• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik en kijk hem even aan.
    Ik begin dan toch maar met zingen, en sluit mijn ogen even..


    El Diablo.

    [ASDFGFGHJK TEENAGE DREAM!!!!!!]

    Kurt Hummel

    Nu stond ik helemaal omdat hij ook nog eens begon te zingen. Ik keek nu met een brede en gelukkig glimlach toe hoe hij één van mijn favoriete liedjes aan mij opdroeg. Ik voelde me weer warm van binnen en compleet. Aan het einde van het liedje, sprong hij behendig het podium af en liep hij naar me toe. Hij sloeg zijn armen om mijn middel hen en trok me tegen zich aan en zoende me. Ik keek hem stralend en gelukkig aan toen hij dat allemaal zei, en voordat ik zelf iets kon zeggen zoende hij me weer. Zolang had ik me miserabel gevoeld en nu was ik in één klap de gelukkigste jongen op de wereld. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en omhelsde hem zo stevig als ik kon. 'Het is al goed,' zei ik gemeend. Ik meende het nu echt, als ik zei dat het goed was. Ik snapte hoe Blaine zich voelde na alles en daarbij was het niet alleen zijn schuld, ook de mijne. 'Ik hou van je, Blaine.' zei ik verliefd tegen hem. Ik zoende hem weer hartstochtelijk, ik had zijn lippen echt gemist en nu voelde ik me alsof ik weer de hele wereld aankon. 'Je bent toch zo romantisch.' zuchtte ik zwijmelend terwijl ik hem nog knuffelde. Ik stond nu echt met een mond vol tanden en ik wist echt niet wat ik moest zeggen, hij had me nu echt sprakeloos gekregen.

    Finn Hudson

    'Natuurlijk,' zei ik begrijpelijk. Ik zou haar zachtjes en teder behandelen, zoals het hoorde. Ik zag dat ze zich miserabel voelde en streelde haar wang. 'Als het pijn doet of als je het niet meer wilt, moet je dat meteen zeggen want dan stop ik meteen.' zei ik gemeend tegen aan, waarna ik haar doordringend aankeek. Ik maakte me echt zorgen aan haar, en ik wilde haar hier helpen zodat ze alleen nog maar mijn handen voelde op haar huid. Ik hoopte echt dat het hielp. Voorzichtig trok ik haar jurkje uit en deed ik hetzelfde met mijn shirt en ging ik bovenop haar liggen en zoende ik haar teder. 'Je bent bloedmooi.' zuchtte ik opgewonden, waarna ik met mijn hand haar lichaam verkende.

    Logan Hudson

    Ze legde haar hoofd op mijn schouder en ik sloeg mijn arm om haar heen. Ineens begon Savannah te zingen en zuchtte ik. Ik mocht haar echt niet, ook al had ze wel een zangstem. Maar ze had Rachel pijn gedaan, en daarom mocht ik haar niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jake
    Grijnzend speel ik me en luister naar haar mooie zangstem, waardoor ik bijna vergat dat ik moest maar net op tijd kwam ik uit gedachtes en zong mee.

    Rachel
    Ik hoorde er twee zingen, Savannah en Jake. Ze konden best zingen maar het geveol dat ze hier waren voor ons maakte me angstig. Straks gingen ze Kurt weer opstokken en boos maken enzo. Of erger pikte ze Logan in, dan zou ik het neit meer volhouden. Ik zucht even gekweld.
    Waarom was Mr. shue er neit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach en zing de laatste zinnen.
    Ik kijk Jake aan en trek hem in een knuffel.
    Vervolgens trek ik hem mee naar de stoelen en plof weer neer..


    El Diablo.

    jake
    IK grinnik als ze even knuffelt en de gitaar bijna molt. Ze trekt me mee en snel zet ik de gitaar neer " jij zingt echt geweldig" zeg ik blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Een goede keus? :3)

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik verliefd en gemeend en zoen hem zachtjes terug. 'Ik heb gewoon zoveel nagedacht ook in die tijd van die twee maanden. Het is gewoon voor mij zo helder, ik wil alleen maar jou en mijn leven met jou delen. Ik kan niet zonder je. Het is gewoon sinds mijn moeder is overleden heb ik verlatingsangst en dan duw ik mensen af als er iets gebeurd en dat moet ik niet doen, dat weet ik, maar ik kan er niets aan doen. In die tijd hadden mijn broer en mijn vader helemaal geen tijd voor me en gingen alleen maar werken en lieten ze mij achter, maar nu zijn ze er en hebben we een hele goede band nu. Door dit allemaal ben ik gelukkiger en alleen één ding mist' vertel ik gemeend en kijk hem doordringend aan. 'Ik heb mijn verlovingsring nog en jij de jouwe, dus dat hoef ik niet aan je te geven, maar' zeg ik verliefd en stopte in mijn zin. Ik ging op één knie zitten en kijk hem aan. 'Kurt, wil je met mij trouwen en mij weer als je verloofde nemen' zeg ik verliefd en kijk hem lief aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte dat ik dat deed en hij trok voorzichtig mijn jurkje uit en hij deed zijn shirt ook uit. Hij ging op me liggen en ik sloeg mijn armen weer om zijn hals. Ik zoende hem liefdevol terug en hoorde wat hij zei, wat me deed blozen. Ik voelde dat hij met zijn handen mijn lichaam verkende en ik kreun zachtjes door zijn strelingen. Ik kreeg weer de opgewonde gevoel terug en dat kriebelige gevoel in mijn onderbuik. Ik zoende hem hartstochtelijk en deed snel mijn hakken uit, die op de grond vielen. Mijn benen sloeg ik weer om zijn heupen en ik drukte mijn onderlichaam tegen de zijne, waardoor ik meer opgewonde werd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannah

    Ik glimlach, 'thanks' zeg ik.
    Ik kijk even naar berry, 'Zeg Berry, binnenkort is er toch weer een wedstrijd?'


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk even op als ik mijn naam hoor en kijk zuchttend naar Savannah "ik heet gewoon Rachel, en ja binnen kort hebben we weer een wedstrijd" zeg ik en kijk haar strak maar toch iets wat gespannen aan.

    Jake
    Ik glimlach en volg haar blik. Daarna trek ik even een wenkbruaw op als berry begint te praten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik kijk haar aan, 'Best, Rachel. Welke wedstrijd is het?' vraag ik zuchtend.
    Ik sla mijn benen sierlijk over elkaar en wacht af..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht even "volgens mij de Sectionals maar ik weet het niet helemaal zeker" mompel ik. Ze zouden nu lief doen en straks weer zeker gemeen zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik kijk haar geïnteresseerd aan.
    'Nou Rachel, volgens mij weet je hier heel veel vanaf' zeg ik, 'wat zijn de sectionals?' vraag ik..


    El Diablo.

    Rachel
    "en als ik het nou niet weet door lange afwezigheid" kaats ik chagerijnig terug. Ik werd nu al gek van ze en dit was pas mijn eerste school dag na 4 maanden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Misschien omdat je al een aantal jaar eraan meedoet' zeg ik op hetzelfde toontje.
    Probeer ik aardig te doen, is het weer niet goed..


    El Diablo.

    rachel
    Ik Zucht even "na kijk je hebt scholen die glee clubs hebben en die strijden tegen elkaar voor een plek in de volgende ronde. als je de uiteindeiljke winnaar ben krijg je een groot geld bedrag voor je school" leg ik simpel uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik knik, en kijk even voor me uit.
    'Klinkt leuk' zeg ik..


    El Diablo.