• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Na een tijdje liep ik terug het lokaal in met een slushee in mijn hand.
    Als ik zie dat het nog steeds bezig is loop ik naar Jake.
    'Kap nou' zucht ik, en plof naast hem neer. Hij verpest het hele plan..


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Ik stond nu op en vloog Jake zonder pardon aan, ik sloeg hem hard in zijn gezicht. Soms onderschatten mensen mijn kracht, maar ik was heel sterk. Ik gaf Jake een paar hele harde klappen en daarna werden we uit elkaar getrokken. 'Laat dit een waarschuwing zijn.' dreigde ik woedend naar hem.

    Will Schuester

    'Wat is hier aan de hand?' vroeg ik waarna ik de twee jongens uit elkaar trok en ze boos aankeek. 'Er wordt hier niet gevochten!' waarschuwde ik ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte begrijpelijk naar Finn en luisterde voor de rest naar iedereen. Het was beter dat Bella gewoon ging rusten dan als ze wou konden we haar naar het ziekenhuis brengen om het te controleren. Ik moest ook eventjes lachen om Kurt en daarna hoorde ik zijn gezucht. Kurt moest ook goed uitrusten en ik trouwens ook. Ik had gewoone en vermoeden dat we alle vier gewoon doodmoe zijn en wouden uitrusten. 'Waarom gaan we niet alle vier gewoon naar huis' zeg ik tegen de rest en kijk ze aan. 'We zijn allemaal moe en we kunnen beter goed uitrusten en Finn dan ben jij niet alleen. Dan is Kurt en ik ook bij jullie, dan kunnen we ook op Bella passen' zeg ik vervolgens en kijk Kurt even aan. 'Dan zorg ik ook wel voor jou' zeg ik grijnzend, doelend tegen Kurt op een zware handeling. Gelukkig wisten Finn en Bella niet waar we het over hadden en snel knipoog ik flirterig naar Kurt, zodat Finn en Bella het niet zagen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Kurt en knikte dat ik dat zou doen, als er wat is zou ik naar hem toe gaan. Ik hoorde wat Finn zei en wat Kurt daarop zei. 'Is goed' zeg ik moe, doelend op dat ik naar huis wil en dat Finn me verwend. Ik hoorde ook wat Blaine zei en knikte zachtjes, dat ik er mee eens was. Ik wou inderdaad naar huis om uit te rusten en gewoon te gaan slapen. En voor Finn wou ik het ook, dat hij zou gaan slapen. Ik moest denk ik wel naar het ziekenhuis, omdat iets niet goed zat en ik had echt pijn gekregen doordat. Ik zuchtte vermoeid en stond met moeite op en kreun pijnlijk. Mijn benen bleef ik nog steeds tegen elkaar aangeplakt staan en trilde over mijn hele lichaam. Kurt ging ook snel staan en ondersteunde me, maar ik zou dalijk echt door mij benen zakken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik knikte op wat Blaine zei, dat was misschien een beetje idee. Het zou Bella ook goed doen als zij erbij waren. Ik zag haar opstaan en Kurt ondersteunde haar en hield haar vast, wat hij bijna niet meer volhield. Ik tilde snel Bella op en liep naar richting mijn auto. Het was het beste als wij in mijn auto gingen, en Kurt en Blaine in Blaine's auto, zodat we meteen onze auto's bij hadden en niet twee keer heen en weer gingen. Ik vond wel echt dat Bella naar het ziekenhuis toe moest gaan, want het was niet normaal dat ze zoveel pijn had. Ik vond het vreselijk en alle vier waren we gebroken door de laatste tijd. Rust zou ons echt even goed doen.

