• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Dat zal je zien^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Tja, nu is Jaimzz of, dus wat ben je van plan. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hehe(; Dat zal je straks wel merken. Verwacht maar niets groots hoor(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Nee, ik ben gwn benieuwd, aangezien hij zo'n player zou zijn, maar daar zie ik nog niks van, Charlynn is nog steeds erger, whaha! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anna Bailey Miller
    Ik kijk een beetje raar naar Hayden. Hij had altijd van die rare ideeën. Blijkbaar vinden Charlynn en Noralie het wel een goed idee, maar iets zegt me dat hij iets van plan is. Ik kijk hem even met geknepen ogen aan. "Ik blijf hier wel staan toekijken, moet ik de tijd voor je bijhouden?" vraag ik dan met een wenkbrauw omhoog.

    Noralie Anderson
    Hayden komt met een heel plan geloof ik en ik volg het allemaal niet echt meer maar het eindigt er geloof ik mee dat we steen papier schaar moeten doen? Hm. Dat doe ik dus echt nooit. En dan zegt Charlynn iets en ik volg haar ook niet echt. 'Wat vindt je wanhopig eraan als hij het op de steen papier schaar manier wil oplossen?' Vraag ik dan met een opgetrokken wenkbrauw. 'Of mis ik nou iets?' Ik snap haar niet. Ze doet gewoon apart. Maar ja. Dat hoort geloof ik bij deze school. 'En anders spreken we gewoon af wie bij wie op de rug gaat. Simpel zat.' En Anna doet niet mee. 'Ah, kom op Anna. Doe gewoon mee, dat is leuk,' zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haaj Jaimzz je bent er weer! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En toen was het stil...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark

    Zachtjes zucht ik, meiden. Terwijl ze samen kibbelen werk ik mijn plan verder uit, het moet wel lukken. Het enige wat ik kan bedenken is dat er beneden en grote fontein staat, daar kanik misschien wel wat mee. Rustig wacht ik tot de meiden klaar zijn met kibbelen, ik sta klaar om te beginnen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DreamWishes schreef:
    [En toen was het stil...]

    [en toen niet meer]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Lolz. :')

    LAUGHING OUT LOUD ZEBRA'S ;DDDDD

    ZELFLOL, alweer :')

    En Naoomz, Charlynn moet reageren XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    'Oke, met wie ga je eerst casanova.' zeg ik dan en grinnik even en kijk Hayden aan en dan Noralie en ik zucht. 'Je zult nog wel zien lieffie.' zeg ik dan en grinnik even en kijk dan weer naar Hayden en kijk hem uitdagend aan.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    b]Anna Bailey Miller[/b]
    Ik twijfel even. "Oke, ik doe mee" zeg ik dan met een glimlach en dan kijk ik weer naar Hayden.
    "Haal maar niks geks in je hoofd" zeg ik dan en ik open mijn kluisje en stop mijn tas en telefoon erin.
    "oke, wat is nou precies het plan?" vraag ik dan.

    Hayden Clark

    Ik kijk van de ene naar de ander.'Wie is er het meest in voor lol en wie is er mee voor frisheid?' Waarschijnlijk komt dit heel raar over maarik weet het niet zo goed anders te verwoorden zonder zelf iets te verklappen. Wie wat wilt mogen ze zelf maar eens gaan uit vechten, ik vind het alle twee even leuk. Anna vraagt naar mijn plan, maar ik negeer haar. Daar komt ze misschien later wel achter.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:44 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."