• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Noralliieeee wil Charlynn meeten :3 met Hayden erbij :Y) dus ik sleep Hayden gewoon mee :P]



    [Hayden wil ook. Ik post wel even snel wat zodat Hayden erop in kan]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 13:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [IS HIJ HOMO? D:

    Of maak je gewoon een fout? *grijnst*]

    Ik maak een fout*grijnst terug*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Ik heb mijn rugzak bij elkaar en nu wiskunde. Welk lokaal.. Ik pak mijn rooster er weer bij. 'O wacht eens even.. ik heb nu geen wiskunde.' ik lach een beetje schaapachtig met een blosje op mijn wangen. 'Ik heb een tussenuur.' ik strijk mijn lok achter mijn oor. Gênant. 'Ik ben niet echt gewend aan dit soort roosters, op mijn oude school kon ik het gewoon op mijn mobieltje zien.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sure. Ze is misschien wel bitchy tegen Noralie. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is goed hoor :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark

    Lachend kijk ik haar aan, ze is best schattig als ze lacht. Haar hele gezicht straalt dan op, maar ik heb nog nooit een lach gezien die ik niet mooi vind. Tenzij je die van mijn tante meetelt, die is gewoon afschuwelijk. Ik griezel in mijzelf en pak dan snel mijn rooster er bij. Als ik het lege vak zie staan grijns ik, ik hou van mijn rooster.' Ik heb ook een tussenuur, ik moet nog wel even naar mijn kluisje.' Aangezien ik niet weet waar haar kluisje is loop ik nog wel even samen naar een gang, waar ik mijn tas neer zet. 'Zullen we hier elkaar weer terug vinden?'
    [misschien kan ik Charlynn hier ontmoeten waarna ik haar mee neem?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Memoria schreef:
    Hayden Clark

    Lachend kijk ik haar aan, ze is best schattig als ze lacht. Haar hele gezicht straalt dan op, maar ik heb nog nooit een lach gezien die ik niet mooi vind. Tenzij je die van mijn tante meetelt, die is gewoon afschuwelijk. Ik griezel in mijzelf en pak dan snel mijn rooster er bij. Als ik het lege vak zie staan grijns ik, ik hou van mijn rooster.' Ik heb ook een tussenuur, ik moet nog wel even naar mijn kluisje.' Aangezien ik niet weet waar haar kluisje is loop ik nog wel even samen naar een gang, waar ik mijn tas neer zet. 'Zullen we hier elkaar weer terug vinden?'
    [misschien kan ik Charlynn hier ontmoeten waarna ik haar mee neem?]


    [Misschien dat Charlynn het kluisje naast die van Hayden heeft. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [is goed^^. Dan kan Hayden zijn versier trucjes laten zien. ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [is goed^^. Dan kan Hayden zijn versier trucjes laten zien. ]


    [Op Charlynn, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ja^^. ben wel benieuwd hoe zij daar op gaat reageren(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Maar ik dacht dat hij Noralie ging versieren XD]

    Noralie Anderson
    Ik knik als Hayden zegt dat we elkaar weer treffen bij zijn kluisje. 'Tot zo,' zeg ik glimlachend en loop dan weg. Ik ben wel een beetje zoekend en probeer me te herinneren welke kluisnummer ik heb. Oja. 48. Dan is die veel makkelijker te vinden. Je kijkt gewoon naar de andere getallen. Zo vind ik mijn kluisje, in een andere gang dan die van Hayden. Ik open mijn kluisje met de cijfercombinatie en leg dan Engels erin. Ik weet niet precies wat Hayden normaal in een tussenuur doet, maar ik ben niet van plan iets aan school te doen. Nu hebben we toch nog geen huiswerk. Ik pak al wel vast mijn spullen voor de volgende lessen en doe dan mijn kluisje weer dicht. Ik verstuur even een sms naar Micah en Michael. Dat de school wel te doen is. En nog wat onzinnige dingetjes. Hm. Eens even kijken. Waar is Hayden's kluisje nu ook alweer...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    [ja^^. ben wel benieuwd hoe zij daar op gaat reageren(;]


    [Mij best, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hij is lekker een dikke vette playerXD]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Ach ja, viel te verwachten :Y) En moet Noralie nou eerst terug naar Hayden of gaat Hayden eerst versieren?]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.