• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Hayden Clark

    Langzaam loop ik naar mijn kluisje en in de verte zie ik hem al. Ik heb dit kluisje al een tijdje dus de weg is helemaal vertrouwd. Snel open ik mijn kluisje en gooi mijn boeken erin en doe hem dan weer dicht, de andere boeken pak ik later wel. Net als ik naar achter wil lopen zie ik dat mijn veter los zit en langzaam buk ik me om mijn veter weer goed te doen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jaimyhoi schreef:
    [Ach ja, viel te verwachten :Y) En moet Noralie nou eerst terug naar Hayden of gaat Hayden eerst versieren?]

    [Maakt mij niet uit(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [iemand die Anna wil meeten? =)]

    Noralie Anderson
    Na even zoeken vind ik het dan toch en zie Hayden gebukt zitten om zijn veter te strikken. Ik grinnik en loop in zijn richting. Ik ben een meisje, ik kijk automatisch naar zijn kont. Mannen doen dat niet alleen bij vrouwen, vrouwen ook bij mannen. Ik fluit naar hem en lach dan terwijl ik bij hem aan kom. Ik bedoel er niets mee, gewoon een grapje.

    [Sorry, Noor is net naar Hayden]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en loop naar mijn kluisje toe en zie al snel Hayden en grijns even. 'Hey Hayden, wil het lukken.' vraag ik grijnzend als hij gebukt staat en lach even sla dan tegen zijn billen en grijns even en open dan mijn kluisje die zich naast die van Hayden bevindt en gooi de boeken in mijn kluisje en pak mijn iPod eruit en doe hem dan weer dicht en leun dan tegen mijn kluisje aan en kijk Hayden grijnzend aan en zie het andere meisje ook al aankomen, maar besteed daar geen aandacht aan.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark

    Lachend sta ik op, meiden. 'Dankje, het lukt.' terwijl ik op sta vang ik Noralie haar blik op en ik kach lief naar haar en geef haar een klein knipoogje. Ik weet niet wat ze hier van denkt maar voor mij betekent het echt niks. Ik ga makkelijker met meiden om dat met jongens, geen flauw idee waarvan het komt. Nu pas merk ik dat Charlynn Noralie half negeert en serieus stel ik ze aan elkaar voor.'Noralie, dit is Charlynn.'
    [Het flirten moet nog even op gang komen(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [anders kan Anna er bij komen?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk naar het meisje Noralie en bekijk haar even goed en glimlach dan en steek mijn hand uit. 'Charlynn dus, maar zeg maar Charly.' zeg ik dan en kijk haar aan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ik loop in Hayden's richting en zie dan een meisje naar hem toe gaan. Hetzelfde meisje wat Hayden gedag zei tijdens de les en licht met haar ogen rolde toen ze mij zag. Ze slaat op zijn kont en lacht dan. Ik kom bij ze aan maar ze negeert mij volkomen. Ze draait haar rug nog net niet naar me toe, bij wijze van spreken. Hayden vangt dan mijn blik en lacht naar me en het ziet er lief uit. Ik glimlach terug. Hij geeft me een knipoogje maar ik verwacht er niets van. Zelf deed ik dat ook naar Samuel vanochtend. Het is gewoon meer een groet of wat dan ook. Dan stelt Hayden mij voor. 'Hoi,' zeg ik dan glimlachend tegen het meisje wat Charlynn blijkt te heten. 'Ik ben nieuw hier op school, wat je vast wel hebt gemerkt.' ik strijk mijn lok achter mijn oor. En dan neem ik haar hand aan. 'Charly dus. Mijn naam... hm Noralie dus. Noor, noortje, whatever.' ze glimlacht zowaar. En ik glimlach terug.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik moet echt aan mijn wiskunde proefwerk gaan werken, ik zal dit wel even in de gaten houden(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [oke :p ik doe wel dat Anna haar kluisje daarzo ergens heeft]

    Anna Bailey Miller
    Als de les af is pak ik mijn spullen in en zie ik dat ik een tussenuur heb. Ik loop als een van de laatste het lokaal uit en loop naar de gang waar mijn kluisje is.
    Ik zie Hayden, Charlynn en het nieuwe meisje erbij staan en loop erheen. Ik loop erheen en stop naast ze en open mijn kluisje. "Hey" zeg ik dan en ik haal mijn engels boeken uit mijn tas en stop die in mijn kluisje.

    Charlynn Cassidy Williams
    Dan laat ik haar hand los. 'Hmm, Noralie dus, Noortje klinkt wel grappig.' zeg ik dan en grijns even en kijk dan om me heen en zucht en kijk dan weer naar het meisje Noralie. 'Nieuw dus en eerlijk gezegd zo erg valt het niet op er zijn ergere.' zeg ik dan en lach even en kijk dan naar Hayden. 'Hoe was je vakantie?' vraag ik dan met een knipoog en grijns even en zie dan nog een meisje komen. Ugh, Anna, sinds wanneer is hier een verzamelplek voor kinderen die ik er helemaal niet bij wil hebben. Ik rol even met mijn ogen en kijk dan weer naar Hayden.

    [Zo, nu zie je hoe bitchy ze is. ;)]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderons
    Er is een ander meisje wat gedag zegt. Ze vraagt aan Hayden hoe zijn vakantie was, met een knipoog. Overduidelijk dat ze mij er niet bij wil hebben. Hm, pech voor haar. Ik ben er en ga niet zomaar weg. 'Hoi,' zeg ik tegen het andere meisje. Ik strijk mijn lok weer achter mijn oor en kijk dan van Hayden naar Charlynn terug naar Hayden en dan naar het andere meisje. 'Ik ben Noralie, nieuw. Geweldige alliteratie, nieuwe Noralie.' en dan bedenk ik me dat ik dus schrijftermen gebruik. Ach, iedereen weet wel wat alliteratie. Dus het hoeft niet op te vallen. Ik schrijf graag, en lezen en zingen ook. Maar alleen familie weet dat, voor de rest niemand. Ik ben niet van plan om het iemand te vertellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    Charlynn rolt met haar ogen als ze mij ziet en ik schud even lachend mijn hoofd. "Ook leuk om jou weer te zien Charlynn" zeg ik dan. Het nieuwe meisje stelt zich voor. "Ik ben Noralie, nieuw. Geweldige alliteratie, nieuwe Noralie." zegt ze en ik kijk der even knikkend aan. Was ze zenuwachtig ofzo? "Ik ben Anna" stel ik mezelf voor met een glimlach. Ik pak mijn boek voor de volgende les eruit, stop die in mijn tas en doe vervolgens mijn kluisje weer dicht. "Bevalt het je hier een beetje?" vraag ik dan aan Noralie.

    Hayden Clark

    'Mijn vakantie was wel goed, maar niet heel speciaal.' Eigenlijk was mijn vakantie echt super saai geweest doordat er niemand tijd voor me had. Ik laat mijn blik langzaam over haar lichaam glijden, het blijft elke keer weer een verrassing. Ik kijk even naar achter en zie da Noralie en die Anna diep in gesprek raken dus ik keer me weer om naar Charlynn. Ik buig mijn hoofd naar haar hoofd en stop als mijn mond bij haar oorschelp zit. 'Heb je zin in een wedstrijd?' Ik fluister dit heel zachtjes en zo zwoel mogelijk in haar oor waarna ik mijn hoofd terug trek en haar diep in haar ogen kijk.'Ik heb een idee.'


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."