• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Hij loopt naar me toe en zegt dat hij me alleen maar pest, dat het niet zo slecht was. Maar doordat hij in de lach schiet geloof ik hem niet. 'Je liegt,' mompel ik. En hij trekt me overeind. Hij drukt een kusje op mijn lippen en kijkt me vragend aan. 'Niet iets makkelijkers, geen streetdance,' zeg ik dan vastbesloten. En met een lachje duw ik Josh naar achteren. Dan concentreer ik me weer door een keer diep in te ademen met mijn ogen dicht. Wanneer ik mijn ogen open doe ik dezelfde beweging als daarnet. Het gaat ietsje beter, maar ik beland weer op mijn rug. Ik probeer het nog een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Ik glimlach en doe dan een stap achteruit. Ik droogde me helemaal af en trok mijn kleren weer aan. Dan ging ik tegen me muur aan leunen en keek glimlachend naar haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Les is echt geweldig XD Vooral een paar posts terug.. Maar ok, ik ga pitten. Morgen weer niet online. Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha dank je (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Hij loopt naar me toe en zegt dat hij me alleen maar pest, dat het niet zo slecht was. Maar doordat hij in de lach schiet geloof ik hem niet. 'Je liegt,' mompel ik. En hij trekt me overeind. Hij drukt een kusje op mijn lippen en kijkt me vragend aan. 'Niet iets makkelijkers, geen streetdance,' zeg ik dan vastbesloten. En met een lachje duw ik Josh naar achteren. Dan concentreer ik me weer door een keer diep in te ademen met mijn ogen dicht. Wanneer ik mijn ogen open doe ik dezelfde beweging als daarnet. Het gaat ietsje beter, maar ik beland weer op mijn rug. Ik probeer het nog een keer.


    Joshua Gayle
    'Ik lieg niet.' zeg ik dan en grinnik even. 'En oke, dan niet.' zeg ik dan en rol even met mijn ogen en grinnik even en ze duwt me een stukje naar achteren wat me weer laat lachen. 'Laat maar zien.' zeg ik dan uitdagend en ze concentreert zich en doet dan de beweging opnieuw na en hij gaat al iets beter, maar ze land weer op haar rug en ik grijns weer even. En voordat ze hem nog een keer wilt doen loop ik naar haar toe en ga weer achter haar staan en pak weer haar armen vast en ik kijk voor me in concentreer me ook even en open mijn ogen weer en begin dan de beweging weervopnieuw alleen met Leslie nu vast waardoor ze mijn bewegingen moet volgen, ik doe de beweging langzaam zodt ze alles goed kan volgen en druk even kort een kusje in haar nek en concentreer me dan weer op wat ik doe.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik glimlach en doe dan een stap achteruit. Ik droogde me helemaal af en trok mijn kleren weer aan. Dan ging ik tegen me muur aan leunen en keek glimlachend naar haar.


    Charlynn
    Ook ik droog me af en trek dan snel mijn kleren aan en kijk dan in de spiegel en zucht even en droog met een handdoek ook even mij haren en ga er dan met een hand doorheen en zucht weer en draai me dan weer om naar Mario en glimlach even zwakjes. 'Klaar.' zeg ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Ja, zullen we ze nu het hutje insturen, dan moeten we alleen kijken hoe we dat gaan doen, heb je een idee??]

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Je zult er wel warm vinden in Italië, het is een stuk warmer als hier.' zeg ik dan en lach even. 'Gelukkig, het zal wel even duren voordat ik aan de kou gewend ben.' zeg ik dan en grinnik. 'Ik ben zo benieuwd naar Canada.' zeg ik dan opgewonden en zie dan een bewaker aankomen en kijk Ian even bang aan, nog een straf zou ik nu echt niet aankunnen. Dan kijk ik I'm me heen en zie een soort houten huisje buiten staan en en pak Ian hand stevig vast en trek hem snel mee naar het huisje voordat iemand ons nog kan zien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Tussenuurtje :3 ik ga reageren.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    'Ik lieg niet.' zeg ik dan en grinnik even. 'En oke, dan niet.' zeg ik dan en rol even met mijn ogen en grinnik even en ze duwt me een stukje naar achteren wat me weer laat lachen. 'Laat maar zien.' zeg ik dan uitdagend en ze concentreert zich en doet dan de beweging opnieuw na en hij gaat al iets beter, maar ze land weer op haar rug en ik grijns weer even. En voordat ze hem nog een keer wilt doen loop ik naar haar toe en ga weer achter haar staan en pak weer haar armen vast en ik kijk voor me in concentreer me ook even en open mijn ogen weer en begin dan de beweging weervopnieuw alleen met Leslie nu vast waardoor ze mijn bewegingen moet volgen, ik doe de beweging langzaam zodt ze alles goed kan volgen en druk even kort een kusje in haar nek en concentreer me dan weer op wat ik doe.


    Leslie Day
    Josh grijnst als ik weer op mijn rug belandt ben. Ik wil de beweging opnieuw doen maar Josh komt dan achter me staan. Ik verwacht het niet maar Josh pakt mijn armen vast. En met mij doet hij de beweging. Het voelt vertrouwd. Ik vind het handig dat hij het langzaam doet zodat ik hem hopelijk straks zelf kan. Ik raak uit mijn concentratie als ik even zijn lippen in mijn nek voel. Er trekt een kleine korte rilling door me heen. Gelijk focus ik me weer en Josh doet de beweging verder. 'Nog een keer,' zeg ik dan. Ik wil de beweging nog een keer doen. Het is altijd fijn als je een beweging kan, maar met Josh achter me voelt het echt goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik glimlach even en concentreer me weer en begin weer opnieuw de beweging met Leslie nog steeds vast, alleen doe ik het nu wat sneller, en heb haar wat minder strak vast waardoor ze zich zelf ook meer moet concentreren op de bewegingen die ze maakt. Als we de beweging dan nog een paar keer gedaan hebben laat ik haar midden in de bewging los en kijk hoe ze het nu zelf verder doet zonder mijn hulp en kijk toe met een glimlach op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    De beweging gaat steeds beter, en Josh laat me ook steeds meer los. We gaan ook sneller. Ik moet me wel blijven concentreren, want het is een lastige beweging. Maar met Josh achter me vertrouw ik het. We zijn midden in een beweging als Josh me helemaal los laat. Ik merk het maar ik blijf doorgaan met de beweging. En dit keer eindig ik niet op mijn rug. Wanneer ik klaar ben zie ik dat Josh toekeek met een glimlach. Ik glimlach blij naar hem en ben vrolijk. 'Zie je wel, het lukt me wel.' En ik druk een kus op zijn lippen. 'Maar zonder jou had het niet gelukt. Dank je.' Ik kijk hem aan. Ik ben, hoe raar het ook klinkt, gelukkig. Ik kan hier dansen, ze willen topdansers van ons maken. Dat is een goed iets. Oke, de manier waarop is wat minder. Maar we moeten gewoon een beetje luisteren. En Bob straft toch niet zo erg. En dan heb ik ook nog Josh. De jongen die ongemerkt dichtbij is gekomen, dichter bij mij, dichter bij mijn muur, dichter bij mijn hart.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik reageer straks, moet nu even weg naar de dokter bloedprikken.... )': Maar misschien reageer ik toch nog zo met me mobiel. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Succes bij de dokter! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoe ging het bij de dokter? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tja, moet donderdag op controle, moest vandaag alleen bloedprikken en vingerprik... Ugh.. Ja, ik moet wel vaker naar het ziekenhuis sinds mijn zesde/zevende eigenlijk al... *zucht* Om de 2/3 maanden, ugghhh, hate it.... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp