• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    jake
    Er kwam een man binnen die gelijk begon te praten. Grijnzend kijk ik hem aan.
    "klopt het dat noah puckerman hier ook zit?" vraag ik aan hem.

    Rachel
    Ik kijk Logan sip aan als hij een kusje op mijn voorhoofd druk en Mr. Shue ons onderbreekt. Even kijk ik hem geïriteerd aan "die wedstrijden" fluister ik snel terug en ga lekker tegen hem aan zitten. IK lette totaal niet op Glee en lette alleen op Logan terwijl ik hem verliefd aankijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik keek nu een beetje verbaasd naar de jongen. 'Dat klopt, hij zit hier in de Glee club. Ken je hem?' vroeg ik aan hem. Ergens vermoedde ik dat ze weleens familie konden zijn.

    Logan Hudson

    Ik lachte om haar en gaf haar weer een kus, daarna probeerde ik een beetje op de les te letten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jake
    Ik knik "broer" mompel ik. Ik wou hem natuurlijk graag zien maar voor de rest niets mee te maken.

    Rachel

    Ik kijk Logan even aan "you're sweet" mompel ik. het liefste was ik nu thuis met hem lekker tegen hem aanzitten. Ik had vandaag totaal geen zin in glee wat nieuw was bij me. maar sinds Kurt een deel van me had overgenomen had ik het gevoel dat ik hier niet meer echt nuttig was. Ik twijfelde of ik uberhaut een solo zou krijgen, vast niet maar ik weet niet of ik er zo'n zin in had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik leun tegen Jake aan en grijns.
    'Dus, hoeveel solo's krijgen we' fluister ik in zijn oor..


    El Diablo.

    Jake
    Ik grinnik "zoiezo eentje, dat beloof ik je" glimlach ik.
    "nee ik ben niet lui" fluister ik grijnzend en kijk naar Rachel die tegen Logan aangeplakt ligt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik en trek hem mee naar de stoeltjes.
    Als hij zit plof ik op zijn schoot en tevreden begin ik mijn nagels te veilen..


    El Diablo.

    Jake
    Ik begin te lachen als ze op mijn schoot ploft en haar nagels begint te veilen. "ownee er zit een scheur in ijn nagel" roep ik nep paniekerig en begin met mijn handen te wappere


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik knikte snel dat ik het begreep, nadat hij dat zei en keek even naar Bella. Ik keek weer naar Finn en zuchtte. 'Finn, ze heeft een trauma daar aan, je moet gewoon geduld hebben' zei ik zachtjes, dat hij het alleen hoort. Natuurlijk begreep ik dat ze rustig hadden aangedaan, maar het ging voor Bella gewoon te snel. 'Het gaat te snel voor haar' zeg ik nog steeds zachtjes en keek bezorgd naar Bella, die nog steeds huilde en pijnlijk kreunde. We moesten gewoon goed op haar letten en ze was zo afhankelijk van ons, maar dat vond ik niet erg, helemaal niet erg. We hielden van haar en wouden gewoon het beste voor haar. 'Misschien moet ze naar het ziekenhuis om hét na te laten kijken' zeg ik tegen Finn, doelend op haar onderlichaam. 'Misschien is het wel dik en opgezwollen of iets. Heb jij niets gevoeld? Of ging het moeilijk erin?' vraag ik aan Finn. Ik wist dat dit ongemakkelijk was, maar we moesten dat wel weten. Dalijk heeft ze een infectie opgelopen of iets. Dan moet ze naar het ziekenhuis. Finn kan alles tegen mij kwijt ook over die onderwerp. 'Je weet dat je ook over deze onderwerp erover met mij kan praten he?' vraag ik nog bezorgd aan hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat Kurt zei en keek met betraande oogjes hem aan. 'Echt waar' zeg ik zachtjes, doelend op de sleehakken. Ik was dol op hakken, vooral laarsjes met hoge hakken vond ik zo schattig en ik hield ook van jurkjes. het past echt bij mij, hierdoor dacht ik niet meer aan de pijn en ging het wel weer. Ik veegde mijn tranen weg en nestel me dieper in Kurt's armen. Ik voelde me ook veilig in Kurt's armen. Finn, Kurt, Blaine en natuurlijk mijn broer konden mij echt geruststellend en mij een veilig gevoel geven. Ik voelde de warmte van zijn lichaam en genoot ervan. 'Ik hou van je' zeg ik zachtjes en gemeend en sloot even mijn ogen. Ik was zo doodmoe van alles en had hun dag eigenlijk verpest en vooral van Finn. Finn zou wel moe zijn door mij. Ik zuchtte gekweld en voelde dat de steken minder werden en dat mijn ademhaling wat beter ging.


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannah

    Ik kijk hem even aan, en geef een tik op zijn neus met mijn vijl.
    'Als het zo is, reageer ik minder dramatisch dan jij' zeg ik, en begin weer met vijlen..


    El Diablo.

    Jake
    Lachend keek ik haar aan, het was echt een dame met pit maar daar hield ik wel van. "zeg Logan waar zijn die homovriendjes van je?" vroeg ik spottend maar wel zodat de docent het niet kon horen. Ik wreef in tussen tijd over Savan's arm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik hoor wat Jake zei, maar deed niet mee.
    Dat helpt niet met mijn plan..


    El Diablo.

    Jake
    Ik merk dat Savan niet mee doet en dacht aan haar plan.
    Shit dat was ik vergeten "foutje sorry" mompel ik zacht in haar oor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik heb niks gevoeld, ik weet alleen dat ze het wilde zodat ze het misschien zou kunnen vergeten, wat er allemaal gebeurt is. Maar voordat ik het weet deed ik haar vreselijke pijn.' zuchtte ik vermoeid en zacht zodat Blaine het alleen hoorde, waarna ik knikte. 'Ik denk dat ik Bella beter even naar huis kan brengen om haar te laten rusten en dan later eventueel langs het ziekenhuis kan gaan.' zei ik tegen Blaine. Ik hoorde nu wat Kurt zei en moest even lachen. 'Ik verwen haar met alle liefde.' zei ik naar waarheid, ik vond het helemaal niet erg om voor haar te zorgen. Maar ergens had ik wel het gevoel dat ik niet veel meer aankon.


    Kurt Hummel

    'Ja, hele mooie,' zei ik terwijl ik haar nog steeds over haar rug wreef en haar stevig vasthield. Ik vond het vreselijk wat haar allemaal was aangedaan. Als ik er weer aan dacht kreeg ik tranen in mijn ogen. Ik begreep niet hoe iemand haar dit kon aandoen. Ze was de liefste persoon van de hele wereld en had geen kwaad in zich. 'Ik hou ook van jou, en je kan altijd naar me toekomen als je wilt praten. Ook al is het midden in de nacht.' zei ik lief tegen haar. Ze sloot haar ogen en zag er nu heel erg vermoeid uit, wel zag ik dat afleiding haar wel hielp. Ik hoorde wat Finn zei en keek naar Bella. 'Zou je dat willen?' vroeg ik lief aan haar. 'Het is wel belangrijk dat je goed rust en lekker verwend wordt door je vriend.' zei ik met een zwakke glimlach tegen haar, waarna ik even naar Finn keek en weer naar Bella. 'Het komt allemaal goed.' zuchtte ik.

    Logan Hudson

    Wat Jake zei, schoot nu echt in de verkeerde keelgat. 'Zeg, noem ze niet zo. Ze hebben namen. en ten tweede, je weet helemaal niks over hen dus stop met zo te praten over ze.' schoot ik fel uit de bocht. 'Nog één slecht woord over ze en je hebt nu echt een probleem. Want ik pik dit niet langer meer.' zei ik. Kurt was zo goed als familie van me geworden en Blaine kende ik nog niet goed, maar hem vond ik ook al aardig. En ze moesten gewoon een keer hun mond houden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik zucht, en sta op.
    'Ik ga.. Wat te drinken halen' zeg ik en loop het lokaal uit.
    Ik zucht, Jake verpest heel mijn plan..


    El Diablo.

    Jake
    ik kijk spotend naar Logan 'ga je dan janken

    rachel
    ' kappen' snauw ik boos naar hem. Mijn hvmeur sloeg inedns om


    Change is for weirdos ~ Niall Horan