• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik grinnik "dus mevrouw heeft een zus" zeg ik goedkeurend. "nu ben ik nieuwsgierig. mIsschien zie ik Puck dna nog wel., mijn broer" grijnzend til ik haar op en begin door de school te lopen. "geef een gil als je haar ziet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Dan kan je lang wachten. Ze is in Spanje' grijns ik.
    Ik sla mijn armen om zijn nek en leun op zijn schouder..


    El Diablo.

    Jake
    Ik grinnik "jammer, ik ben nieuwsgierig.
    Ik pak mijn mobieltje uit mijn zak "this is my bro grinnik ik "hij zwerft hier ergens rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik, en druk een kusje in zijn nek.
    'Lijkt niet op jouw' grijns ik..


    El Diablo.

    Jake
    Ik grinnik "gelukkig niet nee" en geef een kusje in haar nek terug.
    "nu wil ik jou zus ok zien" smeek ik. Ik was erg niewsgierig naar haar familie geworden. "hoe komt het dat je je zus niet mag?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Familieprobleempje' zeg ik.
    Ik kijk hem aan en pak mijn Iphone.
    'Hier' zeg ik..


    El Diablo.

    RJake
    Ik knik begrijpelijk "bij mij bijna het zelfde maar dan door hem. Jij bent trouwens knapper dan haar" grijns ik en kus haar vol op haar mon.d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    savannah

    Ik grijns en zoen hem terug.
    Ik laat mijn armen in zijn nek rusten en grijns..


    El Diablo.

    Jake
    lachend kijk ik haar aan "om half 6 haal ik je op' zeg ik. Ik had een hoop ideen

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:08 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zag Finn met Bella in zijn armen in de zaal komen en mijn vermoeden werd bevestigd. Er was iets gebeurd, het klinkt raar, maar af en toe had ik zulke slechte voorgevoelens gehad. Finn ging met Bella op zijn schoot bij ons zitten en ik zette Kurt gelijk naast Finn en ik ging ook dicht bij ze zitten. Ik streelde haar haren en keek bezorgd naar Finn. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik bezorgd aan Finn en kijk hem aan. Waarnaar ik naar Bella keek. Kurt probeerde haar gerust te stellen, maar het hielp maar half. Ik hoopte maar dat Bella weer als oude wordt, want dit word voor ons en vooral voor Finn heel erg zwaar.Ik wachtte maar op Finn dat hij ging uitleggen wat er aan de hand was.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik trilde nog steeds en ik voelde dat Finn me ging optillen en naar ergens brachtte. Ik had mijn ogen stijf dicht gedaan en had zoveel mijn in mijn onderbuik. De beelden flitsen maar voor mijn ogen en tranen konden niet meer stoppen. Na een tijdje legde hij me op zijn schoot en voelde ik Kurt's stem, die me troostte en gelijk pakte ik zijn arm en trok hem naar me toe. Ik sla gelijk mijn armen om Kurt's hals heen en begon nog meer te snikken. Ik voelde dat Finn zij vest had uitgedaan en om mij heen heeft gelegd, waardoor ik een warm gevoel kreeg en een veilige, maar nog steeds waren die steken in mijn onderbuik. 'Kurt, ik heb pijn' snik ik zachtjes tegen hem, zodat hij het alleen hoort.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Kurt nam Bella van me over, wat ik eigenlijk wel fijn vond. Ik vond het helemaal niet erg dat Bella zo afhankelijk van me was, maar soms was het echt vreselijk zwaar. 's Nachts kon ik bijna niet slapen, omdat ik bang was dat ze zelfmoord wilde plegen. En overdags raakte ze ook soms in paniek. Ik vond het vreselijk voor haar, en natuurlijk kon ze hier niks aan doen en wilde ik haar beschermen en helpen. Maar ik had ook tijd voor mezelf nodig, maar die kreeg ik op deze manier niet. Blaine's stem haalde me uit mijn gedachten, waardoor ik hem aankeek. Hoe ging ik dit nu weer uitleggen aan hem? Het zou heel ongemakkelijk zijn om dit te vertellen, maar Blaine was mijn beste vriend dus liegen tegen hem deed ik al helemaal niet. 'Laten we zo zeggen, dat we nogal intiem bezig waren.' zei ik zacht tegen hem, zodat hij dat alleen hoorde. 'In het begin ging het goed, maar later..' zei ik ietwat ongemakkelijk. 'Je begrijpt het wel.'


    Kurt Hummel

    Ik voelde een steek door mijn hart gaan door wat ze zei, ik vond het vreselijk als zij pijn had, want dan had ik ook pijn. 'Shh, stil maar,' probeerde ik haar zachtjes te sussen. Ik trok haar nu bij mij op schoot en wiegde haar stilletjes heen en weer. Ik had het idee dat ik het nu over moest nemen. 'Concentreer je op iets fijns, niet aan de pijn.' zei ik zachtjes. Ik liet haar hoofd tegen mijn borst aan rusten en wreef over haar rug. Ik wilde echt niet dat ze zoveel pijn had, het was vreselijk om te zien en het deed mij ook pijn. 'Denk aan iets fijns en voor je het weet zou het verminderen.' zei ik zachtjes tegen haar. 'Denk aan schoenen, je houdt van schoenen. Ik heb laatst zulke leuke sleehakken gezien voor jou.' zei ik tegen haar, in de hoop dat het haar afleidde van de pijn. Ik vroeg me af hoe dit kwam, maar dat zou ik later vragen. Voor nu was het belangrijk dat Bella geen pijn had.

    Logan Hudson

    'En jij bent mooi,' zei ik met een veel betekende grijns op mijn gezicht. Ik boog me naar haar toe, om haar te zoenen, maar porde haar weer in haar zij. 'En zo ongelofelijk leuk om te plagen.' lachte ik speels.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik wilh em terug zoenen als hij mij port en nep boos kijk ik hem aan "eey dat is niet lief" zeg ik pruilend. Grijnzend pak ik zijn handen die ik achter zijn rug hou en begin hem te zoenen.

    [was eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik grinnikte en zoende haar nu terug, ze hield mijn handen achter mijn rug, maar omdat ik natuurlijk sterker was dan haar kon ik mijn handen zo bevrijden. Maar dat deed ik niet, ik gunde haar ook een lolletje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    IK hoorde hem grinniken maar hij zoende terug. Een gevoel van geluk overspoelde me en ik liet langzaam zijn handen los en sloeg mijn handen om zijn nek. Ik hield van deze jongen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Nadat ik alles geregeld had, liep ik naar het muzieklokaal. Waar ik verwachtte om de hele club weer bij elkaar te zien. Ik liep naar binnen en begon meteen met praten. 'Jongens, sectionals is in de buurt en we hebben nog steeds geen setlist. Heeft er iemand suggesties?' vroeg ik, waarna ik me omdraaide naar de Glee club. Tot mijn grote verbazing zag ik maar twee mensen zitten.

    Logan Hudson

    Ik glimlachte en drukte een kusje op haar voorhoofd. Op dat moment kwam de leraar binnen die meteen iets begon te zeggen. Vragend keek ik Rachel aan nu. 'Wat is sectionals?' vroeg ik fluisterend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.