• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    (sory heb zo me andere wedstrijd die wel doorgaat)

    Zayn Jawaad Malik

    Ik hoor zacht dat Niall nog iets tegen Liam zegt en niet veel later gaar de deur open en verschijnt onze blonde Ier. 'Heel erg bedankt voor mijn spullen Nialler en hou een keer op met die bijnamen. Maar fijn dat je inziet dat dat niet heel erg leuk zal zijn en ik ben niet boos' zeg ik grijnzend en gooi mijn spullen in mijn tas. 'Je hebt het beste met iedereen voor dus waarom zou ik eigenlijk? Maar boos kan ik toch niet op je zijn en vooral niet al je weer een keer een pruillip trek.' Ik denk even na en schud mijn hoofd. 'Nee volgens mij niet en veel plezier' zeg ik en loop dan naar de kamer van Elena.

    (succes (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oh! Succes!(H))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Succes, mijn ouders kwamen thuis dus ik kan nu pas douchen]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Moet vanavond trouwens el naar een verjaardag dus reageer dan laat of niet)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [De visite is er plus een vriendin die blijft slapen dus reageer minder enzo.... Naoom kan je die van Zayn aapassen dat ie al wel aanklopt dan kan Elena reageren... zeg maar..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Is goed en ik wachtte eigenlijk op een reactie van Niall, want Zayn heeft nog steeds een sleutel van de kamer van Elena dus aankloppen is niet nodig (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Niall gaat even niet meer reageren, loop aub bij Elena naar binnen, ik was btw even eten...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik ga naar een verjaardag]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ben eindelijk klaar, zit in auto maar ga zo eert eten, heb honger als Niall :P)

    [En gewonnen?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (jup)

    [Yeeeeeh hahah xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Haha! Ikke had gelijk!:P Weet je hoeveel werk het kost om een quiz te maken?!:|)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    ik volg het gesprek tussen Niall en Zayn even en grinnik. 'Nialler doe de deur maar dicht, Zayn wordt al en grote jongen, hij kan zonder jou handje daarheen.' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'en mijn dag was wel leuk,op de intvoering van Harry en Louis na dan. hoe was de jouwe? Waar was je eigenlijk? We konden je niet een bereiken' zeg ik en pak daarna nog een zak chips. 'wil je ook Nialler?' vraag ik lachend en steek de zak naar hem toe. 'er is echt veel gebeurt vandaag' mompel ik en denk even aan alles. Eerdt waren Louis en Stephanie samen, toen werden Louis en Harry ontvoerd en waren ze ineens een stel. Zayn en Elena zijn nu blijkbaar ook samen. Alleen ik en Niall zijn dus nog single, niet dat het mij wat uitkamte. Ik hoefde niet perse een vriendin.