    Kurt Hummel

    Er sierde een speelse en ondeugende glimlach op mijn gezicht toen Blaine dat zei en knipoogde sneaky terug. 'Dat is nog eens een goed idee.' zei ik glimlachend, ik had echt zin in 'zware handelingen' met Blaine. Ik lachte nu in mezelf om het woord zware handelingen. Bella stond moeizaam en pijnlijk op en ik ondersteunde haar. Ik merkte dat ze het moeilijk had en hield haar zo stevig mogelijk vast, maar keek Finn hulpeloos aan, aangezien ik het niet zolang zou kunnen volhouden. Want sterk was ik totaal niet. Gelukkig nam hij het al gauw van me over en tilde hij haar weer op zodat ze zelf niet hoefde te lopen. Ik drukte nog gauw een kusje op haar voorhoofd en liep weer terug naar Blaine en pakte zijn hand. 'Ik zou wel met jou mee moeten rijden, want mijn auto moet nog gemaakt worden.' zuchtte ik, waarna ik hem bezorgd aankeek. 'Maar ik kan wel rijden als je dat wilt.' stelde ik bezorgd voor terwijl we richting het parkeerplaats liepen. Ik wist zelf ook hoe doodeng het was na een auto-ongeluk weer te rijden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte zwak en schudde mijn hoofd. 'Hoeft niet, het lukt me wel' zeg ik tijdens het lopen naar mijn auto. 'Finn, dan zien we julie thuis wel ja!' riep ik nog naar Finn, doelend op zijn huis en Kurt's. We kwamen aan bij mijn auto, want Finn's auto was verderop. Ik hielp Kurt met instappen en ging daarna achter het stuur zitten. Ik zoen Kurt harstochtelijk op zijn lippen en plagend glijd ik met mijn hand over zijn kruis. 'Ik heb zin in je' zeg ik zwoel in zijn oor en kijk hem nog speels aan, waarnaar ik recht ging zitten en de auto starte. Vervolgens begin ik te rijden en keek elke keer twee keer om me heen, voordat ik begon te rijden. Na een tijdje kwamen we aan en parkeerde ik de auto voor het huis en stapte ik eruit en hielp Kurt met uitstappen, waarnaar we op Finn en Bella wachtte. Zij kwamen ook snel aan en parkeerde hun auto en stapten ook uit.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Kurt kon me niet lang houden en Kurt keek Finn hulpeloos aan, waarnaar Finn me snel optilde. Ik heild hem goed vast en drukte mezelf tegen hem aan, waarnaar hij naar de parkeerplaats liep met mij naar zijn auto. Ik hoorde wat Blaine riep en knikte in mezelf. We kwamen aan bij zijn auto en hij hielp me met instappen en ging zelf achter de stuur zitten. We zagen dat Blaine en Kurt al aan het rijden waren en Finn starte ook de auto en we reden ook naar huis. We volgden Blaine en na een tijdje kwamen we ook aan en parkeerde de auto voor Blaine's auto. Finn hielp me weer met uitstappen en we voegden ons toe bij Kurt en Blaine en liepen we samen naar de deur.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zoende Blaine hartstochtelijk terug. Ik voelde hevige kriebels ontstaan in mijn buik toen ik voelde dat hij met zijn hand over mijn kruis wreef. Er ontstond kippenvel en ik keek hem nu ook speels aan. Ik verlangde echt naar hem en ik wilde hem nu echt. Ik had hem veel te lang moeten missen. We stapten uit en liepen naar de deur. Ik pakte mijn sleutel en opende de voordeur, er was toch niemand thuis. Ik deed snel mijn schoenen uit en hing mijn jasje op. Ik hoorde toen wat Finn zei en knikte. 'Natuurlijk niet.' zei ik met een engelen gezichtje, aangezien ik nu echt verlangde naar Blaine. Toen Blaine ook zijn schoenen en jas uit had, sleurde ik hem mee naar mijn kamer. 'Als er iets is horen we het wel.' grijnsde ik waarna ik naar mijn kamer liep en de deur sloot, daarna zoende ik meteen Blaine gretig op zijn mond en keek ik hem aan. 'Ik verlang naar je.' zei ik verliefd tegen hem.

