• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Goede uitleg, want dat kan ik inderdaad niet ontkennen. Ik ga al en ik ben dus ijdel als ik een van mijn beste vrienden probeer te helpen?' vraag ik en kijk even in de spiegel. Mijn ogen worden groot als ik zie hoe mijn haar zit door de regen. 'Ik laat niemand wachten, want ben nog even bezig' mompel ik en haal een hand door mijn haar. 'Er zit nog chips in mijn tas van je Niall' zeg ik als ik zie dat hij Liam smekend aankijkt. 'Nogmaals geen dank' zeg ik glimlachend en kijk hem via de spiegel aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    'Ja nou, alsnog ben je ijdel, jij staat hier een uur voor de spiegel, je gaat hopelijk zo slapen, dus dan ziet niemand je haar behalve Elena en jij zelf. Bovendien je haar zit goed, dat boeit Elena echt niet hoor. Gooi die chips nu en ga naar haar toe.' zeg ik en ren naar hem toe. 'Geef het nu Malik' zeg ik terwijl ik met mijn oog trek en hem prik.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik sta geen uur voor de spiegel en misschien een heel klein beetje ijdel dan' mompel ik en blijf hem aankijken. 'Denk het inderdaad ook wel en dan zien mensen het toch. Waarom trouwens dat hopelijk?' vraag ik en haal mijn schouders op. 'Haar niet, maar mij wel' zeg ik en haal nog een keer een kam door mijn haar. Nu ziet het er gelukkig niet meer uit alsof er een regenbui is geweest. 'Ik ga al meneer ongeduld en ik zal het wel even zoeken voor je' zeg ik en als ik opkijk zie ik Niall naar me toe rennen. 'Zoals ik al zei meneer ongeduld en kijk niet zo eng' zeg ik en loop dan naar mijn tas waar ik een zak chips uithaal en snel de zak met toffees nog dieper in mijn tas stop. Mijn tas hang ik over mijn schouder en loop weer naar Niall. 'Eet smakelijk'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    'Ik hou ook van jou hoor Zayn, ik ben helemaal niet ongeduldig alleen met eten, hopelijk omdat je nogal een ochtendhumeur hebt 's morgens. Ik geloof niet dat ze het leuk zou vinden als je tegen haar gaat snauwen in de ochtend. Als ik eng wil kijken kijk ik lekker eng dus pech voor jou'. Ik pak het zakje van Zayn aan en stop het puntje van de verpakking in mijn mond.
    'Dankje, ik ga er van genieten' murmel ik en loop naar de deur met het zakje in mijn mond. 'Ga maar daar aan de overkant is haar kamer, moet ik je handje beethouden?' lach ik. 'Nee grapje hoor, veel plezier met Elena, je laat haar wel heel hè' lach ik op nieuw.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (sorry dat ik niet reageer, doe zo weer)

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja ik hou ook van jou Niall en je bent toch echt wel een beetje ongeduldig. Laat me heel even duidelijk zeggen dat ik geen ochtendhumeur heb en ik dus ook niet snauw in de morgen. Maar je moet echt niet zo eng kijken, want dan ga ik ook eng kijken of je zit ineens zonder voedsel' zeg ik met een onschuldige grijns en knik. 'Dat is je maar geraden' zeg ik en loop dan ook naar de deur. 'Nee echt niet ongeduldig hoor en nee dat hoeft echt niet, maar dat is wel lief van je' lach ik. 'Dankjewel en jij ook veel plezier met Liam en je voedsel dan maar. Ik kan niet beloven, maar zal het wel proberen' lach ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [OMG LWWY op Qmusic!!!!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Wie luister er eigenlijk sinds 9.00 naar BBC Radio?? Zayn is nu en Harry en Liam zijn al geweest en Niall en Louis komen over 1,5 uur en 3,5 uur.
    Dit is gewoon geniaal]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Die kan ik niet luisteren :( ik heb net mijn kamer schoon gemaakt enzo, stakjes ga ik het huis zelf opruimen, leren en douchen.... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ahh jammer ): Wow heb medelijden met al die dingen die je moet doen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Tja, anders krijg ik sancties denk ik, mijn ouders zijn geweldig maar als ik iets wil moet ik er altijd wat voor doen --']


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall

    'Liam, voedsel en ik gaan het heel gezellig hebben, hè Leeyum. En opstaan is niet je grootste hobby in ieder geval, ga maar naar Elena casanova, have fun darling' zeg ik en geef hem een klein duwtje naar buiten. Als de deur weer dicht is ga ik er met mijn rug tegen aan staan en open mijn zakje chips. Rustig loop ik naar het bed en ga er op zitten in kleermakers zit. 'En hoe was jouw dag Liam?' vraag ik etend en kijk hem aan.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Sorry dat mijn stukjes zo kort zijn ik ga ff douchen nu, volgens mijn ma heb ik een ontstoken oog, ik heb het al twee keer eerder gehad en ik weet best hoe dat er uit ziet, dat heb ik nu dus niet...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja daar maak ik me dus echt geen zorgen om. En dat is wel waar, maar dat betekent niet dat ik een ochtendhumeur heb, maar ik ga al en dat gaat wel lukken' zeg ik en voor ik het weet sta ik buiten en heeft hij de deur dicht gedaan. 'Niall James Horan doe die deur open' roep ik en sla op de deur. Zonder sleutels en telefoon kom ik namelijk niet ver en laten die nu net nog op het bed liggen. Een zucht verlaat mijn mond. Laat me gewoon een keer mijn spullen pakken voor ik vertrek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    'Oh Liam hij is zijn telefoon en sleutel vergeten, laat ik het maar even brengen, misschien is hij er nog. Dat lijkt me eigenlijk wel logisch aan dat gebonk te horen'. Ik gris de spullen van het bed en loop naar de deur en doe hem open. 'Niall James Horan is er, hier zijn je spulletjes Casanova. Het is toch wel een beetje zielig dat je dadelijk de kamer niet meer in kan. Niet boos zijn Malikje' zeg ik en trek een pruillip.
    'Nog iets vergeten?'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you