• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Allison Rose-mary Greens

    Voor de zoveelste keer ben ik te laat maar het kan me echt niet schelen. Hoe later hoe liever zelfs. Als ik de deuren van de aula waarin de directeur zijn toespraak houdt open kijkt iedereen me aan. Ook de directeur werpt me een vieze blik toe.Iedereen weet wel wat ik van deze school vind en van de leerlingen dus al wat ik doe is grijnzend naar een vrije plek lopen. Laat ze maar staren. Over een jaar of twee, hangt ervan af hoe hard ik mijn punten verziek, ben ik hier toch weg. De directeur zucht luid door de microfoon en gaat dan weer verder met zijn toespraak.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'


    Delaney Marie McClain.

    Ik fronste mijn wenkbrauwen. Meende hij dat nou ? Zijn lippen gleden langs mijn wang naar mijn lippen toe. Hij kuste me nog niet, waarschijnlijk omdat ik dat volgens hem zelf zou moeten doen. "Of ik me vermaak ?" vroeg ik opnieuw, toen ik wat naar achteren leende, "Ja, enorm, het is lachwekkend om te denken dat je mij kunt krijgen door enkel een paar keer met me te flirten". Ik stond op en hees mijn tas over mijn schouder. Mijn bruine haren legde ik over mijn rechterschouder.
    "Als je me dan toch zo graag je bed in wilt krijgen, doe er dan moeite voor".
    Het was algemeen bekend dat ik een grote mond had, maar ze wisten niet dat ik niet makkelijk te krijgen was. Als hij me dan echt graag in zijn bed wou, dan zou hij iets meer moeite moeten doen dan met me flirten. Ik liep het kantoor uit en gaf de deur een duwtje zodat die dichtviel. Ik liep langs de balie en vroeg naar mijn rooster.

    [Haha, ik ga het niet makkelijk maken xp]

    John Ellean Brody
    Ik grijns als Delaney wegloopt, en ga rechtop zitten opeens trilt mijn IPhone.
    Ass, i still havent seen ya. What are you avoiding me or something? I love you. Ik schud half lachend mijn hoofd, Layla is echt gek. Ze is geweldig, maar of ik me echt aan haar ga binden? No way. Ik vind het veel te leuk om te flirten, zoenen en feesten. Ik snapte zelf eigenlijk ook niet waarom ik verkering met haar had. Misschien zodat het zoenen met andere spannender werd, dat ik kon vreemdgaan.

    [oee, haha xd]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Nog steeds niemand voor Noralie? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Allison Rose-mary Greens

    Eindelijk is de directeur klaar met zijn toespraak en ik sta opgelucht op. Ik neem mijn tas en wandel naar de kluisjes. Anders dan de meeste leerlingen hier draag ik geen designer kleding. Het kan me eigenlijk bitter weinig schelen. Ik gooi alles wat ik niet nodig heb in de voormiddag in mijn kluisje en blijf er even tegenaan leunen. De directeur komt al aangewandeld, in mijn richting. Niet alweer. Na al die keren ben ik dat gezaag wel moe. 'Juffrouw Greens, ik zou het ten zeerste accepteren als u op tijd zou komen. Aangezien het niet werkt als ik gewoon vraag zal ik u avondstudie moeten geven. Vanavond blijft u maar wat langer op school.' Hij loopt weer verder. Altijd even vriendelijk die man. Geïrriteerd slaag ik mijn kluisje dicht.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    [goedemorgen =)

    Iemand voor Anna?? =D]

    jaimyhoi schreef:
    [Nog steeds niemand voor Noralie? :')]

    [Ik laat Hayden wel even langskomen^^]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 11:57 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Okaaayyy ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Ik liep rustig door de gangen tot ik werd tegengehouden. Ik herkende het hand van mijn broer samen met zijn geur die op me afkwam. Hij rook echt altijd zo goed mijn broertje.
    "Wat heeft hij gedaan ?" siste hij bij mijn oor. Ik keek hem even aan met mijn goudkleurige kijkers en glimlachte, "Hij kuste me in mijn nek, hield me de hele tijd heel stevig vast, knipoogde ook naar me in de aula-" "Die klootzak !" siste hij weer, nu echt woedend.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op, "Maar hij kuste me niet op de mond, broertje, je zou nu toch wel al moeten weten dat ik niet makkelijk te krijgen ben" lachte ik. Ik noemde hem graag broertje, maar hij was wel de oudere hier. De directeur liep voorbij waardoor ik omkeek. Zijn ogen keken streng in de mijne waardoor ik zuchtte.
    "I get it" mompelde ik. Ik maakte me los drukte een kus op de wang van mijn broer en liep huppelend achter de directeur aan, enkel omdat hij daar geïrriteerd van werd. Hij wees naar de 2e stoel aangezien de 1e nog altijd bezet was door John.
    "Waarom moet ik nog meekomen ? Je weet zelf goed genoeg dat ik te belangrijk ben voor deze school, ouders snap je wel" zei ik niet geïnteresseerd. Hij kuchte ongemakkelijk en knikte, "Dat is waar, maar zou u het erg vinden om toch 1 keer strafstudie te volgen ? De leerlingen lachen me nu al genoeg uit".
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en stak mijn handen omhoog. "Goed dan, 1 keertje, maar ik doe het muzieklokaal, dat moet toch dringend eens opgeruimd worden".
    Ik glimlachte naar hem en stond terug op.

