• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Noralie Anderson
    Het meisje heet dus Anna, ze glimlacht naar me en verwisselt spullen en doet dan haar kluisje dicht. Ik strijk mijn lok achter mijn oor en kijk haar aan. Ze vraagt of het hier een beetje bevalt en ik haal mijn schouders op.
    'Ik heb nog niet echt een indruk. Hoewel. Die heb ik wel, maar dit is mijn eerste dag dus weet ik niet of die ook klopt.'
    Mijn eerste indruk is dat er hier groepjes zijn, en dat ik daar helemaal niet op zit te wachten. En flirters, de onzekere en de arrogante met een grote bek. Ach ja, normal shit, different school. Ik kijk heel even vanuit mijn ooghoek naar Hayden die Charlynn echt recht in de ogen kijkt. Ik kijk weer terug naar Anna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    Ze haalt even haar schouders op. "Ik heb nog niet echt een indruk. Hoewel. Die heb ik wel, maar dit is mijn eerste dag dus weet ik niet of die ook klopt" zegt ze dan. "Je voelt je vanzelf wel op je gemak na een tijdje" zeg ik met een glimlach. Ik zie dat ze even vanuit haar ooghoek naar Hayden en Charlynn kijkt en ik glimlach even. "Haar moet je gewoon negeren, doe ik ook altijd" zeg ik zacht tegen der met een glimlach.

    Noralie Anderson
    Ze zegt dat ik me vanzelf wel op mijn gemak voel en ik knik een keer. 'Vast wel,' zeg ik dan. Ik zie vanzelf wel hoe het loopt. En dan zegt ze me dat ik Charlynn gewoon moet negeren. Ik grinnik even en kijk Anna aan. 'Als zij normaal doet, doe ik ook normaal. Simpel zat,' antwoord ik zachtjes. Onverstaanbaar voor Hayden of Charlynn. Als het op een ruzie zou uitlopen zou ik er alleen voor staan, want ik heb hier nog niet echt vrienden, maar goed. Ik heb mijn woorden, dus dan red ik me er wel uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    Hayden Clark

    'Mijn vakantie was wel goed, maar niet heel speciaal.' Eigenlijk was mijn vakantie echt super saai geweest doordat er niemand tijd voor me had. Ik laat mijn blik langzaam over haar lichaam glijden, het blijft elke keer weer een verrassing. Ik kijk even naar achter en zie da Noralie en die Anna diep in gesprek raken dus ik keer me weer om naar Charlynn. Ik buig mijn hoofd naar haar hoofd en stop als mijn mond bij haar oorschelp zit. 'Heb je zin in een wedstrijd?' Ik fluister dit heel zachtjes en zo zwoel mogelijk in haar oor waarna ik mijn hoofd terug trek en haar diep in haar ogen kijk.'Ik heb een idee.'


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even en zie dan zijn blik langzaam over mijn lichaam glijden en ik grijns even. 'Do you like what you see?' vraag ik dan zacht en grijns weer en negeer Anna en Noralie en let alleen op Hayden en breng dan ook mijn lippen naar zijn oorschelp. 'Ik ben altijd wel in voor een wedstrijd.' zeg ik dan ook heel zacht in zijn oor en kijk hem dan weer aan. 'Vertel, vertel.'

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:18 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anna Bailey Miller
    "Zij kan niet normaal doen" zeg ik dan en ik grinnik even. Ze was best aardig, wel redelijk mijn type om vrienden mee te worden. "Waar kom je vandaan?" vraag ik dan uit nieuwsgierigheid en om haar iets beter te leren kennen. Charlynn en Hayden waren met elkaar aan het fluisteren, misschien over wie hun volgende slachtoffer wordt, al denk ik dat die van Hayden al weet.

    [Wat is Hayden's plan?! Ik wil het weten, whaha! (nerd)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark

    Terwijl ik verder denk over mijn plan besef ik dat ik Anna en Noralie niet alleen kan laten gaan. Toch vertel ik het het eerste aan Charlynn, zij is altijd wel in staat om mee te doen aan een wedstrijd. 'Wie het eerst een rondje rond de school rent, je moet wel door de gangen.' ik kan mijn lach bijna niet inhouden , waarschijnlijk heeft ze iets heel groots in gedachten. Wat ze dan niet weet is dat ik een plan in mijn hoofd heb bedacht, wat ik hopelijk straks kan uitvoeren. Ik draai me om naar Anne en Noralie en ik vraag vrolijk aan ze:'Willen jullie ook mee doen?'


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Ik grinnik als Hayden vraagt of we mee willen doen. 'Hm, ik ben altijd wel in voor een uitdaging,' zeg ik dan met een lachje. 'Maar er schuilt toch niet iets achter he?' en ik kijk hem even aan om hem te peilen. 'O en Anna, ik kom vanuit het Zuiden.' lekker duidelijk maar niet heus. 'Maar goed, count me in Hayden.' en ik glimlach naar hem. Ik strijk een lok achter mijn oor. 'Zit er nog iets aan vast als je wint of verliest?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark

    Lachend kijk ik Noralie aan en antwoord dan:'Ja, maar dat zeg ik nog niet.' Ik heb nog geen prijs in gedachten, misschien weet iemand anders wel wat. Dan schiet me er plotseling een leuk idee te binnen.'Om het iets moeilijker te maken moet je bij elkaar op de rug zitten, ieder een rondje.' Ik kijk de meisjes aan wachtend op toestemming. Dit gaat leuk worden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Ik kijk hem aan. 'Nooooo, bij elkaar op de rug?' vraag ik dan aan hem. 'Maar niet iedereen is even zwaar dus de een kan het moeilijker hebben dan de ander?' en ik kijk hem aan. 'Tenzij telkens dezelfde op diegene's rug gaat zitten.' ik strijk mijn lok achter mijn oor. 'Ik ga uitdagingen eigenlijk altijd aan, dus ik kan gewoonweg niet weigeren. En ik houd van winnen. Dus dat moet wel goed komen.' ik grijns licht. Ja, ik zeg hiermee dat ik ga winnen ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en rol weer met mijn ogen. 'Hayden ik heb hakken aan.' zeg ik dan en kijk even naar mijn schoenen en dan weer met een pruillipje naar Hayden. Oke, ik moet eerlijk zijn, deze zag ik niet aankomen.. 'But I'm in! Ik zie wel hoe ik het ga doen.' zeg ik dan en grijns.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark

    'Ik heb een beter idee.' Snel denk ik na, ik wil met Noralie en met Charlynn. Ik maak snel een beslissing en ik steek mijn hand op.'Schaar, steen, papier.'
    Mijn idee is dat je gewoon twee keer twee rondjes loopt, twee keer met iemand anders. Zo kan ik met alle twee. Anne laat zich niet zo makkelijk beet nemen, ik heb haar nog nooit proberen te verleiden. Ik wacht tot de meisjes ook klaar zijn en ik tel hard op af.'Schaar, papier, steen.'


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en heb nu volgensmij zijn plannetje door en ga recht staan en sla mijn armen over elkaar en doe ook niet mee met zijn steen, papier, schaar. Ik zucht even en kijk hem aan. 'Ik weet niet wat je van plan bent, maar ga maar met haar, zo wanhopig ben ik nog niet.' zeg ik dan en kijk naar de gang en dan naar mijn schoenen en zucht even. Ik weet gewoon dat hij iets van plan is, ik ken hem wel beter dan vandaag.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat is hij van plan, ik weet gewoon dat hij iets van plan is! Whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp