• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grijns breed.
    'Als hij een solo wil, kan hij het vergeten' lach ik..

    Jayson

    Ik zucht, 'je wou bijna van een afgrond springen, sluit jezelf op in de wc' som ik op..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik bijt even op mijn lip "ik ehm, heb moeilijke periode's achter de rug" ik voel mijn tranen branden maar ik wou absoluut niet gaan huilen. De voorige keer had ik me al voor schud gezegd.

    Jake
    Lachend sta ik op en pak een gitaar en begin te zingen. Ik houd mijn blik alleen op Savan gericht.

    [ik ga dansen en reageer vanaaf nog even]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest lachen om Finn en knikte. 'Ik heb er weer zin in, ik vind school altijd heel erg leuk. En ik heb zin om Emma weer te zien' zeg ik glimlachend en stapte in zijn auto. Hij reed naar school en ik legde mijn hand op zijn been. 'Als je wilt kan ik helpen met je schoolwerk' stel ik lief voor. 'Ik ben heel goed in studeren' zeg ik lachend en kijk even vooruit. Na een tijdje kwamen we aan bij school en stapten we uit. Ik pakte gelijk Finn's hand vast en we liepen de school in.

    Blaine Anderson:

    Ik zag dat Kurt binnen liep in het glee lokaal en ik keek weer weg. Ik zag in mijn ooghoeken dat hij ver weg ging zitten van mij en ik zuchtte zachtjes. Ik sloot even mijn ogen om alles in controlle te houden. Ik ging hier niet zitten huilen. Neutraal keek ik door de klas en zag nog twee mensen zitten, blijkbaar waren ze nieuw. En logan zat er ook, voor de rest niemand. Die twee nieuwe zaten een beetje te praten, maar voor de rest was het doodstil. Ik deed mijn haar weer in model en mijn strikje deed ik weer goed en keek voor me uit. Ik zou niet meer aan Kurt denken en aan mijn school richten. Ik had geen zin meer in drama en we konden beter even van elkaar gescheiden zijn. Wat ik allemaal zei tegen Jordan, meende ik natuurlijk niet en ik had echt spijt. Maar als ik nu tegen Kurt zei dat het me spijt, zou hij me toch niet terug nemen. Hij zou alleen maar zeggen, dat ik altijd spijt heb en dat ik het niet meende en niet wist wat het betekende. Het deed pijn, het deed echt pijn om al zijn woorden elke keer te moeten horen in mijn hoofd. Opeens staat de nieuwe jongen op en pakte een gitaar en begon te zingen. Hij had een goede stem en ik luisterde aandachtig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannah

    ik glimlach naar Jake en houd mijn blik alleen gericht op hem.
    Ik zucht.. Hij is zo lief..

    Jayson

    Ik kijk haar aan.
    'Je kan het vertellen als je wil'


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Ik heb een hekel aan school en aan leren, maar als je me wilt helpen, graag.' glimlachte ik, waarna we naar binnen liepen. 'We gaan zeker eerst naar Glee?' vroeg ik aan haar. Ze zat ook in de Glee club, en daar was ik echt heel erg blij mee. Zonder nog op antwoord te wachten trok ik haar mee naar het muziek lokaal. Ik kon niet wachten om iedereen weer te zien. Ik zag ineens twee nieuwe mensen zitten. Leuk, nieuwe mensen! Een jongen was net klaar met zingen, en ergens vond ik het wel jammer dat ik het gemist had. Verder zag ik Kurt nog zitten, Logan die even wuifde naar me en Blaine. Wacht eens even, Blaine?! Hij was pas ontslagen uit het ziekenhuis en zat nu alweer op school? 'Ik ga even naar Blaine toe.' zei ik fronsend, waarna ik naast hem ging zitten en hem omhelsde. 'Hoor je niet thuis te zitten?' vroeg ik meteen bezorgd. Hij was natuurlijk mijn aller beste vriend en om hem maakte ik me zorgen.

    Kurt Hummel

    Jake stond op en begon te spelen op zijn gitaar en te zingen. Ik zuchtte, ik moest toegeven dat hij een goede stem had. Blijkbaar hadden hij en Savannah een relatie gekregen, dat kon ik zo zeggen omdat hij het zong voor haar. Typisch. Ik begon verder met krabbelen in mijn map en het kwelde me gewoon om hier te zitten. Het kwelde me om met Blaine in één ruimte te zitten. Hij nam niet eens de moeite om tegen me te praten. Zo belangrijk was ik nu voor hem. Ik voelde weer tranen ontstaan in mijn ogen, maar probeerde me in te houden. Ik wilde gewoon niet huilen, maar het ging gewoon bijna niet. Ik merkte niet eens dat Finn en Bella binnenkwamen en bleef door krabbelen in mijn map.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    alex grey
    veel te laat kom ik het lokaal binnen
    inmiddels heb ik al gezien dat die nieuwe jongen en meisje niet mis zijn en dat mag ik
    ik loop naar ze toe en ga naast het meisje (savannah) zitten
    'ik ben alex, leuk je te ontmoeten' zeg ik waarna ik kurt met een dodelijke blik aankijk
    ik was nog steeds boos op hem.


    Music is my life

    Savannah

    'Savannah' zeg ik glimlachend.
    Ik wiebel wat met mijn benen en kijk weer naar Jake..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Finn en ik liepen meteen rechtstreeks naar het muzieklokaal en eenmaal binnen. Zag ik nieuwe mensen zitten en Kurt en Blaine. Verbaast keek ik eerst naar Blaine, hij moest thuis zitten en uitrusten. Ik hoorde wat Finn zei. 'Is goed' zeg ik nog net voordat Finn naar Blaine liep. Zelf liep ik snel naar Kurt en omhelsde hem. Ik haal de map af van zijn schoot en ging zelf op zijn schoot zitten en knuffelde hem. Kurt zou ook nu wel denken, waarom ik hier deed. Ik keek op zijn schrift wat hij gekrabbeld heeft en zag dat hij Blaine's naam helemaal voluit geschreven heeft en met hartjes getekend heeft. Ik keek verdrietig naar Kurt en gaf hem een kus op zijn wang. Vervolgens zag ik een jongen binnen komen en keek dodelijk naar Kurt en ik fronsde. Niemand kwam aan Kurt.

    Blaine Anderson:

    Ik zag nadat de nieuwe jongen klaar was met zingen, dat Finn en Bella de lokaal binnen liepen. Finn keek eerst de rest aan en daarna zag hij mij zitten en ik zag hem fronsen. Hij liep naar me toe en ging naast me zitten en omhelsde me. Ik omhelsde hem terug en hoorde wat hij zei. Ik zuchtte zachtjes en glimlachte zwak. 'Mijn vader wou dat ik thuis bleef en het moest van het ziekenhuis, alleen dan voel ik me nog rotter en dan verveel ik me snel' zeg ik eerlijk en kijk hem aan. 'Dan denk ik meer aan Kurt en huil ik alleen maar' zeg ik wat zachter tegen hem. Finn wist dat als ik alleen was, dat ik mezelf in huil sliep en dat ik me ellendig voel tegenover Kurt. 'Ik wil gewoon naar school en me concentreren op school en goede cijfers halen' zeg ik gemeend en zucht zachtjes. Ik zag dat Alex binnen kwam en naast het nieuwe meisje ging zitten en hij keek boos naar Kurt. Ik maakte me zorgen en als hij wat zou doen, dan sprong ik er wel tussen. Niemand kwam aan Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannah

    Ik kijk even naar een jongen aan de andere kant van het lokaal, en grijnzend krijg ik een idee. Ik wist gewoon dat die Kurt nog verliefd op hem was, en ik kan het gewoon niet laten. Ik wacht tot ik oogcontact heb met die jongen en knipoog dan flirty..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik zuchtte en begreep het ergens ook wel. Hij deed het gewoon van de afleiding en je cijfers opkrikken kon nooit kwaad. 'Ik begrijp het,' zei ik, waarna ik hem meelevend aankeek en hem troostend over zijn rug wreef. Daarna stopte ik daarmee en zag ik iemand binnenkomen, het was Alex. Wantrouwend hield ik hem even in de gaten en zag ik hoe hij naar Kurt keek. Ik balde mijn handen even tot vuisten, niemand kwam aan Kurt of iemand anders en hij al zeker niet. Ik mocht hem absoluut niet. Mijn blik gleed uiteindelijk weer naar Blaine. 'Als er iets is, kan je altijd met me praten.' zei ik naar waarheid tegen hem.

    Kurt Hummel

    Uiteindelijk had ik Blaine's naam groot en voluit geschreven met hartjes erom heen getekend. Met waterige ogen keek ik er naar. Ineens voelde ik dat iemand me aanraakte en keek ik geschrokken op, maar gelukkig was het Bella die me omhelsde. Ze haalde de map van mijn schoot af en nam zelf plaats op mijn schoot. Ze keek verdrietig naar mijn en gaf me een kus op mijn wang. Er vormde weer een zwakke glimlach rond mijn lippen en nu sloeg ik ook mijn armen om haar heen. Ineens kwam Alex binnen en ging hij naast Savannah zitten. Hij keek me aan met een dodelijke blik, waardoor ik begon te huiveren. Ik keek snel de andere kant op en zei er niets over. Fijn, nu had ik nog meer 'fans'. Hij was echt nog steeds boos omdat ik hem had afgewezen. Hij had toen bijna mijn keel dichtgeknepen en me bijna vermoord. Ik was nog als de dood voor hem. Ik keek uiteindelijk weer naar Bella. 'Waarom ben jij zo eigenwijs?' vroeg ik met een schorre en zachte stem aan haar. 'Je had thuis moeten blijven, je moet rusten.' zei ik bezorgd. Ik keek weer zuchtend naar Savannah en zag ineens dat ze flirterig knipoogde naar Blaine. Meteen voelde ik weer een pijnlijke steek in mijn hart en hield ik haar goed in de gaten. Ik kon er absoluut niet tegen, als er iemand flirtte tegen Blaine. Dan werd ik zo jaloers en achterdochtig. En nu was het helemaal erg, omdat hij dat allemaal gezegd had tegen me.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    alex

    ik merk nu hoe een paar mensen me aan kijken, ik grijns en loop naar het meisje en kurt toe
    ´zeg lady. ik heb het gehoord over je auto.´ grijns ik..
    ik had gehoord wat die twee nieuwen hebben gedaan en ik vond het gneiaal


    Music is my life

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik keek Kurt pruilend aan en gaf hem weer een kus. 'Nouhou, ik ben niet eigenwijs. Ik wil gewoon weer naar school' zeg ik lief en glimlach zwak. 'Trouwens ik wil er voor jou zijn en je beschermen. Je bent nu niet alleen en niemand komt aan je. Ik ben bij je' zeg ik glimlachend en gemeend en hou hem dicht tegen mij aan. 'Trouwens je ziet niet eens wat ik aan heb' zeg ik lachend en wijs naar mijn jurkje, die we samen hadden gekocht. 'We moeten toch nog een keer schoenen kopen' zeg ik enthausiast en zie opeens zijn blik anders worden. Ik keek naar het meisje en zag wat ze deed tegen Blaine. 'Je weet diep in je hart dat Blaine nog steeds van je houd, Kurt' zeg ik zachtjes. Opeens komt een jongen naar ons toe en ik hoorde wat hij zei. Ik fronsde en kijk Kurt aan. 'Wat is er met je auto?' vraag ik aan Kurt en kijk bezorgd naar hem. Wat is er allemaal aan de hand.

    Blaine Anderson:

    'Ik weet het, Finn' zeg ik zwak glimlachend en leg een hand op zijn schouder, als teken dat ik het meende. Ik keek toevallig naar het nieuwe meisje en ze knipoogde flirterig naar me. Even was ik verbaast en fronste en ik glimlachte gewoon zwak naar haar. Ik bedoelde er niets mee hoor, ik wou nu gewoon geen drama en doe gewoon vriendelijk tegen iedereen. Ik had hier geen zin in en trouwens ik viel op jongens, meisjes vond ik toch niet leuk. Ik was gewoon homo en viel gewoon op jongens. Ik hoopte dat dit schooljaar gewoon goed ging, zonder al die drama. Ik keek weer naar Finn en glimlachte zwak. 'Ga je strakjes nog naar Football training?' vraag ik nieuwschierig en kijk hem aan. Ik hoorde wat Alex zei tegen Kurt en fronsde. Wat was er aan de hand?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:51 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    alex

    ik kijk de twee nog dreigend aan en loop dan weg
    naar mijnkluis

    |îk laat alex weggaan omdat ik zelf ook weg moet.|


    Music is my life

    (Ik moet eten, kom zo terug. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte weer naar hem, maar het was merendeels een bemoedigde glimlach. Ik wist hoe zwaar hij het had, en dat hij zich elke avond in slaap huilde als hij alleen was. Het deed me gewoon pijn, dat hij zoveel verdriet had. Maar ik kon er niks aan doen, hoe graag ik hem ook wilde helpen. 'Misschien, het ligt eraan wat Bella doet. Ik wil niet dat ze alleen is.' zei ik naar waarheid, straks kreeg ze weer een aanval en dat zou ik echt niet trekken. Ik maakt me zorgen om haar. Ik zuchtte en volgde Blaine's blik naar Kurt en Bella.

    Kurt Hummel

    Ik keek nu naar het jurkje, het was raar dat zoiets mij niet opviel. Meestal keek ik eerst naar wat de persoon aan had, en daarna naar de persoon zelf. Dit was niets voor mij. 'Dat jurkje staat je echt prachtig.' zei ik naar waarheid, met een zwakke glimlach. Mijn zwakke glimlach verdween weer van mijn gezicht toen ze dat zei, over dat ze me wilde beschermen. 'Ik wil niet dat ze jou lastig gaan vallen.' mompelde ik gemeend, ze had al te veel aan haar hoofd. Ik voelde me weer ellendig en keek naar Bella. Ik glimlachte weer zwak, maar zei niets. Hij hield gewoon niet van mij, dat was overduidelijk. Ik keek weer naar hem en zag nu hoe hij terug glimlachte naar het meisje. Nu werden mijn ogen weer waterig en keek ik zuchtend de andere kant op. Ineens kwam Alex bij ons zitten, waardoor ik mezelf angstig voelde worden. Met angst in mijn ogen, keek ik hem niet aan en hoorde ik wat hij zei. Gelukkig ging hij na een dreigende blik alweer weg. Ik hoorde wat Bella vroeg. Ik moest het nu wel vertellen, ik kon ze niet in de maling blijven nemen. Ik ging toen Finn en Bella nog sliepen altijd met de bus naar school, zodat ze niets merkten. Maar nu ze ook op school waren zouden ze erachter komen. 'Ze hebben mijn auto vernield.' zei ik pijnlijk. Ik wendde nu mijn gezicht af, ik schaamde me gewoon voor dit alles en wilde het liefste zo snel mogelijk weg hier. Ik had het gevoel alsof ik gek werd.

    [Smakelijk!]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:17 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.