    Hayden Clark

    Rustig loop ik door de gangen van de school, ik ben al te laat voor de toespraak. Vanaf hier hoor ik al hoe sommige mensen al de boel op stelten aan het zetten zijn, dit gebeurt elk jaar weer. Terwijl rustig de aula binnen loop zie ik dat eigenlijk niemand aan het op letten is. Ik maak mij groot en doe mijn borst naar voren, mijn entre is belangrijk voor mijn status. Blijkbaar is de toespraak net af gelopen want iedereen staat op en loopt weg. Mijn blik valt op een meisje die helemaal alleen staat, ze is vast nieuw. Lachend loop ik naar haar toe, misschien is ze wel mijn type. Net als ik bijna bij haar ben loopt ze weg en in een iets sneller tempo loop ik achter haar aan.'Meisje, wacht even!' snel zet ik een glimlach op mijn gezicht en loop naar haar toe. Ik ga mijzelf maar even netjes voorstellen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 12:07 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aangezien ik al lang op deze school zit ken ik bijna alle hoekjes en gaatjes van deze school. Wat erg handig is als je alleen wil zijn maar vandaag voel ik me eerder eenzaam. In nablijven heb ik echt geen zin. Hopelijk ben ik niet de enige. Op deze snobschool doen de meesten natuurlijk niks fout terwijl ik bijna niets anders doe. Soms doet het deugd om me te verzetten tegen al de mensen hier maar soms wil ik gewoon dat mensen tegen me praten. Buiten de opmerkingen van die arrogante krengen en klootzakken die nu komen aangelopen dan. Ik zet me op de vensterbank en hoop dat ze me niet opmerken terwijl ze voorbijlopen.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Is er eigenlijk nog een jongen voor Allison? ^^


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Noralie Anderson
    De toespraak is na een tijd afgelopen en daar ben ik blij om. Ik had zin om tijdens de toespraak al weg te lopen, maar ik had zo het idee dat dat niet echt gewaardeerd zou worden. En daarbij, ik ben nieuw hier dus is het handig als ik zou weten wat de toespraak inhield. Bij nader inzien had ik best weg kunnen lopen. Maar goed. Ik sta op en loop dan de gang in. Dan hoor ik ineens 'meisje, wacht even.' Een jongensstem. Ik kijk om en zie dan een jongen glimlachend naar me toe lopen. Hij loopt met zijn borst vooruit en ik denk wel dat hij zelfverzekerd is. Ik glimlach. 'Oké,' zeg ik dan. En ik wacht tot de jongen bij me is. 'En waarom moest ik wachten?' Ik strijk mijn lok achter mijn oor en kijk de jongen met vragende ogen aan. De glimlach op zijn gezicht is charmant.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark

    'Omdat je misschien hulp nodig hebt aangezien je er nieuw uit ziet?' Ik lach haar vriendelijk toe en geef haar een speelse knipoog. 'Hayden.' Ik kijk haar vragend aan, ik bn wel benieuwd hoe het meisje heet. ik hoop dat ze een beetje zoals mij is, dan kan ik haar misschien krijgen. Eigenlijk akn ik gewoon iedereen krijgen, daar maak ik me geen zorgen om.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Hij lacht me vriendelijk toe en knipoogt dan naar me. Hm. Interessant. Zijn blauwe ogen zijn echt heel erg mooi. Dan stelt hij zichzelf voor als Hayden, en ik knik. 'Aangenaam Hayden,' zeg ik dan met een glimlach. 'Noralie.' Dat is mijn naam. 'En ik vraag me af of het een goed of een slecht teken is dat ik er nieuw uitzie,' zeg ik met een stralende lach. Ik ben inderdaad nieuw, en nu ben ik benieuwd of dat echt te zien is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.