• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Het is gewoon vervelend en ga er alles aan doen om te zorgen dat ze van One Direction gaan houden xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (En hoe gaan we dat regelen?:P Naar elke winkel rennen en ze bedreigen zodat ze een chip plaatsen waardoor elk elektronisch voorwerp zegt als hij aangaat: "I love One Direction!"xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Dat was wel mijn plan, maar blijkbaar gaat dat niet werken. Mijn quizletachtergrond van one direction is ook al weg en ben die weer aan het zoeken (: Nee even verzinnen hoe ik dat gaat doen en leuke quiz trouwens (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Zo ik ben even bezig, en gelijk tig duizend reacties xD wahha is Zayn bij Elena dan kan ik daar ook even mee reageren... Ik ga ook even met Niall reageren]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ahw, dankje.(A) Wie had je trouwens?xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Geef me 10 seconde en dan zie je het bij je quiz verschijnen, maar moet er zo trouwens wel weer van door]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Louis!:P Natuurlijk... Bij Louis gaf ik best wel veel hints... Bij de anderen heb ik maar wat random staan kiezen, behalve het liedje bij Harry vond ik dan nog passend.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Als Zayn vertrokken is richt ik me weer op Liam. 'Je hebt dus een drukke dag gehad vandaag blijkbaar. Mijn dag was vooral vermoeiend, ik heb nu net even rust' zeg ik en steek een hand in het zakje chips. 'De hele familie was er bij, nichtjes, neefjes en alles, paparazzi dus ook. Erg leuk maar niet heus, mijn familie zien was wel weer fijn maar goed' vertel ik en ga weer in kleermakers zit zitten op het bed. 'En dan kom je vermoeid terug op je kamer en dan zie je Hazz en Lou half naakt op elkaar liggen, erg fijn' zeg ik sarcastisch.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Het is stil hier... Te. Stil.
    Ja, die heb ik gestolen van een film.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Haha dan veranderen we dat toch even )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Naoom!!(H) Mag ik je zo noemen?:$ Wtf, je wilt niet weten welke liedjes ik hier vet droog zit mee te zingen! Maar het is wel een heel fijn dansliedje!!:O En die jongen is zo sexy met zijn stem!:O En ik ging neer toen ik hoorde dat hij Kevin heette!xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (goodmorninggggggggg!!!!, zullen we er dan is voor zorgen dat het minder stil wordt ^_^)

    (Nog meer mensjes!(H) Ik dans als een gek hier!xD Ik ga echt wel vragen of ik die met mijn dansgroepje mag doen!:O)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (haha, welk liedje?^_^)

    [Tuurlijk mag dat (: Vertel welke liedjes zit je daar vet droog mee te zingen en dan wil ik volgens mij niet meer weten hoe dat afloopt als het een goed dansnummer is en die jongen Kevin heet xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer