1D concert op Mtv? :3 ]


    El Diablo.

    [owja fck das nu kun je dat op comp. kijken??? ik ga ff snel douche

    Jake
    "kom ik zing met je mee" zeg ik zacht. iK trek haar omhoog en begin met het deuntje en wacht tot ze start.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan