• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Goodmorninggggggg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (*Schraapt haar keel en begint heel enthousiast te vertellen*

    Nou, de eerste liedjes was ik gister om 3.00 in de nacht gaan luisteren, en dan wordt ik melig...:$
    -Aqua, Barbie girl.xD
    -Toybox, Tarzan and Jane.:$

    En dan probeer ik nu een choreografie te verzinnen voor dit liedje:
    Ch!pz, Ch!pz is back.xD
    En 1001 Arabian Nights is ook leuk!:O

    Whaha, ik luisterde dit allemaal toen ik zes was of zo...:$ En je hebt ze ook nog eens met lyrics!:O Hoe stoer is dat! En Kevin is sexy.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Ch!pz luisterde ik vroeger ook altijd en die Kevin herken ik inderdaad nog wel net als die nummers. Je wilt niet weten hoe gek mijn ouders vroeger van me werden ongeveer net zo als ze nu worden van One Direction ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Jammer dat hij kinderliedjes zingt... Whaha! Bij mij ook! Mijn groepje gaat me zo hard uitlachen!xD We zijn met twee meisjes en vier jongens.:P Maar het is echt hiphop/streetdance. Maar meestal doen ze het wel als ik het leuk aankondig.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Dat ben ik inderdaad met je eens, maar hou het nu wel gewoon bij One Direction ookal vinden laptop en telefoon ze niet zo leuk xD. Haha mooi dan ben ik niet meer de enige en dat zal toch wel meevallen. En dan weet je wat je te wachten staat ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( ja tuurlijk..... Ik volg het niet meer 0.0. Naoom, kan ik al met Elena reageren :) ??)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Uh goede vraag en ga even kijken]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hehe, ik luister nu al die liedjes, vroeger was ik echt fan van chips!o.o xD, Was zelfs naar zo'n optreden geweest en toen was ik helemaal trots omdat ik een handtekening van hun allemaal had xD]

    [ga trouwens wel even reageren]

    Harry Edward Styles
    'Tja daarom krijg je gewoon geen straf meer' zeg ik lachend, 'En dat vindt ik wel dus ik blijf lekker bij mijn mening' zeg ik grijnzend en voel hoe hij tegen mijn lippen grijst. Ik glimlach even en streel een beetje over zijn rug. 'Waarom kus je toch zo lekker'prevel ik gauw tegen zijn lippen aan om vervolgens weer veder te kussen. Dit voelde gewoon zo heerlijk, dit samen met Lou. Hij zorgde er ook voor dat ik nu vrolijk was, ik bedoel als hij hier niet was was ik echt niet vrolijk geweest, ik bedoel dan zat ik nu nog helemaal aan die ontvoering te denken maar nu denk ik alleen maar aan Louis, gelukkig!

    Liam James Payne
    'Ja die paparazzi erbij is dan nooit leuk hé, maar wel fijn dat je je familie weer even kon zien' zeg ik met een glimlach en kijk hem daarna verbaast aan. Ik schiet daarna in de lach, 'Ja dat is niet geweldig om te zien, maar ik denk dat je dat vaker zal aantreffen, die twee zijn nu een stel, al denk ik dat je dat wel wist' zeg ik en kijk hem aan. 'Je mag van mij wel hier blijven' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Ondertussen pak ik nog wat chips en kijk Niall aan.

    (Ik ga een food attack doen... Eens kijken of we iets lekkers in huis hebben wat ik kan meesmokkelen.xD Ben zo terug, als ik niet wordt betrapt.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Succes daarmee xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [xD, neem ook wat voor mij mee :o, heb echt honger, oké zoals mijn moeder zegt: Jij hebt altijd honger! xD. maarjaIk ga ook even eten]

    (Moehahaha.... Ik heb een boterham met hagelslag en een afbak broodje. (duivel) Ik heb ook altijd honger... Na een driegangenmenu zit ik een uur later nog een broodje te eten.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.