    Finn Hudson

    Kurt opende de deur en hing zijn jas op en deed zijn schoenen uit. Ik hield alles gewoon aan, aangezien ik Bella in mijn handen had. 'Vinden jullie het erg als wij meteen wat gaan uitrusten?' vroeg ik aan Kurt en Blaine. Kurt antwoordde waardoor ik knikte en liep daarna weg met Blaine. Ze hadden haast, maar ze waren vast ook helemaal kapot van alles. Ik liep nog steeds met Bella in mijn armen naar mijn kamer toe en legde haar op bed. Ik trok haar schoenen uit en zelf deed ik ook mijn schoenen uit en ging ik op bed liggen en dekte ik haar warm in. Verder sloeg ik mijn armen om haar heen en genoot ik even van de rust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik moest om Kurt lachen, maar werd wel door hem flink opgewonden en ik verlangde echt naar hem. Hij sleurde me mee naar zijn kamer en hoorde wat hij zei, wardoor ik hevig instemde. We hoorden het wel als er inderdaad iets aan de hand is. Het was gewoon een lange tijd dat we seks hadden gehad en ik miste hem gewoon. Ik wou hem nu echt, eenmaal in zijn kamer zoende hij me gretig op mijn mond en ik zoende hem verlangend terug. 'En ik verlang naar jou, Kurt. Ik wil je' zeg ik opgewonden en pak zijn benen op, waardoor hij gelijk zijn benen om mijn middel sloeg en zijn armen om mijn hals. Ik ondersteunde hem bij zijn kont en onderrug en zoende hem harsttochtelijk en in de tussen tijd loop ik naar het bed toe en leg hem voorzichtig neer op zijn bed. Waarnaar ik helemaal op hem lig en mijn lippen naar zijn nek verplaats en daar kusjes geef.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde me lekker warm en veilig in Finn's armen. 'Ik hou van je, Finn' zeg ik verliefd en gemeend en zoen hem zachtjes. De steken werden nu veel minder en ik trilde niet meer hevig als eerst. Ik was doodmoe en wou het liefst lekker slapen. Vermoeid keek ik Finn aan en gaapte. 'Ik kan niet zonder je' zeg ik zachtjes en slaperig. Ik ging nog dichter tegen hem aanliggen en leg mijn hoofd op zijn borst. Hij was echt geweldig en ik was zo blij dat hij mijn vriend was. Zonder dat ik het doorhad viel ik in een lichte slaap, maar toch dat ik half wakker was.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Hij pakte mijn benen op, waardoor ik gelijk mijn benen om zijn middel sloeg en mijn armen om zijn hals. Hij zoende me hartstochtelijk en liep tegelijkertijd naar mijn bed toe en legde me daar voorzichtig neer. Hij zelf ging bovenop me liggen en gaf kusjes in mijn nek. Ik kreunde van genot en wilde alleen maar meer van hem. Ik genoot zelfs zo van zijn kusjes, dat mijn lichaamstemperatuur steeg. Ik wist dat we wel een beetje rustig aan moeten doen, aangezien Finn en Bella ook thuis waren. Maar gelukkig was het hier niet zo gehorig. Hoopte ik althans. Gulzig liet ik mijn handen naar zijn shirt glijden en trok ik het uit, waardoor zijn mooie en gespierde bovenlichaam nu zichtbaar was, en verlangend streelde ik met mijn vingertoppen zijn bovenlichaam. 'Je bent zo lekker.' zei ik verlangend tegen hem.

    Finn Hudson

    'Ik hou ook van jou, Bella.' zei ik ook verliefd tegen haar. Ik merkte dat ze minder pijn had, maar wel heel erg vermoeid was. Ik keek haar vertederd aan en drukte haar steviger tegen me aan. Ze viel in een lichte slaap en ik drukte nog een kus op haar wang. 'En ik kan ook niet zonder jou, Bella.' zei ik nog zachtjes tegen haar, niet-wetend of ze me hoorde of niet. Ze was mijn alles, mijn ware, mijn prachtige prinses.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Oooh Kurt' zeg ik opegwonden en moest moeite doen om niet zijn kleding af te trekken van zijn lichaam. Hij trok mij shirt uit en streelde verlangend met zijn vingertoppen mijn bovenlichaam en hoorde wat hij zei. Ondeugend glimlachte ik en liet ik zijn gang gaan en genoot van zijn strelingen. Met mijn handen trok ik zijn shirt uit en streelde zijn onderbuik, gelijk zocht ik zijn knoop op van zijn broek en maakte ik het open en deed zijn broek snel en behendig uit. Door zijn strelingen begon mijn geslachtsdeel te groeien en ik werd steeds opgewonderder. Vlug trok ik ook mijn broek uit en verkende met mijn handen zijn lichaam. Ik zoende hem nu weer verlangend op zijn mond.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Finn, je bent mijn alles, jij bent mijn leven' zeg ik mompelend. Ik nestel me nog steviger tegen hem aan en hoorde vaag wat hij zei. Van binnen werd alles warm en ik voelde me zo veilig in zijn armen. Ik was zo moe en leg mijn hoofd slaperig op zijn borst. Ik voelde dat ik vredig in slaap viel. In een droomloze slaap.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zoende hem nu verlangend en gretig terug en maakte daarna een baan van kusjes in zijn nek. Af en toe zette ik zachtjes mijn tanden in zijn zachte huid en daarna kuste ik weer verder. Met mijn onderlichaam drukte ik tegen de zijne aan, zodat we elkaar weer meer opwinden. De kriebels in mijn onderbuik speelden weer op, waardoor ik opgewonden kreunde. Ik voelde dat zijn geslachtsdeel al begonnen was met groeien, net zoals de mijne. Hij kon me zo ongelofelijk snel opgewonden krijgen. Ik trok nu mijn boxer uit, net zoals die van Blaine en streelde nu zijn heupen.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte om haar en gaf haar nog een kus, toen ze helemaal in slaap gevallen was. Ikzelf kon echt niet slapen, ook al was ik ook best moe. Ik keek naar Bella, die zo schattig was als ze sliep en zo vredig eruit zag. Ik wilde alleen wel graag met Kurt en Blaine even praten over haar. Ik wilde gewoon even mijn zorgen met ze delen en mijn gevoelens met Blaine bespreken, zodat ik het niet opkropte. Maar ik twijfelde of ik dat nu moest doen of later.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde door zijn handelingen en moest zelfs op mijn onderlip bijten om niet uit te kreunen van genot. Ik wreef en druk best hard tegen zijn onderlichaam aan tegen de mijne. En vlagen van genot kwam en in mijn onderbuik. Onze geslachtsdelen waren nu helemaal stijf geworden en ik draai ons om, zodat Kurt bovenop me lag. 'Berijd me Kurt' zeg ik hees en opgewonden en duw hem liefdevol en zachtjes, zodat hij op mijn buik kwam te zitten. Ik verlangde naar hem en ik wou hem nu nemen. Ik kijk hem verlangend en smekend aan, doelend dat ik hem nu wou nemen. Mijn handen plaatsen op zijn heupen en streelden zijn heupen liefdevol. Kurt was de enige die mij zo snel opgewonden kon krijgen en dat ik hem zo snel wou. Hij was onweerstaanbaar en hij was zo lekker en ik genoot echt van hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Blaine duwde me nu liefdevol en zachtjes omhoog zodat ik op zijn buik kwam te zitten. Hij keek me verlangend en smekend aan, wat er echt zo schattig uit zag. Ik ging zo zitten, dat zijn geslachtsdeel al vrij makkelijk bij mij naar binnen gleed. Meteen werd ik alleen nog maar opgewondener en wilde ik hem alleen nog maar meer. Ik begon hem zacht te berijden en begon ook te kreunen. Ik had hem zo gemist, ik had dit alles met hem gemist en hij was zo lekker. Ineens hoorde ik de deur open gaan en Finn's stem. Met grote ogen wist ik niet hoe snel ik van Blaine af moest gaan en sloeg de dekens om onze naakte lichamen. Ik keek met grote ogen naar Finn en kon wel door de grond zakken.

    Finn Hudson

    Diep in gedachten liet ik Bella los en gaf ik nog een kus op haar wang. Ik stond nu op en liep richting Kurt's kamer toe. Ik wilde toch nog even met ze praten. Ze zeiden tenslotte zelf dat we mochten komen als er iets was. Me van geen kwaad bewust liep ik naar zijn kamer toe, en omdat ik zo in gedachten zat vergat ik helemaal te kloppen en viel ik zo binnen. 'Hebben ju..-' ik stopte al meteen met praten omdat ik hun kledingstukken op de grond zag liggen. Kurt ging snel van Blaine af en sloeg de dekens om ze heen. Even was de sfeer ongemakkelijk en wist ik niet wat ik moest doen. Er viel een doodse stilte en voelde me rood worden. Hadden ze nou seks?

    [Hahahahaha, ik lig stuk te gaan hier. :') ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Kurt ging zo zitten, dat mijn geslachtsdeel makkelijk bij hem naar binnen gleed en begon me zachtjes te berijden. Ik hoorde hem kreunen en ik zelf begon ook uit genot te kreunen en vlagen van genot kwamen sneller in mijn onderbuik. Ik pakte zijn heupen vast en ondersteunde hem en sloot genietend mijn ogen. Ik hoorde opeens een deur open gaan en Finn's stem. Ik opende geschrokken mijn ogen en zag Finn in de deuropening. Kurt ging zo snel als hij kon van me af, waardoor ik harder ging kreunen en ik sloeg beschaamd mijn hand voor mijn mond. Kurt sloeg gelijk de dekens over ons heen en we keken beiden naar Finn. Er viel een ongemakkelijk en een doodstestilte en ik zag dat Finn rood werd. Ikzelf werd ook rood en Kurt keek met grote ogen naar Finn. Ik kuchtte ongemakkelijk om de stilte te verbreken en keek Finn recht aan. 'Finn, waarom klopte je niet' zeg ik neutraal en probeerde niet in lachen uit te barsten. Ergens was dit wel komisch, maar zo ongemakkelijk. 'Wil je weg gaan, we zijn bezig' zeg ik nu lachend en pakte snel een kussen en gooide het naar Finn's hoofd toe, doelend dat hij weg moest gaan.

    (Hahahahahaha, ik ook. XD Je mail beantwoord ik morgen trouwens wel. ^^ En ik moet naar bed. D: Slaaplekker en tot morgen. Ik kom morgenmiddag online. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik werd er altijd bloed chagrijnig van als Finn mijn kamer binnen kwam zonder te kloppen. We hadden er soms dan ook echt ruzie over, maar dit was het toppunt. Ik keek boos naar Finn, maar toen Blaine in de lach schoot moest ik ook lachen, maar probeerde ik toch serieus te zijn. 'Mijn kamer uit!' zei ik nep-bozig tegen hem en halflachend. Toen hij wegging, barstte ik pas echt in lachen uit en begroef ik mijn gezicht in de dekens en rolden er tranen over mijn wangen. 'Hij zal ook wel denken.' gierde ik van het lachen. Ik kon echt wel door de grond zakken, mijn stiefbroer had ons gewoon bezig gezien. Mijn grootste nachtmerrie! Toen ik uitgelachen was, keek ik weer naar Blaine en veegde ik de tranen van mijn gezicht. 'Waar waren we gebleven?' vroeg ik aan hem, ik had nog steeds een stijve en wilde dit wel afmaken. Ik besloot om maar even te doen alsof die onderbreking nooit gebeurt was.

    Finn Hudson

    'Ik heb niks gezien!' zei ik snel, op de reactie van Kurt en Blaine en wist niet hoe snel ik de deur dicht moest doen en weg moest lopen. Ik liep maar naar de keuken toe en probeerde dat beeld van mijn netvlies af te branden. Uiteindelijk schoot ik toch in de lach, aangezien het achteraf echt een komisch moment was. Maar nu vroeg ik me serieus af, hoe ze seks hadden. Ik bedoel, hoe een jongen en een meisje samen seks hadden wist iedereen. Maar hoe hadden twee jongens nu eigenlijk precies seks? Nu was ik daar wel nieuwsgierig na en wilde ik het weten.

    [Hahahahahahahahaha. XD Oké, is goed! Slaap lekker en zie je morgen. Ik blijf helaas nog wel op, omdat ik last heb van dat feest. :'l ]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 0:43 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jake
    Uit het niets vloog Logan me aan en sloeg me recht in mijn gezicht. Gelijk voelde ik woede komen en vloog op hem af. Na een paar harde klappen aan hem te gegeven en hij aan mij worden we uitelkaar getrokken. "hij begint" roep ik wat bozig naar de docent. Ja hij zou vast mijn broer nu in me zien want van alle verhalen die ik gehoord had was hij niet het lieverdje hier.

    Rachel
    Ik werd helemaal woedend van binnen toen Jake dat zei en hield me met moeite in om hem niet te slaan. Logan kon zich blijkbaar niet inhouden want die stormde op hem af. Na een paar minuten kwam Mr. Shue al tussenbeide. "gaat het?" vraag ik zacht aan Logan. Nog steeds was ik chagerijnig maar ik had geen idee waarom...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan