• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    ik zucht even " we waren op vakantie toen mijn ex kwam." daarna vertel ik alles . Ook mijn depresieve buien en zelfmoord neigingen. Na een poosje starde ik vor me uit

    jake glimlachend g ik terugziten emdm kus dr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik glimlach en trek hem wat naar me toe.
    'Luister, ik weet dat je dit niet leuk vind, maar ik weet zeker dat het gaat lukken om die homo te breken. Ik moet alleen flirten met die dude daar, alleen moet ff weten of jij het goed vind' fluister ik in zijn oor..

    Jayson

    Ik knik, 'heftig' zeg ik.
    Ik kijk haar aan en glimlach zwakjes..


    El Diablo.

    Jake
    sip kijk ik haar aan, is er geen andere manier? Vragend kijk ik haar aan.

    Rachel
    'en mijn dochter kent me niet meer, en iederen haat me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Wat heb je liever, een fking gebroken homo of dat ik helemaal niks doe' grijns ik zacht..


    El Diablo.

    Jayson

    Ik kijk haar aan.
    'Het komt wel goed' zeg ik..


    El Diablo.

    Rachel
    ik zucht zacht. "dit blijft hopelijk tusen ons bijna niemand weet het.' snel sta ik op 'ik ga naar glee' zeg ik. Ik plof op een bankje en een paar tranen ontsnappen. Daarna veeg ik ze weg en ga snel naast logan zitten zonder iets te zegem.

    Jake
    ik knik uiteindelijk .'but youre mine'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik, 'ofcourse' zeg ik.
    Ik druk een kus op zijn lippen en kijk voor me uit..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knuffelde hem stevig en kus hem een paar keer over zijn hele gezicht om hem wat te laten lachen. 'Het komt goed, echt waar Kurt' zeg ik zachtjes en streel zijn wang liefdevol. Ik maakte me zo'n zorgen om Kurt en Blaine. 'Ik ben nu bij je en ik bescherm je gewoon' zeg ik zachtjes en bezorgd om hem. Hij was ook belangrijk voor me. Ik glimlachte dat hij het jurkje nog steeds mooi vond en glimlachte lief naar hem. Het was vreselijk om hem zo te zien en waarom wouden ze hem pesten en hem dwarsbomen. Hij was de liefste jongen hier en deed niemand kwaad. Ik zag opeens Blaine staan en midden in de klas gaan staan en begon zomaar iets te zingen en ik luisterde naar hem.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte dat ik het begrijp. 'Ze komt er wel overheen, Finn. We moeten voor nu gewoon goed op haar letten' zeg ik zwak glimlachend en kijk hem bemoedigend aan. Ik wist dat Bella nog twee zelfmoordneigingen had, dat had Finn tegen mij vertelt. We konden haar niet helpen, ze moest het in haar eentje het verwerken, natuurlijk konden we haar steunen en goed op haar letten. 'Dan kijken we toch wel hoe het verloopt vandaag' zeg ik mompelend. 'Ik ga na school met Jordan boksen, dus maak je geen zorgen om mij' zeg ik zwak glimlachend en kijk in mijn ooghoeken naar Kurt. Weer een pijnlijke steek ging er door me heen en ik zuchtte gekweld. Ik wou nu gewoon zingen en mijn gevoelens uiten. 'Ik moet even zingen' zeg ik tegen Finn en stond op. Ik ging voor de klas staan en negeerde iedereen nu gewoon. Ik wenkte de mensen dat ze moeten spelen. En ik begon te zingen. Ik keek een paar keer naar Kurt en kijk vervolgens gewoon weer voor me uit.

    (Dankje!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannah

    Ik kijk even naar Jake, 'let's begin' grijns ik.
    Ik kijk flirty naar Blaine, als hij klaar is klap ik grijnzend.
    'Mooi, en een gouden keeltje.. Kom je niet vaak tegen' grijns ik...


    El Diablo.

    Jake ik glimlag en zoen ghaar liefdevo terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jeej, Ronaldo heeft gescoord! :'D]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:25 ]


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Inderdaad, we zien het wel. Blijkbaar kunnen we toch niks voorzien.' zuchtte ik. Ik knikte naar Blaine, en vond het goed dat hij ging zingen. Het hielp vaak om wat rustiger te worden. Ik zuchtte en maakte even oogcontact met Bella, doelend dat het niet goed ging met hem. Daarna gleden mijn ogen weer naar Blaine. Toen hij klaar was applaudisseerde ik luid voor hem. Fronsend keek ik even naar het nieuwe meisje, dat flirtte met Blaine. Wist ze niet dat hij homo was?

    Kurt Hummel

    Ik moest ondanks mijn gevoelens weer lachen omdat ze kusjes gaf over mijn hele gezicht. Ik glimlachte weer en knuffelde haar nu stevig, het voelde als een opluchting nu ze het wist. Ik omhelsde haar zo stevig als ik kon en liet haar de komende tijd niet meer los. 'Ik kan niet zonder je.' zuchtte ik tegen haar. Ineens zag ik vanuit mijn ooghoeken iemand naar voren lopen. Het was Blaine, en hij begon te zingen. Het lokaal werd nu gevuld met zijn prachtige stem en af en toe keek hij naar me. Ik kreeg weer tranen in mijn ogen en verstevigde mijn greep om Bella. Toen hij klaar was, klapte ik net zoals de rest. Ik hoorde wat Savannah zei en voelde mijn maag even omdraaiden. Ze moest van hem afblijven, ik wilde niet dat ze met hem flirtte. Ik voelde dat mijn ogen weer gevuld waren met een nieuwe lading tranen en voelde me gebroken.

    Logan Hudson

    Ik keek en luisterde aandachtig naar Blaine, hij was echt een goede zanger. Hij had een mooie stem, en zou daar nog heel ver mee kunnen komen. Ik klapte voor hem en keek weer naar Rachel. 'Waar was je?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik klapte ook nu voor Blaine en keek even snel naar Finn en we maakte oogcontact. Ik zag waarop hij doelde met Blaine ging het dus niet goed, ik zuchtte bezorgd. En hoorde wat Blaine nu zei en zag hem weer zitten naast Finn. Ik keek naar Kurt en zag zijn ogen glinsteren en ik knuffelde hem lief. 'Ik kan ook niet zonder jou, Kurt. Vergeet dat niet' zeg ik gemeend en streng. Ik hoorde ook wat dat nieuwe meisje zei en dacht even na. Blaine was homo, wist ze dat niet? En Blaine ging er toch niet op in.

    Blaine Anderson:

    Toen ik klaar was klapte iedereen voor me en ik glimlachte zwakjes. Ik hoorde wat het nieuwe meisje zei en ze keek me nog een keer flirterig aan. 'Dankje' zeg ik bescheiden en glimlachte zwak. Ik ging maar niet verder op in, omdat ik er geen zin in had. Ik ging weer naast Finn zitten en ik was toch redelijk opgelucht, dat deed me goed. 'Dat deed me echt goed' zeg ik zwak glimlachend tegen Finn en keek me aan. Vervolgens keek ik naar Kurt en voelde me weer ellendig. Ik wou het liefst hem in mijn armen houden en zeggen dat het me spijt en dat ik van hem hield. Maar dan zou hij me toch niet geloven en hij zou me toch niet meer terug willen. Ik had tegen hem gezegd dat ik hem haat, maar dat was niet zo.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Dat moet je vaker doen, muziek is een soort uitlaatklep.' zei ik glimlachend tegen hem, het hielp mij ook altijd om te zingen. Ik zag alleen dat hij zich weer ellendig voelde toen hij naar Kurt keek en ik wilde hem nu helpen. 'Je kan tegen hem praten, weet je.' zuchtte ik, maar ik snapte ook dat Blaine daar niet aan kon denken. 'Wat moet dat nieuwe meisje eigenlijk van je?' fluisterde ik nu naar hem, zonder dat iemand anders het kon horen. 'Het komt goed, Blaine.' zei ik troostend tegen hem. Op dat moment hoorde ik gesnik vanaf de andere kant vandaan komen en zag ik Kurt weglopen. Ik zuchtte nu, omdat ik me nu ook rot voelde.

    Kurt Hummel

    Ik begroef nu mijn gezicht in haar haren en voelde uiteindelijk toch een traan over mijn wang rollen. Ik begon uiteindelijk iets luider te snikken, omdat ik het niet meer inhield. Ik wilde niet dat ze zagen dat ze me aan het huilen konden krijgen. Ik wilde gewoon sterk blijven. Ik stond op, zodat Bella ook recht stond en liep het lokaal snikkend uit. Mijn hart deed zoveel pijn nu, waarom deed Savannah dit allemaal? Blaine ging er nog op in ook. Bella en Finn zouden zeggen dat ik spoken zou zien, en dat dat niet zo was. Maar waarom voelde het dan wel zo? Waarom had hij me twee maanden niets van zich laten horen? Waarom wilde hij per se zijn tijd. En de belangrijkste vraag van allemaal was nog, waarom haatte hij me?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik wou op zijn vraag beantwoorden en ik zag dat Kurt snikkend de lokaal uit liep. Gelijk krijg ik steken in mijn hart en voelde me helemaal rot. 'Ik weet het niet, Finn' zeg ik niet-wetend, doelend op dat meisje die tegen me flirten. 'Ik kan het me ook niet zoveel schelen, Ik denk dat ik inderdaad met Kurt ga praten' zeg ik zuchtend en stond op. 'Ik zie jullie wel weer in de pauze ofzo en bedankt Finn' zeg ik snel en snelde me achter Kurt aan. Ik zag hem in de gang lopen en ren naar hem toe. Ik pakte zijn arm beet om hem te laten stoppen en zag opeens mensen in de gang komen. Ik sleurde hem mee zonder iets te zeggen in een lege lokaal in en deed de deur dicht, zodat we privercy hadden. Ik kijk hem aan en zag zijn betraande gezicht. 'Kurt' zeg ik zachtjes en somber.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Kurt verbergd zijn gezicht nu in mijn haren en ik wreef troostend over zijn rug, vervolgens hoor ik hem zachtjes snikken. Wat pijn aan mijn oren doet en ik zelf voelde me nu heel rot. Ik wou zijn pijn wegnemen en zeggen dat alles goed kwam, maar voor nu leek het onmogelijk. Kurt stond plosteling op, waardoor ik nu ook stond en hij liep snikkend en lokaal uit. Ik kijk hem na en kijk somber voor me uit. Vervolgens liep ik naar Finn en nestel me op zijn schoot en hield hem dicht tegen mij aan. Ik had nu ook tranen in mijn ogen, ik wou dat Kurt gelukkig was en dat hij geen verdriet had. Ik hield van hem en hij was echt mijn beste vriend. Ik hoorde wat Blaine zei en Blaine snelde achter Kurt aan. 'Ik hoop dat het nu goed komt' zeg ik hopend en kijk Finn hopend aan.


    One Who Travels A Higher Path.